Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2019-02-13
П'єдестал знову зкорився!

 15 вихованців Центру дитячої творчості м.Тернівка, які займаються боротьбою дзюдо під керівництвом тренерів Колоколова В.С. та Яковлева Ю.М., прийняли участь в відкритому чемпіонаті Дніпропетровської області з «Комбат самозахист ICO» (розділ «Рейстлінг-комбат»), присвяченому пам’яті воїнам-інтернаціоналістам та  учасникам АТО, який проходив  в ФСК ім. В.М. Шкуренко (м.Павлоград). Наші спортсмени вели  боротьбу за нагороди, демонструючи свої навики набуті під час тренувань. Підводячи підсумки по завершенню змагань, місця розподілились таким чином:

1 місце:Трухін Євген (30 кг.),Мішанов Максим (35кг.),Дем’яненко Іван (38 кг.). Мосунов Єгор (46 кг.),Должиков Вадим (+50 кг.)

2 місце:Трімбуцький Ігор (35 кг.),Колесніков Денис (46 кг.),Немцев Владислав (50 кг.),Керносенко Лев (+50 кг.),Буров Денис (55 кг.),Шаров Гліб (60 кг.)

3 місце:Красніков Дмитро (30кг.),Занін Микита (35 кг.),Авдєєнко Владислав (50 кг.),Головінов Ярослав (55  кг.)

В розділі «Сейф-комбат» Шаров Гліб (60 кг.) - посів 1 місце.

              Заслуга в цих результатах змагань належить видатному тренеру Зінов’єву Валерію Германовичу, тому що більша частина дітей тренувались під його керівництвом, а це і стало запорукою перемог. Дякуємо Вам тренере!

 

 



2019-02-12
Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує

За перший місяць деклараційної кампанії платники Дніпропетровщини задекларували за 2018 рік доходів майже на 200 млн гривень

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що що з початку року стартувала кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків протягом 2018 року.

За місяць деклараційної кампанії громадянами Дніпропетровської області та особами, які провадять незалежну професійну діяльність, подано  1576 декларацій про майновий стан і доходи за 2018 рік, що на 468 декларації більше, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомила заступник начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.

Загальна сума доходів, що вказана в деклараціях – 181,8 млн грн, що на 91,3 млн грн більше, ніж минулого року. При цьому, до сплати в бюджет нараховано 2,9  млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 0,9 млн грн більше, ніж у 2018 році та 0,6 млн грн військового збору, що на 0,18 млн грн більше минулого року.

Доходи у сумі понад 1 мільйон гривень задекларував 11 мешканеців Дніпропетровщини. Сума задекларованого ним доходу склала 96,6 млн гривень. Сума податку на доходи фізичних осіб до сплати складає 0,57 млн грн, сума військового збору до сплати складає 0,1 млн гривень.

Основними декларантами з початку 2019 року є громадяни, які задекларували наступні види доходів:

- 31,7 млн грн – доходи, отримані від прийняття спадщини (223 декларації);

- 17,2 млн грн – доходи від продажу (обміну) рухомого та нерухомого майна (58 декларацій);

- 3,6 млн грн – іноземні доходи (7 декларацій).

Разом з тим, 312 мешканців Дніпропетровщини надали декларацію з метою скористатися правом на податкову знижку, сума податку на на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету, складає 0,7 млн гривень.

Нагадуємо, що реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.

Новий показник розрахунку коригування

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що оновленим Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307 із змінами у розділі «Б» розрахунку коригування (далі – РК) передбачено новий показник «група коригування», який вказується у графі 2.2 розділу «Б» РК.

В усіх рядках РК, пов’язаних з коригуванням одного рядка податкової накладної (рядок, в якому зі знаком «–» зазначено відповідні показники податкової накладної, що коригується, та за наявності новий(і) рядок(ки) з виправленими показниками, що його замінює(ють)), у графі 2.1 зазначається однаковий код причини коригування. Одночасно усім таким рядкам присвоюється один номер групи коригування, який зазначається у графі 2.2 розділу «Б» РК «№ з/п групи коригування».

Кількість груп коригування у РК обмежується лише кількістю рядків у розділі «Б» РК, призначених для заповнення відповідних показників (загальна кількість рядків у розділі «Б» РК не може перевищувати 9999).

