Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2017-10-26
Західно-Донбаська ОДПІ інформує

За проїзд у таксі – готівка: оприбутковування у ФОП – «загальносистемника»

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що згідно із п.1 ст.3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Відповідно до абзацу четвертого п. 177.10 ст. 177 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), які знаходяться на загальній системі оподаткування застосовують реєстратори розрахункових операцій відповідно до Закону №265.

Отже, ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, у таксі при розрахунках з пасажирами готівкою повинні застосовувати належним чином зареєстровані реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.

Слід зазначити, що електронний таксометр – реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезень пасажирів (ст.2 Закону №265).

На Дніпропетровщині 36 ЦОПів з

початку року надали понад 2,6 млн. послуг

На сьогодні у Дніпропетровській області створено та працюють 36 Центрів обслуговування платників, які надають інформаційні, консультативні та 31 вид адміністративних послуг. З них 14 - у головних офісах державних податкових інспекцій області та 22 - у відділеннях ДПІ області.

Діяльність Центрів обслуговування платників області забезпечує 217 фахівців. Загалом, з початку року працівниками таких Центрів надано 2 млн. 676,3 тис. послуг, з яких – понад 230 тис. адміністративні послуги.

З переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини, та інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись на суб-сайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» в розділі «Адміністративні послуги» та в Центрах обслуговування платників.

Платникам ПДВ – імпортерам устаткування!

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що 14.10.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 04.10.2017 №775 «Про затвердження Порядку надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України устатковання та обладнання за переліком, визначеним пунктами 58 і 59 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України» (далі – Постанова КМУ №775).

Постановою КМУ №775 внесено зміни до пункту 37 Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №450 «Питання, пов’язані із застосуванням митних декларацій», а саме: спрощено процедуру отримання розстрочення сплати податку на додану вартість при ввезені на митну територію України у митному режимі імпорту устаткування (його частин) та обладнання для використання у деревообробному виробництві та для виробництва медичних виробів (із зазначенням кодів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності), передбачене пунктами 58 та 59 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

При цьому, втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №196 «Питання надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України устатковання та обладнання».

Постанову КМУ №775 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» від 14.10.2017 №194.

Право чоловіка скористатися податковою знижкою за навчання дружини, якщо вона не працює

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до п.п.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розділу IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені (п.п.14.1.263 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Отже, з метою використання права на компенсацію вартості навчання непрацюючого члена сім’ї першого ступеня споріднення (дружини) чоловік може включити до податкової знижки на навчання лише суми коштів, сплата яких фактично підтверджена відповідним розрахунковим документом (квитанції, касові ордери, чеки тощо), в якому зазначено, що платіж за навчання здійснено безпосередньо особою, яка звертається за податковою знижкою.

Нагадуємо, що для отримання податкової знижки за 2016 рік платникам необхідно подати до контролюючого органу декларацію про майновий стан і доходи до 31 грудня 2017 року.

Акцентуємо увагу на тому, якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Результати правоохоронної діяльності Дніпропетровської митниці ДФС за 9 місяців 2017 року

24 жовтня п.р. у прес-центрі Інформаційного агентства «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція на тему: «Результати правоохоронної діяльності Дніпропетровської митниці ДФС за 9 місяців 2017 року» за участі головного державного інспектора відділу провадження у справах про порушення митних правил Дніпропетровської митниці ДФС Ірини Романенко.

За її словами: «За січень-вересень 2017 року підрозділи Дніпропетровської митниці ДФС склали 216 протоколів про порушення митних правил на суму 43 млн. 862 тис. 733 грн, що на 130 справ більше, ніж минулого року».

У режимі «в'їзд» щодо переміщення вантажів на територію України відкрито 213 справ, в режимі «виїзд» - 3. До складу основних предметів що переміщуються відносяться: продовольчі товари (5 справ), лікарські засоби    (4 справи), промислові товари (62 справи) та транспортні засоби (145 справ)», - повідомила Ірина Романенко.

Рентна плата за спеціальне використання води,

коли обсяги води використані для благоустрою території

 

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п.255.1 ст.255 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Рентна плата за спеціальне використання води не справляється за воду, що використовується для потреб зовнішнього благоустрою територій міст та інших населених пунктів (п.п.255.4.3 п.255.4 ст.255 ПКУ).

