Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2017-11-10
Урочистий захід присвячений Дню працівників культури та майстрів народного мистецтва

09.11.2017 року у ЦД Шахтар відбувся урочистий захід присвячений Дню працівників культури та майстрів народного мистецтва.   На заході були присутні міський голова В.В. Тарелкін та помічник народного депутата України А.В. Мартовицького – Лазуренко С.І.

   Міський голова В.В. Тарелкін привітав працівників культури з професійним святом: «Ви даруєте людям радість, несете культуру до кожного серця, кожної душі. Нехай здійсняться всі Ваші життєві плани, надії і мрії, а кожен вашого життя буде світлим і сонячним, дарує радість творчого натхнення і життєвих перемог». Кращим працівникам галузі, діячам культури та мистецтва були вручені подяки та подарунки від міського голови. Також привітав присутніх зі святом і помічник народного депутата України А.В. Мартовицького  - Лазуренко С.І., вручив подяки та грошові премії. По завершенню урочистої частини на присутніх чекала святкова програма музичних та поетичних виступів.



2017-11-10
Про скликання двадцять восьмої сесії Тернівської міської ради сьомого скликання

 

 

 

Відповідно до ч.4,5,10 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» двадцять восьма сесія міської ради відбудеться 24.11.2017 року о 10-00 годині в залі засідань Тернівської міської ради.

 

На розгляд міської ради винесено питання:

 

1. Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 року № 252-17/VІІ «Про міський бюджет на 2017 рік».

2. Про  внесення змін та доповнень в додаток 1 до Програми, затвердженої рішенням міської ради від 18.11.2016 року № 229-16/VIІ «Про затвердження міської Програми соціального захисту населення на 2016 - 2020 роки».

3. Про хід виконання міської Програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей за 2017 рік.

4. Про затвердження міської Програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на 2018 рік.

5. Про створення комунальної установи «Тернівський інклюзивно-ресурсний центр» Тернівської міської ради Дніпропетровської  області.

6. Звіт про хід виконання Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання у місті Тернівці на 2016 -2020 роки.

7. Питання земельних відносин.

8. Інші питання.

 

На сесію запрошуються депутати міської ради, депутати обласної ради, заступники міського голови, керівники відділів і служб виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій міста, керівники контролюючих і правоохоронних органів, представники засобів масової інформації.

 

 

 

 

Міський голова                                                                       В.В. ТАРЕЛКІН



2017-11-10
Західно-Донбаська ОДПІ інформує

 

Особливості оподаткування податком на додану вартість операцій з реекспорту

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п.206.7 ст.206 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до операцій із ввезення товарів на митну територію України у митному режимі тимчасового ввезення застосовується умовне повне звільнення від оподаткування або умовне часткове звільнення від оподаткування ПДВ.

Тимчасове ввезення – це митний режим, відповідно до якого іноземні товари, транспортні засоби комерційного призначення ввозяться для конкретних цілей на митну територію України з умовним повним або частковим звільненням від оподаткування митними платежами та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності і підлягають реекспорту до завершення встановленого строку без будь-яких змін, за винятком звичайного зносу в результаті їх використання (ст.103 Митного кодексу України від 13.03.2012 №4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ)).

Для поміщення товарів у митний режим тимчасового ввезення особа, відповідальна за дотримання митного режиму, повинна, зокрема, сплатити митні платежі відповідно до ст.106 МКУ або забезпечити виконання зобов’язання із сплати митних платежів відповідно до розділу X МКУ.

При цьому, у разі тимчасового ввезення товарів з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами за кожний повний або неповний календарний місяць заявленого строку перебування на митній території України сплачується 3 відсотки суми митних платежів, яка підлягала б сплаті у разі випуску цих товарів у вільний обіг на митній території України, розрахованої на дату поміщення їх у митний режим тимчасового ввезення (частина друга ст.106 МКУ).

Строк тимчасового ввезення товарів встановлюється органом доходів і зборів у кожному конкретному випадку, але не повинен перевищувати трьох років з дати поміщення товарів у митний режим тимчасового ввезення.

Митний режим тимчасового ввезення завершується, зокрема, шляхом реекспорту товарів, транспортних засобів комерційного призначення, поміщених у цей митний режим, або шляхом поміщення їх в інший митний режим, що допускається МКУ (частина перша ст.112 МКУ).

Сплачені суми ПДВ включаються платником до складу податкового кредиту у звітному (податковому) періоді, в якому було сплачено податок (п.п.206.7.2 п.206.7 ст.206 ПКУ).

В свою чергу відповідно до частини шостої ст.106 МКУ сума митних платежів, сплачена на підставі умовного часткового звільнення від оподаткування митними платежами, поверненню не підлягає.