У РК одночасно може бути зазначено кілька різних причин коригування (наприклад, одночасна зміна кількості одного товару, повернення другого товару та перегляд ціни на третій товар тощо) у межах першого типу причин коригування (коди причин 101 – 104).

У такому випадку в одному РК кожній наступній групі коригування присвоюється окремий наступний порядковий номер, у тому числі і у випадках, коли причини коригування співпадають (наприклад, змінюється кількість двох різних товарів).

Новий сервіс «Електронного кабінету»: автозаповнення

платіжних доручень для сплати податків фізичними особами

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що в «Електронному кабінеті» для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.

Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

► скоротити час при заповненні платіжних документів;

► мінімізувати помилки при заповненні;

► сплатити податки.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини «Електронного кабінету» обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.

Звертаємо увагу, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.

Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань щодо користування «Електронним кабінетом», платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням

http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/366684.html

Особливості визначення фінансового результату до оподаткування у разі переходу юрособи зі спрощеної системи оподаткування на загальну

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що доходом юридичної особи – платника єдиного податку третьої групи є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) (п.п. 2 п. 292.1 ст. 292 ПКУ).

Для платників податку на прибуток відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ об’єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень ПКУ.

Облік доходів підприємства здійснюється відповідно до вимог Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 № 290 із змінами та доповненнями, а формування витрат – відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318 із змінами та доповненнями.

Згідно із ст. 4 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями одним з основних принципів ведення бухгалтерського обліку та формування фінансової звітності є принцип нарахування, який полягає в тому, що доходи і витрати відображаються в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності в момент їх виникнення, незалежно від дати надходження або сплати грошових коштів.

Якщо відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг юридичною особою відбувається, коли така особа знаходиться на загальній системі оподаткування, а попередня оплата за такі відвантажені товари, виконані роботи, надані послуги отримана нею, коли юрособа була на спрощеній системі оподаткування, то доходи та витрати платника податку на прибуток за відвантажені товари, виконані роботи, надані послуги після переходу на загальну систему оподаткування враховуються при визначенні фінансового результату до оподаткування згідно з правилами бухгалтерського обліку.

Штраф за несвоєчасну сплату єдиного податку фізичною особою

В Західно-Донбаському  управлінні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадують, що платники єдиного податку 1 і 2 груп сплачують цей податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця. Нарахування авансових внесків для таких платників єдиного податку здійснюється контролюючими органами на підставі поданої ними заяви, зокрема щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви стосовно періоду щорічної відпустки.

Водночас платники єдиного податку, віднесені до груп 1 і 2, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки за умови, якщо вони працюють самостійно, тобто не використовують працю найманих осіб. Утім на підприємців — спрощенців 3 групи, таке звільнення від сплати єдиного податку не застосовується.

У разі якщо платник єдиного податку 1 або 2 групи не сплачує (не перераховує) авансові внески єдиного податку у порядку та строки, визначені Податковим кодексом України, такий платник притягується до відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 50% ставки єдиного податку.

Підприємці, які віднесені до 3 групи, сплачують єдиний податок протягом 10 днів після закінчення граничного строку подання квартальної податкової декларації. При затримці сплати до них застосовуються такі фінансові санкції: у разі несплати до 30 днів — у розмірі 10% погашеної суми боргу, більше 30 днів — у розмірі 20%.

Великий платник податків звітує за об’єкти нерухомого майна за місцезнаходженням такого майна

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що після включення платника податків до Реєстру великих платників податків (далі – Реєстр) та отримання повідомлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, про таке включення платник податків зобов’язаний стати на облік за основним місцем обліку у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр, та за неосновним місцем обліку у такому контролюючому органі або його територіальних підрозділах щодо наявних у межах населеного пункту за місцезнаходженням контролюючого органу, що здійснює супроводження великих платників податків, або його територіальних підрозділів об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність такого великого платника податків (п. 64.7 ст. 64 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку) (п. 63.3 ст. 63 ПКУ).

Взяття на облік у контролюючих органах, у тому числі й у частині місця розташування (населеного пункту) нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, регулюється Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 1588).

Пунктом 1.4 розділу І Порядку № 1588 визначено, що об’єкти, які розташовані у різних населених пунктах, підлягають взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб або рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Отже, після включення платника податків до Реєстру об’єкти нерухомості, які розташовані поза межами населених пунктів територіальних управлінь Офісу великих платників податків ДФС (далі – Офіс ВПП), обліковуються відповідно до вимог п.п. 266.7.5 п. 266.7 ст. 266 ПКУ за їх місцезнаходженням, і таке місцезнаходження згідно з Порядком № 1588 вважається неосновним. Податкова звітність за об’єкти нерухомості, що розташовані у межах населеного пункту місцезнаходження територіальних управлінь Офісу ВПП, подається до територіального управління Офісу ВПП такого міста.