Пунктом 1 ст.13 Закону України від 06.09.2005 №2807-IV «Про благоустрій населених пунктів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2807) визначені об’єкти благоустрою населених пунктів. Зокрема, до об’єктів благоустрою населених пунктів належать території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об’єктів благоустрою державної та комунальної власності. У разі відсутності таких підприємств органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об’єктів (п.1 ст.15 Закону №2807).

Враховуючи вищевикладене, суб’єктами господарювання, що мають на балансі об’єкти благоустрою міста або населеного пункту (майдани, вулиці, проїзди, парки, сквери, бульвари, кладовища) та використовують воду для потреб зовнішнього благоустрою території міста або іншого населеного пункту, не справляється рентна плата за спеціальне використання води за обсяги такої використаної води.

Сергій Білан: Податкова міліція повернула до бюджету 2,9 млрд. гривень

За дев'ять місяців поточного року податкова міліція повернула до бюджету країни 2,9 млрд. гривень. Про це повідомив перший заступник голови Державної фіскальної служби України Сергій Білан.

«Завдяки аналітичному підходу в роботі, оперативно-слідчі підрозділи податкової міліції розкривають схеми, в яких задіяні підприємства реального сектору економіки, що скористалися послугами організованих злочинних груп, які допомагають їм ухилитися від сплати податків, - підкреслив Сергій Білан - Ми не приходимо до тих, хто працює прозоро і платить податки в повному обсязі. Для такого бізнесу податкова міліція невидима. Наша задача - попередити злочин і вжити низку заходів, спрямованих на відшкодування збитків, завданих державі за вже здійсненими правопорушеннями».

За його словами, за дев'ять місяців поточного року до бюджету країни за рішеннями судів відшкодовано 2,9 млрд. гривень «живими» коштами.

«З них 1,5 млрд. грн. - за результатами розслідувань кримінальних проваджень. Ще 684 млн. грн. "погасили" в бюджет вигодонабувачі конвертаційних центрів. Не залишилася поза нашою увагою і сфера державних закупівель - з недобросовісних учасників тендерів стягнуто 504 млн. грн. Також додатково сплачено 187 млн. грн. митних платежів в результаті збільшення вартості задекларованих товарів», - пояснив перший заступник Голови ДФС.

При цьому для забезпечення відшкодування завданих державі збитків, накладено арешт на майно на суму 2,8 млрд. гривень.

Крім того, податковою міліцією попереджено розкрадання з бюджету 3,1 млрд. грн. ПДВ.

Він також нагадав, що в поточному році податковою міліцією вилучено з незаконного обігу підакцизної продукції на загальну суму 1,6 млрд. грн.

Як зазначив Сергій Білан, загальний економічний ефект від перекриття тіньових схем склав 10,4 млрд. грн. Це кошти, які вдалося не тільки повернути до держбюджету, але і не дати з нього вивести або незаконно приховати від оподаткування.

Термін надання контролюючим органом письмової

вмотивованої відмови у реєстрації платника єдиного податку

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.299.5 ст.299 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку.

Підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно:

1) невідповідність такого суб’єкта вимогам, встановленим ст.291 ПКУ;

2) наявність у суб’єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації;

3) недотримання таким суб’єктом вимог, встановлених п.п.298.1.4 п.298.1 ст.298 ПКУ (п.299.6 ст.299 ПКУ).

Якщо зупинено реєстрацію податкової накладної, то

податкові зобов’язання з ПДВ не коригують

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно до ст.187 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну (далі – ПН) на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, або на попередню оплату.

Згідно із п.201.10 ст.201 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник ПДВ продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни не тільки скласти ПН, а й зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.

ПН, складена та зареєстрована в ЄРПН платником ПДВ, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його ПН та/або розрахунку коригування (далі – РК) до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Відсутність факту реєстрації платником ПДВ – продавцем товарів/послуг ПН в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обовязку включення суми ПДВ, вказаної в ПН, до суми податкових зобовязань за відповідний звітний період.