Щодо нарахування ПДВ по операціях з реекспорту товарів, які були раніше ввезені на митну територію України у митному режимі тимчасового ввезення, слід зазначити, що операції з вивезення товарів у митному режимі реекспорту (за винятком операцій з вивезення відповідно до п.5 частини 1 ст.86 МКУ) підлягають звільненню від оподаткування ПДВ. Якщо платник податку за такими товарами скористався своїм правом на податковий кредит і в подальшому здійснює їх вивезення у митному режимі реекспорту, то у податковому періоді, на який припадає таке вивезення, платник повинен здійснити нарахування ПДВ відповідно до п.198.5 ст.198 ПКУ.

При цьому, податкові зобов’язання з ПДВ нараховуються у розмірі сум ПДВ, що були включені платником до складу податкового кредиту та сплачені до бюджету по операції з тимчасового ввезення товару.

 

Перевищення затверджених лімітів на утворення та

розміщення відходів: чи збільшується розмір екологічного податку?

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Підпунктом 242.1.3 п.242.1 ст.242 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено об’єкт та базу оподаткування по екологічному податку, що справляється за розміщення відходів, зокрема, обсяги та види (класи) розміщених відходів, крім обсягів та видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання.

Згідно із п.249.6 ст.249 ПКУ суми екологічного податку, який справляється за розміщення відходів, обчислюються платниками самостійно щокварталу виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, ставок податку та коригуючих коефіцієнтів у порядку, визначеному ПКУ, тобто, на підставі фактичних обсягів розміщення відходів протягом звітного кварталу.

Наявність або відсутність затверджених лімітів на утворення та розміщення відходів у платника екологічного податку не впливає на обчислення сум екологічного податку, що справляється за розміщення відходів.

Отже, розмір екологічного податку при обчисленні сум податку у разі перевищення платником податку затверджених лімітів на утворення та розміщення відходів або у разі їх відсутності не збільшується.

 

Платникам єдиного податку

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що згідно із п.п.298.1.4 п.298.1 ст.298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкта господарювання, зазначеного в абзаці першому п.п.298.1.4 п.298.1 ст.298 ПКУ, може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені у п.291.4 ст.291 ПКУ.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою 1 розділу XIV ПКУ.

Форма розрахунку доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

 

Податок на нерухоме майно, якщо об’єкт житлової нерухомості

в аварійному стані

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі його частка (п.п.266.2.1 п.266.2 ст.266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ)).

Базою оподаткування вищевказаним податком є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі його часток відповідно до п.п.266.3.1 п.266.3 ст.266 ПКУ.

База оподаткування обєктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності (п.п.266.3.2 п.266.3 ст.266 ПКУ).

Згідно із п.п.«г'» п.п.266.2.2 п.266.2 ст.266 ПКУ не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зокрема, житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом.

Тобто, якщо обєкт житлової нерухомості визнано згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади аварійним, то такий обєкт не оподатковується податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

 

При продажу квитків на відвідування культурно-спортивних

та видовищних закладів РРО не застосовують

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.1 ст.3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом №265, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Водночас, п.4 ст.9 Закону №265 визначено, що РРО та розрахункові книжки не застосовуються, зокрема при продажу квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів.

 

До уваги великих платників податків!

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що відповідно до вимог Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями, всі великі платники податків, які включені до Реєстру великих платників податків на 2018 рік (далі – Реєстр), зобов’язані стати на облік у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр. 

Отже, платникам податків, включеним до Реєстру на 2018 рік, які станом на поточну дату не обслуговуються в Офісі великих платників податків, необхідно подати заяву про взяття на облік за формою №1-ОПП. Заяву за формою №1-ОПП необхідно подати до 15 листопада 2017 року.

 

З початку року місцеві бюджети Дніпропетровської області отримали

плати за землю майже на 500 млн. грн. більше ніж торік

 

За десять місяців 2017 року надходження плати за землю від платників Дніпропетровщини склали 3 млрд. 316,7 млн. грн., зокрема, юридичними особами сплачено 3 млрд. 18,5 млн. грн., решта – фізичними особами.

За словами заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сергія Кирпи в поточному році відбулося зростання доходів місцевих громад Дніпропетровщини по платі за землю у порівнянні з січнем – жовтнем 2016 року на 498,9 млн. грн., або на 17,7%.

«Ці надходження важливі для місцевої казни області. Отже, орендна плата за користування землею та земельний податок становлять більше 20 відсотків у загальній сумі надходжень і є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць області», - підкреслив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сергій Кирпа.

 

Зміни до Порядку обліку платників ЄСВ набули чинності

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 25.09.2017 №803, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20.10.2017 за №1278/31146 (далі – Наказ №803), відповідно до статей 5, 16, 19 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями з метою врегулювання деяких питань обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі ЄСВ), затверджені Зміни до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 №1162 (далі – Порядок).