За використання РРО, який вичерпав термін дії експлуатації, передбачена відповідальність

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що строк служби реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) – це строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність РРО, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів (п. 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстратора розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 із змінами та доповненнями).

Фактично після закінчення строку служби РРО виробник не гарантує подальшу працездатність такого РРО в цілому, його комплектувальних вузлів та складових частин, а також не гарантує збереження інформації у фіскальній пам’яті такого апарата, тобто реалізації фіскальних функцій, які є обов’язковими для РРО відповідно до вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265).

Отже, у разі використання суб’єктом господарювання РРО, який вичерпав свій строк експлуатації, такий технологічний пристрій не може вважатися РРО відповідно до вимог Закону № 265 і подальше використання такого пристрою суб’єктом господарювання є порушенням вимог Закону № 265 та тягне накладення фінансових санкцій згідно з п. 1 ст. 17 Закону № 265 у таких розмірах:

► вчинене вперше – 1 гривня;

► за кожне наступне вчинене порушення – 100 відс. вартості проданих з порушеннями, встановленими п. 1 ст. 17 Закону № 265, товарів (послуг).

Крім того, за порушення порядку проведення розрахунків, на осіб, які здійснюють розрахункові операції та на посадових осіб платника податків накладається штраф згідно з нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами і доповненнями.

За оформлення автомобілів з єврономерами власники сплатили понад 5 млрд грн

За митне оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією громадяни вже сплатили понад 5 млрд гривень. Кількість оформлених з 25 листопада 2018 року по 6 лютого 2019 року (включно) транспортних засобів складає 80,1 тис. шт. Це автівки, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Найактивніше громадяни оформлюють транспортні засоби у місті Києві – майже 13,2 тис. автомобілів, Волинській – 10,2 тис., Чернівецькій – 7,2 тис., Львівській – 6,8 тис. та Закарпатській – 6,8 тис. областях.

Із загальної кількості розмитнених авто майже 68 тис. –  це ті, які перебували на митній території України з порушенням вимог Митного кодексу України. За них власники добровільно сплатили 577,7 млн грн (8500 за кожне авто). Це звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів при ввезенні транспортного засобу з іноземною реєстрацією, строки та умови ввезення якого не дотримані.

Тільки за минулу добу, 6 лютого, громадяни оформили понад 3,8 тис. автомобілів, за які сплачено майже 233,5 млн грн платежів.

Нагадаємо, що 22 лютого 2019 року спливає термін пільгового періоду застосування ставки акцизного податку (коефіцієнт 0,5) для митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією. Після цього часу власники таких автівок будуть сплачувати акцизний податок за повною ставкою. Наразі це передбачено чинним законодавством.

Запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами можна подати в електронному вигляді

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що для платників податку запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість платникам податків подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС в електронному вигляді.

Подати запит на отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього у приватній частині Електронного кабінету платнику податків необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.

Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.

Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДФС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту. 

Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДФС   за телефоном: 0 800 501 007.

Інформація розміщена на офіційнму веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/366765.html

У січні 2019 року до бюджету надійшло 19,1 млрд грн ЄСВ

У січні 2019 року Державною фіскальною службою України забезпечено надходження 19,1 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Це перевищує суму сплати єдиного внеску за січень минулого року на 26,1%, або на 4 млрд гривень.

Індикативний показник з надходження єдиного внеску у січні 2019 року перевиконаний на 12,2%, або на 2,1 млрд грн.

Нагадаємо, що протягом 2018 року ДФС забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 228 млрд гривень.

  ДФС й надалі контролюватиме дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам з метою виконання покладених завдань із забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

У січні платникам відшкодовано рекордні 19,7 млрд грн ПДВ

У січні 2019 року Державна фіскальна служба України відшкодувала платникам рекордну суму податку на додану вартість – 19,7 млрд грн.

Порівняно з відповідним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 64%, або на 7,7 млрд грн. У січні 2018 року платникам було відшкодовано 12 млрд грн. Загалом за 2018 рік платникам відшкодовано 131,7 млрд грн.