Отже, факт зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН не спростовує здійснення платником ПДВ господарських операцій і відповідно дати виникнення першої події (постачання товарів/послуг або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається ПН/РК, тому коригування податкової та бухгалтерської звітності платником ПДВ – продавцем не проводиться.

 

 

 

Важливі новації у нарахуванні ЄСВ

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 03.10.2017 №2148-УІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон №2148) внесено зміни до Законів України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та від 23.09.1999 №1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Зокрема, внесеними змінами, запроваджено такі новації:

- максимальна база нарахування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) з 01.01.2018 становитиме 15 розмірів мінімальної заробітної плати замість 25 розмірів прожиткового мінімуму;

- з 01.01.2018 платниками ЄСВ також будуть і члени фермерського господарства (у разі, якщо вони не належать до кола осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах);

- у разі якщо фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) і члени фермерського господарства отримують пенсію або соціальну допомогу, вони звільняються від сплати ЄСВ за себе;

- ФОП – платники єдиного податку першої групи втрачають право на сплату половинної (0,5) ставки мінімального страхового внеску ЄСВ: з 01.01.2018 вони будуть сплачувати ЄСВ у повному мінімальному розмірі, як і інші ФОП;

-   фізичні особи, які виконують роботи на підставі договору цивільно-правового характеру, ФОП, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства тепер також підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

-   ФОП, особи, які провадять незалежну професійну діяльність та члени фермерського господарства з 01.01.2018 сплачуватимуть ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ.

Закон №2148 набув чинності 11.10.2017 (опубліковано у офіційному виданні «Голос України» від 10.10.2017 №188).

До більш тісної співпраці закликала на зустрічі представників

бізнесу очільник фіскальної служби Дніпропетровщини

Оксана Томчук

19 жовтня 2017 року відбулася зустріч очільника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук з представниками бізнесу та громадськості області. Серед запрошених були в.о. начальника Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко та голова Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олександр Молчанов.

Також залучилися до зустрічі керівництво ГУ ДФС у Дніпропетровській області, Дніпропетровської митниці ДФС, представники Територіального Відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України», члени Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Відкриваючи зустріч, Оксана Томчук повідомила, що у 2017 році значно зросли надходження до бюджетів всіх рівнів. «Від 38 до 43 відсотків збільшилися надходження податків у Дніпропетровській області. Сума загальних надходжень до бюджетів всіх рівнів за січень – вересень п.р. складає 53,9 мільярдів гривень» - повідомила Оксана Томчук. Це свідчить про те, що підприємства, які працювали у тіньовому секторі економіки починають в повній мірі і своєчасно сплачувати податки. Оксана Томчук висловила впевненість, що бізнес виходить з «тіні», зокрема максимальній співпраці з фіскальними органами, відкритості та прозорості.

Керівник Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко у своєму виступі зазначив, що за 9 місяців 2017 року митниками Дніпропетровщини направлено до державного бюджету України більше 14 мільярдів гривень, що свідчить про значний експортно-імпортний потенціал області і постійну активну співпрацю митної служби з суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності.

На особистій зустрічі в.о. начальника ГУ ДФС Оксана Томчук відповіла на визначальні проблемні питання, що виникають у підприємців області. Найбільш актуальним стало питання реєстрації у єдиній електронній системі податкових накладних. «Електронною системою реєстрації податкових накладних, на сьогодні, призупиняється дія всього п’яти відсотків накладних. Ми намагаємося надати представникам бізнесу максимально повну інформацію для правильного оформлення накладних. Налаштовуємо своїх співробітників на дієву співпрацю з бізнесом» - відреагувала на питання Оксана Томчук.

Частина питань стосувалася змін до чинного законодавства. Рекомендовано представникам бізнесу, зокрема більш тісно співпрацювати з Громадською радою при ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка має можливість підготовлювати проекти нормативно - правових актів з питань формування та реалізації державної політики, організувати публічні заходи стосовно обговорень актуальних питань тощо.

«Керівництво та співробітники фіскальної служби орієнтовані на вирішення проблем та питань бізнесу, зокрема шляхом особистих зустрічей, індивідуальних консультацій та фахових податкових роз’яснень» – завершила свій виступ на особистій зустрічі Оксана Томчук.

