Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2017-07-26
Дистанційне обслуговування осіб, які звертаються до

 Дистанційне обслуговування громадян в Павлоградському об”єднаному управлінні Пенсійного фонду України Дніпропетровської області здійснюється:

-  за „гарячими” телефонними лініями;

- шляхом консультування засобами електронної пошти.

  Консультації за „гарячими” телефонними лініями надаються п’ять днів на тиждень окрім вихідних (субота, неділя) та святкових днів: понеділок – четвер з 8.00 до 18.00, у п’ятницю з 8.00 до 16.45 за телефонами:

1)      Павлоградський відділ обслуговування громадян: (0563) 20 29 70; 20 27 53;

2)      Тернівський сектор обслуговування громадян: (05636) 7 17 10; 7 18 30;

3)      Юр”ївський сектор обслуговування громадян: (05635) 5 11 37.

  Адреса електронної пошти Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області: 04535pfu@dpfu.dp.ua

 Під час дистанційного обслуговування громадян інформація з обмеженим доступом, включаючи відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, електронної пенсійної справи або інші повідомлені особою відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, інформація про місце проживання, номер облікової картки застрахованої особи, особою, яка здійснює опрацювання (розгляд) звернення, не наводиться.


Все новости