Сума відшкодованого ПДВ на рахунки платників у січні 2019 року на 8,7 млрд грн, або у 1,8 раза більше середньомісячного відшкодування у 2018 році. Сума середньомісячного відшкодування ПДВ у минулому році становила 11 млрд грн.

Також суттєво зросли задекларовані суми ПДВ до сплати. Так, у січні 2019 року (декларації за грудень 2018 року) задекларовано 22,9 млрд грн ПДВ до сплати. Це на 1,6 млрд грн, або на 7,5% більше відповідного показника січня 2018 року.

Деклараційна кампанія 2019: сплачуємо податкові зобов’язання своєчасно

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) на строки сплати податкових зобов’язань, зазначених у податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) за звітний (податковий) 2018 рік.

Так, строки сплати для:

- фізичних осіб – підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)не пізніше21 лютого 2019 року;

- фізичних осіб, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування), – протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання декларації;

- громадян та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність – не пізніше31 липня 2019року.

Крім того, звертаємо увагу на порядок сплати податкових зобов’язань.

Так, платник податку – фізична особа, яка зобов’язана подати декларацію, визначити та сплатити свої податкові зобов’язання, сплачує ПДФО та військовий збір за кодами платежу:

► «11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»;

► «11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».

Платники податку – фізичні особи, які відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України зобов’язані сплатити ПДФО,але звільнені від подання декларації (при нотаріальному посвідченні договорів та/або при видачі свідоцтв про право на спадщину тощо) сплачують ПДФО та військовий збір за кодами платежу:

► «11010501» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами, які не підлягають обов’язковому декларуванню»;

► «11011000» – «військовий збір».

До уваги платників рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів!

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що платниками рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України (далі – рентна плата) є суб’єкти господарювання, які експлуатують об’єкти магістральних трубопроводів та надають (організовують) послуги з транспортування (переміщення) вантажу трубопроводами України.

Об’єктом оподаткування рентною платою:

- для нафти та нафтопродуктів є їх фактичні обсяги, що транспортуються територією України у податковому (звітному) періоді;

- для аміаку є сума добутків відстаней відповідних маршрутів його транспортування (переміщення), узгоджених між платником рентної плати та замовником на відповідний податковий (звітний) період, на обсяги аміаку, транспортованого (переміщеного) кожним маршрутом транспортування.

Ставки оподаткування рентною платою:

►0,56 долара США за транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами;

► 0,56 долара США за транспортування однієї тонни нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами;

► 2,4 долара США за транзитне транспортування однієї тонни аміаку за кожні 100 кілометрів відстані відповідних маршрутів його транспортування.

У разі зміни тарифів на транспортування до ставок рентної плати застосовується коригуючий коефіцієнт, який обчислюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, крім ставки рентної плати за транзитне транспортування аміаку та за транспортування нафти магістральними нафтопроводами для споживачів України.

Сума податкових зобов’язань з рентної плати обчислюється як добуток відповідного об’єкта оподаткування, визначеного у п.п. 256¹.2 ст. 256¹ Податкового кодексу України (далі – ПКУ), на відповідну ставку оподаткування, визначену у п. 256¹.3 ст. 256¹ ПКУ, та з урахуванням коригуючого коефіцієнта, визначеного в установленому порядку.

Сума податкових зобов’язань з рентної плати за податковий (звітний) період сплачується виходячи з:

● фактичних обсягів аміаку і відстані відповідних маршрутів його транспортування територією України;

● фактичних обсягів нафти і нафтопродуктів, що транспортуються територією України.

Норми визначені ст. 256¹ ПКУ.

Електронна ідентифікація фізичних та юридичних осіб

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників наступне.

ДФС України повідомила, що для користувачів «Електронного кабінету» створено нові можливості при вході до приватної частини (особистого кабінету) з обранням типу особи, якою здійснюється вхід та проводиться електронна ідентифікація (з урахуванням вимог Податкового кодексу України, законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг).

Відтепер посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами, мають можливість здійснити вхід до «Електронного кабінету» в якості «посадової особи» або «фізичної особи». 

В залежності від обраного типу особи, якою здійснюється вхід, користувачу «Електронного кабінету» пропонуються сервіси та послуги, передбачені або для особистого кабінету фізичної особи, або особистого кабінету юридичної особи.