До уваги платників! Оновлення програмного забезпечення!

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що 12 жовтня 2017 року вийшло оновлення «Єдиного вікна (EDZV)» версії 1.25.23.0. Дане програмне забезпечення використовується для оновлення «Єдиного вікна», починаючи з версії 1.25 та вище.

 Перелік змін та доповнень (версія 1.25.23.0) (станом на 12.10.2017)

Нові версії документів:

1. Згідно з наказом Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 додано нові версії документів (початок дії з 01.10.2017):

-   F/J1312302 – Додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 2);

-    F/J1412302 – Повідомлення про скасування прийнятої комісією ДФС Таблиці даних платника податку.

2. Згідно з наказом Міністерства фінансів України у від 28.04.2017 №467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» додано нові версії документів (початок дії з 01.10.2017):

- J0108104 – Податкова декларація з податку на прибуток підприємств (річна);

- J0180304 – Додаток ЦП до рядків 4.1.3 ЦП та 4.1.4 ЦП додатка РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;

- J0180604 – Додаток АМ до рядка 1.2.1 додатка РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;

- J0181304 – Додаток ПЗ до рядка 05ПЗ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств ;

- J0181404 – Додаток ЗП до рядка 16 ЗП Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;

- J0181504 – Додаток ПН до рядка 23 ПН Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;

- J0181604 – Додаток АВ до рядка 20 АВ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;

- J0181704 – Додаток ВП до рядків 26-29, 31-33 Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;

- J0181804 – Додаток РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств ;

- J0182804 – Додаток ТЦ до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств.

Електронні документи розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Можливості сервісу «Електронний кабінет платника»

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників податків на те, що за допомогою електронного сервісу ДФС України «Електронний кабінет платника» можливо подавати такі форми податкової звітності:

• Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств,

• Податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи),

• Податкову декларацію зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками,

• Податкову декларацію з податку на додану вартість,

• Декларацію акцизного податку,

• Декларацію про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію),

• Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності),

• Податкову декларацію з рентної плати, 

• Податкову декларація збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності,

• Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, 

• Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій,

• Звіт про суму нарахованого збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,

• Звіт № 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту»,

• Звіт № 2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв»

• Звіт № 3-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів»,

• Звіт № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі»,

• Звіт № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі»,

• Звіт про рух валютних цінностей за рахунком,

• Звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання,

• Звіт про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок),

• Розрахунок суми, що підлягає внесенню до державного бюджету підприємством-монополістом у зв’язку з перевищенням розрахункової величини фонду оплати праці,

• Розрахунок податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України,

• Розрахунок прогнозної потреби спирту,

• Розрахунок збору на соцiально-економiчну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження,

• Податковий розрахунок з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні,

• Довідку про суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,

• Довідку про прогнозований обсяг потреби в спирті етиловому для виготовлення окремих видів продукції,

• Довідку виробника лікарських засобів про цільове використання спирту етилового,

• Довідку про отримання спирту етилового,

• Довідку про обсяги дизельного палива, ставки та суми нарахованого акцизного збору,

• Перелік лікарських засобів, для виготовлення яких використовують спирт етиловий та їх відпускну ціну,

• Податкову накладну,

• Товарно-транспортну накладну на переміщення спирту етилового,

• Товарно-транспортну накладну на переміщення алкогольних напоїв,

• Довідку про використані розрахункові книжки за ______ місяць __ року,

• Повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Таблиця даних платника ПДВ за новою формою з 23 жовтня!

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 13.10.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 «Про внесення Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ №776), зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 29.09.2017 за №1204/31072.

Державною фіскальною службою України забезпечено приймання Додатку до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Таблиця) за формою (J/F1312302) без наявності факту зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Звертаємо увагу, що інформація з Таблиці враховуватиметься автоматично системою Моніторингу у разі, якщо Таблиця не міститиме коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 або коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, відмінні від груп товарів, визначених Наказом №776.

Приймання Таблиці за формою (J/F1312302), яка повинна подаватися платниками податків з дотримання вимог Наказу №776, буде здійснюватись, починаючи з 23.10.2017.