Так, відповідно до Порядку функції обліку платників ЄСВ у контролюючому органі здійснюють підрозділи обслуговування платників. Контролюючими органами є відповідні державні податкові інспекції (далі – ДПІ) або підрозділи, які утворюються в Державній фіскальній службі (далі – ДФС), головних управліннях ДФС в областях, м. Києві, Офісі великих платників податків ДФС, що виконують визначені Порядком процедури обліку платників ЄСВ відповідно до функцій, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ).

Порядком передбачено, що ДПІ здійснюють ті процедури обліку платників ЄСВ, які не передбачають одночасного виконання або завершення яких можливе без виконання інших процедур або функцій, що належать до повноважень підрозділів, які утворюються в ДФС, головних управліннях ДФС в областях, м. Києві, Офісі великих платників податків ДФС.

Наказ №803 набув чинності з дня офіційного опублікування – 10.11.2017 (опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 10.11.2017 №88).

 

Обмеження щодо отримання податкової соціальної пільги

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.169.1 ст.169 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова соціальна пільга (далі – ПСП) – це сума, на яку платник податку має право зменшити суму загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати.

Нормами п.п.169.2.3 п.169.2 ст.169 ПКУ передбачено, що ПСП не може бути застосована до:

• доходів платника податку, інших ніж заробітна плата;

• заробітної плати, яку платник податку протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад’юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету;

• доходу самозайнятої особи від провадження підприємницької діяльності, а також іншої незалежної професійної діяльності.

Слід зазначити, що податкова соціальна пільга до заробітної плати державних службовців застосовується під час її нарахування до завершення нарахування таких доходів без подання відповідних заяв, зазначених у п.п.169.2.2 п.169.2 ст.169 ПКУ, але з поданням підтвердних документів для встановлення розміру пільги.

 

Податковий календар на 15 листопада 2017 року

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що

 

15 листопада, середа, останній день подання:

• звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) (форма №ЗВР-1) за жовтень 2017 року;

• довідки про використані розрахункові книжки за жовтень 2017 року.

 

Умови надання нерухомості в оренду нерезидентом

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно до п.п.170.1.3 п.170.1 ст.170 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями нерухомість, що належить фізичній особі – нерезиденту, надається в оренду виключно через фізичну особу – підприємця або юридичну особу – резидента (уповноважену особу), що виконує представницькі функції такого нерезидента на підставі письмового договору та виступає його податковиим агентом щодо таких доходів.

Зауважимо, що нерезидент, який порушує зазначену норму, вважається таким, що ухиляється від сплати податку.

 

 

 

 

 

 

 

 



2017-11-08
Нарада з питань легалізації зайнятості та виплати заробітної плати

      30.10.2017 року в приміщенні виконавчого комітету Тернівської міської ради відбулося засідання робочої групи з питань дотримання законодавства про працю та легалізацію “тіньової” зайнятості під головуванням заступника міського голови КРИЖАНОВСЬКОЇ Л.І. На порядок денний було винесено питання активізації діяльность робочої групи.

      Крижановська Л.І. зазначила, що згідно нормативних документів з початку 2017 року органи місцевого самоврядування можуть виступати ініціаторами та займатися підготовкою перевірок, що стосуються дотримання законодавства про оплату праці та нелегальної зайнятості.

    Основними завданнями, що стоять перед робочою групою, є виконання рішень Уряду щодо забезпечення підвищення мінімальної заробітної плати з 01.01.2017 року, проведення роз’яснювальної роботи серед роботодавців та найманих працівників стосовно офіційного отримання заробітної плати та легальних трудових відносин.

     За результатами засідання прийнято рішення взяти під контроль питання дотримання законодавства про оплату праці, звернути особливу увагу на недопущення вирівнювання розмірів заробітної плати, посилити контроль за «тіньовою» зайнятістю та виплатою зарплати «у конвертах».     

 

 



2017-11-06
Павлоградське об’єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області: про співпрацю управління з об’єднаними територіальними громадами

 

            Павлоградським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Дніпропетровської області створені робочі місця для обслуговування громадян в об’єднаних територіальних громадах за адресами:

-          Вербківська об’єднана сільська територіальна громада: 51453, вул. Матросова, буд.26, с.Вербки, Павлоградський район;

-          Богданівська об’єднана сільська територіальна громада: 51464, вул. Українська, буд.35а, с.Богданівка, Павлоградський район;

-          Виконавчий комітет Варварівської сільської ради: 51325, вул. Миру, буд.16, с.Варварівка, Юр”ївський район.

 

Графік прийому громадян на території об’єднаних сільських

територіальних громад на листопад 2017 року

 

Богданівська ОСТГ

-          10.11.2017 та 24.11.2017 з 8.00 до 17.00

 

Вербківська ОСТГ

-          09.11.2017 та 23.11.2017 з 8.00 до 17.00

 

Виконавчий комітет Варварівської сільської ради

-          07.11.2017 та 28.11.2017 з 8.00 до 17.00

 

 

 

Начальник Павлоградського відділу

обслуговування громадян                                                                                     Г.В.Коваленко