Зокрема, «Електронний кабінет» для фізичної особи надає такі можливості як сплата податків, отримання відомостей про суму виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подання податкової декларації про майновий стан і доходи, інші сервіси та послуги для фізичних осіб (громадян).

Також зазначаємо, що вхід до особистого кабінету юридичної особи може здійснюватися керівником, бухгалтером, особою, яка має право підпису, або особою, якій делеговано право підпису відповідних документів.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367114.html

Електронна ідентифікація фізичних та юридичних осіб

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників наступне.

ДФС України повідомила, що для користувачів «Електронного кабінету» створено нові можливості при вході до приватної частини (особистого кабінету) з обранням типу особи, якою здійснюється вхід та проводиться електронна ідентифікація (з урахуванням вимог Податкового кодексу України, законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг).

Відтепер посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами, мають можливість здійснити вхід до «Електронного кабінету» в якості «посадової особи» або «фізичної особи». 

В залежності від обраного типу особи, якою здійснюється вхід, користувачу «Електронного кабінету» пропонуються сервіси та послуги, передбачені або для особистого кабінету фізичної особи, або особистого кабінету юридичної особи.

Зокрема, «Електронний кабінет» для фізичної особи надає такі можливості як сплата податків, отримання відомостей про суму виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подання податкової декларації про майновий стан і доходи, інші сервіси та послуги для фізичних осіб (громадян).

Також зазначаємо, що вхід до особистого кабінету юридичної особи може здійснюватися керівником, бухгалтером, особою, яка має право підпису, або особою, якій делеговано право підпису відповідних документів.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367114.html

Коли операція з виплати заробітної плати фізичним особам – нерезидентам вважається контрольованою

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Міністерство фінансів України стосовно правомірності віднесення виплати (нарахування) заробітної плати фізичних осіб – нерезидентів до операцій, які підпадають під визначення контрольованих, повідомило наступне.

Для цілей нарахування податку на прибуток підприємств контрольованими є господарські операції, що впливають на об’єкт оподаткування платника податку на прибуток (далі – платник) і здійснюються:

а) з пов’язаними особами – нерезидентами, в тому числі у випадках, визначених п.п. 39.2.1.5 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – ПКУ));

б) зовнішньоекономічні господарські операції з продажу та/або придбання товарів та/або послуг через комісіонерів – нерезидентів;

в) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, зареєстрованими у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до п.п. 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, або які є резидентами цих держав;

г) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи. Перелік організаційно-правових форм таких нерезидентів в розрізі держав (територій) затверджується Кабінетом Міністрів України.

Норми визначені п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ.

Підпунктом 39.2.1.4 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ передбачено, що господарською операцією для цілей трансфертного ціноутворення є всі види операцій, договорів або домовленостей, документально підтверджених або непідтверджених, що можуть впливати на об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств платника податків.

Відповідно до п.п. 14.1.84 п. 14.1 ст. 14 ПКУ інші терміни для цілей розділу III «Податок на прибуток підприємств» ПКУ використовуються у значеннях, визначених Законом України від 16 липня 1999 року № 996-XVI «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996), національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку і міжнародними стандартами фінансової звітності, введеними в дію відповідно до законодавства.

Законом № 996 визначено, що господарська операція – це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства.

Для обрахунку об’єкта оподаткування платник податку використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування (п. 44.2 ст. 44 ПКУ).

Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318 із змінами, витрати відображаються в бухгалтерському обліку одночасно зі зменшенням активів або збільшенням зобов’язань. Витрати на оплату праці найманих працівників включаються до складу витрат звітного періоду.

Підпунктом 39.2.1.7 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ визначено, що господарські операції, передбачені п.п. 39.2.1.1 (крім операцій, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні) і п.п. 39.2.1.5 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, визнаються контрольованими, якщо одночасно виконуються такі умови:

► річний дохід платника податків від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 150 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік;

► обсяг таких господарських операцій платника податків з кожним контрагентом, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 10 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік.

Таким чином, якщо одночасно виконуються вищевказані умови, операції з виплати (нарахування) заробітної плати фізичним особам – нерезидентам можуть вважатися контрольованими для цілей ст. 39 ПКУ, а отже відповідно до п.п. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 ПКУ по таким операціям необхідно подавати звіт про контрольовані операції.