У Дніпрі ліквідовано підпільний цех з виготовлення алкоголю потужністю 10 тис. літрів на тиждень

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували підпільний цех, де виготовляли фальсифікований алкоголь, склад, де його незаконно зберігали, а також схему його розповсюдження та реалізації.

В рамках проведення операції «Акциз-2017» та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст. 204 КК України встановлено групу осіб, які організували на території однієї із котелень м. Дніпра незаконне виробництво фальсифікованого алкоголю із недоброякісної сировини, шкідливої для життя і здоров’я людей, шляхом розведення харчового спирту невідомого походження водою із використанням обладнання, що забезпечує масове виробництво.

Готову «продукцію» розливали у скляні пляшки ємністю0,5 л. із маркуванням відомих торгових марок та у пластикові пляшки ємністю по 5 літрів без будь-яких маркувань та зберігали в Дніпропетровській області в приватному будинку одного з організаторів.

Розповсюджували фальсифікат через магазини роздрібної торгівлі м. Дніпра та Дніпропетровської області, а також через мережу Інтернет.

Обсяги виробленої фальсифікованої горілки складали близько 10 тис. літрів на тиждень (при таких обсягах виробництва від легального виробника алкогольної продукції щомісячні надходження до бюджету склали б понад 2 млн. грн.).

За результатами обшуків, проведених у місцях виробництва, зберігання та реалізації фальсифікату вилучено та передано на відповідальне зберігання більше 181 тис. літрів фальсифікованого алкоголю вартістю понад 290 тис. грн., майже 260 тис. літрів спирту на суму понад 825 тис. грн., а також обладнання, що забезпечує масове виробництво.

Загальна вартість вилученого складає близько 1,5 млн. грн.

Тривають слідчі дії.

 

 



2017-10-23
Виконавчий комітет Тернівської міської ради інформує

Шановні громадяни міста Тернівка!

Виконавчий комітет Тернівської міської ради інформує про наступне.

На виконання доручення Міністра юстиції України П.Петренка від 09 серпня 2017року №102/1/48-17 та протокольного рішення Кабінету Міністрів України дорученням Першого заступника Голови Дніпропетровської обласної  держаної адміністрації  О.Кужмана від 17 серпня 2017 року №07-58/0/35-17 організовано роботу оперативного штабу із забезпечення прав і свобод власників земель чи збіжжя на території Дніпропетровської області (далі оперативний штаб) та затверджено його персональний склад.

На сьогодні найбільш розповсюдженою схемою протиправного заволодіння земельними ділянками сільськогосподарського призначення  є проведення державної реєстрації права оренди (суборенди) на земельні ділянки за підробленими документами (договорами оренди, суборенди, витягами з Державного земельного кадастру, Державними актами на землю тощо).

Як наслідок, державному реєстратору надають завідомо підробні договір оренди (суборенди), супровідний лист –відповідь про реєстрацію сільською радою договору у  відповідній книзі реєстрації договорів та інші документи, на підставі яких проводиться державна реєстрація речових прав в Державному реєстрі прав. Враховуючи те, що підстави  для зупинення розгляду заяви або відмови в державній реєстрації відсутні, за умови, що  перевірити зазначену інформацію державним реєстратором з доступних джерел не має  можливості, він на законних підставах зобов’язаний проводити державну реєстрацію іншого речового права в Державному реєстрі прав.

Таким чином, відсутність зареєстрованих прав оренди(суборенди) в Державному реєстрі прав, державна реєстрація якого з 01 січня 2013 року здійснюється за заявницьким принципом, латентно може призвести до рейдерського захоплення земельної ділянки та порушення законних прав та інтересів добросовісних землевласників та землекористувачів.



2017-10-20
Шановні підприємці!

26 жовтня 2017 року в рамках виконання  «Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Дніпропетровській області на 2017-2018 роки» планується проведення форуму на тему «Історія жіночого успіху: від ідеї до бізнесу». Головна мета форуму – всебічний розвиток жіночого підприємництва в Україні, пошук нових шляхів та можливостей!

Захід відбудеться за адресою: м.Дніпро, проспект О.Поля,1, у круглому залі з 09.00 до 17.00 години.

Форум проводить ДніпроОДА спільно з всеукраїнською громадською організацією «Конгрес ділових жінок України». Участь у заході – безкоштовна, варто лише зареєструватися.

У разі зацікавленості та можливості прийняти участь у зазначеному заході просимо повідомити до 25 жовтня 2017 року відділ прогнозування, розвитку споживчого ринку, земельних відносин та управління комунальним майном Виконавчого комітету Тернівської міської ради за тел. 0563-7-32-23, або ел. пошта ekonom_tmr@ukr.net.

 

 

                                        Відділ прогнозування, розвитку споживчого

                                        ринку, земельних відносин та управління

                                        комунальним майном Виконавчого

                                         комітету  Тернівської міської ради 



2017-10-20
24 жовтня 2017 року відбудеться семінар на тему «Приватним підприємцям про тонкощі законодавства для успішного ведення бізнесу».

Шановні підприємці!

 

24 жовтня 2017 року в рамках реалізації  «Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Дніпропетровській області на 2017-2018 роки» планується проведення семінар на тему «Приватним підприємцям про тонкощі законодавства для успішного ведення бізнесу».

На семінарі будуть розглянуті наступні питання:

- нове в обліку та звітності для спрощенців та загальносистемників;

- особливості сплати Єдиного соціального внеску у 2017 році;

- нюанси використання найманої праці приватними підприємцями;

- зміни в правилах застосування касових апаратів підприємцями;

- особливості проведення перевірок інспекцією з праці

  та Держпродживслужбою;

- та інше

Захід відбудеться за адресою: м.Павлоград, вул.Соборна,95, актова зала, 4 поверх Павлоградського місьвиконкому з 11.00 до 15.00 години.

Форум проводить ДніпроОДА. Участь у заході – безкоштовна.

У разі зацікавленості та можливості прийняти участь у зазначеному заході просимо повідомити до 25 жовтня 2017 року відділ прогнозування, розвитку споживчого ринку, земельних відносин та управління комунальним майном Виконавчого комітету Тернівської міської ради за тел. 0563-7-32-23, або ел. пошта ekonom_tmr@ukr.net.

 

 

                                                  Відділ прогнозування, розвитку споживчого

                                                   ринку, земельних відносин та управління

                                                   комунальним майном Виконавчого 

                                                   комітету  Тернівської міської ради 



2017-10-20
В Тернівці реалізовано перші чотири проекти конкурсу «Громада своїми руками»

Вже п'ятий рік поспіль активні тернівчани за фінансової підтримки міської влади і компанії ДТЕК реалізують свої найзухваліші ідеї з благоустрою рідного міста.

Головна мета конкурсу - підвищити ініціативність жителів міста, дати людям можливість поліпшити і упорядкувати свій мікрорайон, двір, вулицю і навіть більше - повірити в те, що за ініціативи та активної участі будь-які цілі досяжні.

     «Якщо п’ять років тому в конкурсі проектів взяло участь всього 9 ініціативних груп і було реалізовано п’ять проектів, то в 2017 році кількість активістів збільшилась до 30 ініціативних груп, а кількість проектів- переможців 15, - зауважила заступник міського голови Лілія Крижановська. - Всі пам'ятають чудові проекти тернівчан минулих років: зони відпочинку, спортивні та дитячі майданчики у дворах житлових будинків, в школах і дитячих садах, «Серце міста» - кований витвір мистецтва, який став улюбленим місцем молодят, абсолютно приголомшливий проект «Вільний рух» - створення в міському парку майданчика для занять паркуром, у СЗШ №6 обладнано з використанням інформаційно-комунікаційних технологій  сучасний кабінет інформатики та багато інших цікавих проектів. Цього року тернівчани подали ще цікавіші ідеї для благоустрою нашого спільного дому Тернівка. Конкурсна комісія визначила самі сміливі та креативні ідеї, на реалізацію яких з міського бюджету було виділено понад 305 тис.грн. Фінансова підтримка компанії ДТЕК склала 360 тис. грн».