Разом з тим, необхідно зауважити, що будь-які детальні висновки щодо віднесення конкретних господарських операцій до контрольованих надаються лише за результатами детального вивчення умов, аналізу суттєвих обставин здійснення відповідних операцій та первинних документів.

Співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області ліквідований межрегіональний «конвертаційний центр»

У Дніпропетровській області співробітники податкової міліції ГУ ДФС ліквідували міжрегіональний «конвертаційний центр», організований групою осіб.

Зазначені особи здійснювали незаконну діяльність по наданню послуг підприємствам реального сектора економіки, переважно Дніпропетровської, Київської, Донецької, Полтавської областей, в ухиленні від сплати податків шляхом вчинення «безтоварних» операцій та незаконного переведення грошових коштів з безготівкової форми в готівкову.

Учасниками угрупування створено на підставних осіб, виключно з метою переводу безготівкових коштів у готівку, цілий ряд суб’єктів господарювання з ознаками фіктивності. Протягом 2017-2018 років через зазначені «фіктивні» підприємства «проконвертовано» понад 120 млн грн, ймовірні втрати бюджету складають 20 млн гривень.

Механізм конвертації полягав в тому, що на розрахункові рахунки транзитно-конвертаційних підприємств та суб’єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності» перераховувались безготівкові грошові кошти за нібито придбані товари та послуги, від підприємств реального сектору економіки (будівельні матеріали, побутова техніка, продукти харчування, тощо). В подальшому кошти знімались з розрахункових рахунків в банківських установах та повертались замовникам таких послуг за вирахуванням відсотка «винагороди».

В рамках кримінального провадження створено 7 мобільних слідчо-оперативних груп та проведено комплекс слідчо-оперативних заходів, обшуки за місцями мешкання основних фігурантів, тіньових офісів та транспортних засобів. Також накладено арешти на розрахункові рахунки у банківських установах та на суми ліміту податку на додану вартість в системі електронного адміністрування.

З незаконного обігу вилучено оргтехніку, оригінали первинних фінансово-господарських документів, мобільні телефони та печатки з ознаками фіктивності у кількості понад 160 штук. На розрахункових рахунках заблоковано майже 6 млн гривень.

На даний час проводяться слідчі дії у відношенні учасників «конвертаційного центру» з метою притягнення їх до кримінальної відповідальності.

Від’ємне значення об’єкта оподаткування: застосування пільг з податку на прибуток підприємств

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що податкова пільга – це передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов’язку щодо нарахування і сплати податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому розмірі за наявності підстав, визначених п. 30.2 ст.30 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) (п. 30.1 ст. 30 ПКУ).

Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1233 (далі – Порядок № 1233).

Суб’єкт господарювання, що не сплачує податки та збори у зв’язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та складає Звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт) за формою згідно з додатком (п. 2 Порядку № 1233).

Отже, у Звіті відображається сума податку на прибуток, яка не сплачена до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг.

Згідно з п. 140.4 ст. 140 ПКУ фінансовий результат до оподаткування зменшується, зокрема на суму від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років.

Положення п. 140.4 ст. 140 ПКУ застосовуються з урахуванням п. 3   підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ (п.п. 140.4.2 п. 140.4 ст. 140 ПКУ).

У випадку, якщо об’єкт оподаткування з податку на прибуток має позитивне значення, сума пільги, передбаченої п.п. 140.4.2 п. 140.4 ст. 140 ПКУ, розраховується таким чином:

«Σ від’ємного значення попереднього звітного року в межах суми прибутку звітного періоду» Х «розмір базової ставки податку» /100.

У випадку, якщо об’єкт оподаткування з податку на прибуток у звітному періоді має від’ємне значення або дорівнює нулю, без врахування від’ємного значення об’єкта оподаткування попереднього звітного року, то втрати до бюджету не виникають та сума пільги не визначається.

Виправлення помилок у звіті щодо сум нарахованого ЄСВ до закінчення терміну його подання

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що згідно з п. 1 розділу V Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 435), у разі виявлення помилки у Звіті щодо сум нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) до закінчення терміну подання цього Звіту страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до контролюючого органу за місцем обліку.

Чинним вважається останній електронний або паперовий звіт, поданий страхувальником до закінчення термінів подання звітності, визначених Порядком № 435, який пройшов всі контролі при завантаженні до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб.