 У минулу п'ятницю в Тернівці відбулася презентація перших чотирьох проектів-переможців конкурсу міні-грантів «Громада своїми руками».

В рамках проекту на базі школи №6 створили сучасний навчальний кабінет біології «Оазис життя» з чотирма навчальними куточками: «Інтенсивна біологія», «Мікросвіт», «Флора і фауна» і «Анатомія людини», які оснащені  новітнім лабораторним та оптичним обладнанням, інноваційними комп’ютерними технологіями та наочними тематичними засобами для проведення уроків.

«Я вдячна всім організаторам конкурсу за можливості, які стають доступними перед дітьми у вивченні біології. Адже сучасні технології, які стали доступні учням школи №6, відкривають ширше двері дітям у світ науки »- сказала керівник ініціативної групи Олена Бойкова.

Завдяки новому спортивно – ігровому майданчику «Планета радості і щастя», який встановлено на території д / с «Горобинка», у вихователів та батьків з’явилась додаткова можливість долучати підростаюче покоління до активного, здорового способу життя та спорту, додати яскравих фарб. «Недостатня рухова активність в садах, на вулиці, призводить до порушення повноцінного розвитку дитини. Прогулянки і активний відпочинок на свіжому повітрі – це необхідний компонент здорового способу життя, що є запорукою гарного апетиту, спокійного сну і, як наслідок, міцного імунітету» - вважає ініціативна група «Здорове покоління – всіх проблем рішення».

«За допомогою ініціативних батьків, які вирішили взяти участь у конкурсі, наш садок набуває нового обличчя. Завдяки таким проектам, які реалізовуються при підтримці нашої влади, з’являється стимул творити і вірити в майбутнє »- сказала завідувач д /с « Горобина».

З метою вшанування воїнів – загиблих тернівчан, учасників АТО, волонтерів та громадян, які зробили значний внесок у зміцнення обороноздатності України, і які пройшли героїчний шлях у відстоюванні української державності, в приміщенні міського краєзнавчого музею створено експозицію «Україна - більше за життя».

«На сьогодні спостерігається низький рівень патріотизму серед сучасної молоді, тому один з головних пріоритетів гуманітарної політики в місті є патріотичне виховання молоді на кращих зразка історії рідного народу, його досвіду, традицій, освіти та культури. Експозиція «Україна – більше за життя» заснована на конкретних прикладах життя борців за становлення української державності, та сподіваюсь стане одним із факторів формування історичної пам’яті серед населення та елементом національно – патріотичного виховання молодого покоління» - сказала директор міського краєзнавчого музею Ірина Чуйко.

Цього року також у конкурсі взяла участь ініціативна група школи естетичного виховання з проектом «Камертон». Створення умов для творчого, інтелектуального та духовного розвитку учнів, задоволення естетичних потреб вихованців закладу, залучення обдарованих і талановитих дітей, розвиток та підтримка їх здібностей – основна мета проекту ініціативної групи «Батьківський комітет КЗ «ПСМНЗ «ТШЕВ»». Задля досягнення запланованої мети - відремонтовано два піаніно, придбані мультимедійний проектор з екраном та колонки, відремонтовано залу та оновлено фасад сцени.

«Останнім часом гостро стояла проблема осучаснення концертного залу, враховуючи що у школі щорічно проходять регіональні конкурси юних виконавців «Зоряне джерельце» та фестиваль класичної музики «Музичний водограй», а також інші культурно – масові заходи, на яких присутня велика кількість людей, - розповіла директор ШЕВ Любов Черних, - дуже приємно, що на сьогоднішній день більша кількість мешканців  беруть участь в розвитку рідного міста, створюють своїми руками майбутнє  наших дітей.

Найближчим часом на тернівчан чекає відкриття ще 11 нових цікавих проектів – переможців конкурсу. «Переоцінити значимість конкурсу «Громада своїми руками» неможливо, так як у кожного є можливість відчути й повірити, що вони самі, у своєму місті, можуть змінити життя на краще. Особливо важливим аспектом для місцевої влади  є активізація громади для вирішення проблем міста. З кожним сезоном кількість залучених людей зростає в рази, а це найголовніше», - підсумувала Лілія Крижановська, заступник міського голови.