Якщо страхувальником до закінчення терміну подання Звіту подаються лише окремі таблиці Звіту за поточний звітний період із зазначенням типу форми «скасовуюча», «додаткова» цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

Тобто у разі виявлення помилки у Звіті до закінчення терміну його подання, страхувальник (у тому числі ФОП та особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, що подають звітність самі за себе) повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до контролюючого органу за місцем обліку.

Одночасно нагадаємо, що відповідно до п. 1 розділу І Порядку № 435, cтрахувальники – це платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), зазначені в п. 1 частини першої ст. 4 (роботодавці) Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), на яких покладено обов’язки нараховувати, об



2019-02-12
У тернівському краєзнавчому музеї вшанували учасників бойових дій на території інших держав

15 лютого 2019 року виповнюється 30 років з моменту закінчення етапу виводу військ з  Афганістану 1979–1989 років. Щорічно, в цей день ми шануємо учасників бойових дій на території інших держав. Афганська війна - це незагоєна рана, невідступний біль, жорстоко зачепила всіх учасників та їх сім’ї.

Сьогодні ми віддаємо дань мужності, самовідданості, вірності військовому обов’язку воїнів-інтернаціоналістів, призваних до лав Радянської Армії з України, учасників бойових дій на території інших держав, усіх, хто боронив мир та спокій, не залишає нікого байдужим.

12 лютого 2019 року в музеї проходила зустріч учнів ЗОСШ №5 з ветеранами-учасниками бойових дій в Афганістані.

Діти ознайомилися з матеріалами експозиції «Опалені війною», слухали розповідь вчителя історії Зоріна Марина Володимирівна про подій Афганської війни.

Згадували наших учасників –тернівчан. Вічна пам'ять та пошана загиблим нашим землякам  - Ігорю Петрову та Сергію Маркову. Хвилиною мовчання вшанували пам'ять всіх загиблих в тій війні.

Кривошея Олег Володимирович  - ветеран, учасник бойових дій Афганської війни, голова Української Спілки ветеранів Афганістану (воїнів – інтернаціоналістів)   ділився спогадами під час служби в Афганістані, розповідав про своїх товаришів по службі. Навіть зараз, вони продовжуюсь спілкуватися - ведуть активний спосіб життя, займаються пісенною творчістю, і це захоплює!

Розмова відбулася в теплій, дружній атмосфері. Учні читали вірші, слухали патріотичні пісні у  власному виконанні  Олега Володимировича.



2019-02-08
Засідання робочої групи з перевірки додержання вимог законодавства, реалізації державної політики у сфері регулювання земельних відносин

        Виконавчий комітет Тернівської міської ради повідомляє про те, що 18.02.2019р. о 14.00 відбудеться засідання робочої групи з перевірки додержання вимог законодавства, реалізації державної політики у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель.



2019-02-07
Про скликання сорок третьої сесії Тернівської міської ради сьомого скликання

Відповідно до ч.4,5,10 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сорок третя сесія міської ради відбудеться 22.02.2019 року о 10-00 годині в залі засідань виконавчого комітету Тернівської міської ради.

 

На розгляд міської ради винесено питання:

 

1. Про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Тернівка на 2018 рік, затвердженої рішенням Тернівської міської ради від 14.12.2017р. № 441-29/VII.

2. Про затвердження Плану місцевого економічного розвитку на 2019-2020 р. в рамках Ініціативи Європейської комісії «Мери за економічне зростання».

3. Звіт про виконання міського бюджету за 2018 рік.

4. Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2018 року № 647-41/VІІ «Про бюджет міста на 2019 рік».

5. Про результати діяльності Тернівського відділу Павлоградської місцевої прокуратури на території м. Тернівка Дніпропетровської області за 2018 рік.

6. Про роботу Тернівського відділення поліції Павлоградського відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області по виконанню Комплексної програми профілактики правопорушень за 12 місяців 2018 року

7. Про затвердження програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на території міста Тернівка на 2019-2021 роки.

8. Про результати роботи КП «ТЖКП» за 2018 рік.

9. Звіт про роботу виконавчого комітету Тернівської міської ради за ІІ півріччя 2018 року.

10. Питання земельних відносин.

11. Інші питання.

 

На сесію запрошуються депутати міської ради, депутати обласної ради, заступники міського голови, керівники відділів і служб виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій міста, керівники контролюючих і правоохоронних органів, представники засобів масової інформації.

 

 

 

 

Міський голова                                                                                В.В. ТАРЕЛКІН