Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2018-02-15
У Тернівці вшанували учасників бойових дій на території інших держав

      15.02.2017 о 09.30 біля Меморіалу загиблим воїнам відбувся мітинг присвячений Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 29-й річниці виведення військ з Афганістану. Пам’ять загиблих вшанували хвилиною мовчання та покладанням квітів на могили загиблих воїнів Игорю Петрову і Сергію Маркову.

      Після мітингу у ЦД «Шахтар» відбулась урочиста програма до свята. На заході були присутні заступник міського голови Гурський В.І., секретар міської ради Шкут Ж.А. та голова громадської організації «Спілка воїнів-інтернаціоналістів» Кривошея О.В.

      Теплими словами своїх побратимів привітав голова громадської організації «Спілка воїнів-інтернаціоналістів» Кривошея О.В.: «День вшанування учасників бойових дій на території інших держав – це вияв поваги до воїнів, які у мирний час виконували службовий обов’язок. 29 років минуло, відколи нарешті поставили крапку і війська були виведені з Афганістану. Схиляємо голови перед тими, хто пролив свою кров заради забезпечення миру. Ми завжди будемо пам’ятати всіх тих, хто не повернувся. 

      Спасибі вам, шановні учасники бойових дій, за мужність і героїзм, за високу громадянську відповідальність. Від усього серця бажаю  вам і вашим родинам здоров’я, родинного затишку та благополуччя, впевненості в завтрашньому дні, щастя, миру і добра».

     Усіх присутніх в залі  привітали зі святом: воїн-інтернаціоналіст Олег Бабарикін, вихованці школи естетичного виховання та тернівські поетеси з творчого об’єднання «Фенікс» зі своїми віршами.

          Згідно «Програми соціального захисту населення на 2016-2020р.р.», 80-ти учасникам бойових дій на території  інших держав надано одноразову матеріальну допомогу на загальну суму 40 тис. грн.



2018-02-15
Про скликання тридцять першої сесії Тернівської міської ради сьомого скликання

Відповідно до ч.4,5,10 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» тридцять перша сесія міської ради відбудеться 28.02.2018 року о 10-00 годині в залі засідань Тернівської міської ради.

 

На розгляд міської ради винесено питання:

 

1. Про результати діяльності Тернівського відділу Павлоградської місцевої прокуратури на території м. Тернівка Дніпропетровської області за 2017 рік.

2. Про роботу Тернівського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровській області по забезпеченню виконання заходів з профілактики злочинності, усунення факторів (в тому числі наркоманії, токсикоманії), які негативно впливають на стан правопорядку в місті за 2017 рік.

3. Про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Тернівка за 2017 рік.

4. Про виконання міського бюджету за 2017 рік.

5. Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2017 року № 444-29/VІІ «Про міський бюджет на 2018 рік».

6. Про результати роботи КП «ТЖКП» за 2017 рік.

7. Про затвердження міської Програми фінансування пільг на оплату послуг зв’язку окремих категорій громадян на 2018 - 2020 рр.

8. Звіт про роботу виконавчого комітету Тернівської міської ради за ІІ півріччя 2017 року.

9. Питання земельних відносин.

10. Інші питання.

 

На сесію запрошуються депутати міської ради, депутати обласної ради, заступники міського голови, керівники відділів і служб виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій міста, керівники контролюючих і правоохоронних органів, представники засобів масової інформації.

 

 

 

 

Міський голова                                                                               В.В. ТАРЕЛКІН



2018-02-06
06.02.2018 року відбувся особистий прийом громадян

 06.02.2018 року  в приміщенні виконавчого комітету Тернівської міської ради заступник міського голови Добровольский В.А. провів особистий прийом громадян. На прийом   звернулося 5 осіб. Мешканцями міста було порушено наступні питання:

- ремонт та експлуатація будинку.

- неякісна послуга опалення;

- квартирний облік громадян, що потребують поліпшення житлових умов;

- перенос автобусної зупинки.

   Під час прийому заступником міського голови більш половини звернень вирішено позитивно, а ті звернення, які потребують додаткового вивчення відповіді будуть надані у терміни встановлені законодавством.

 



2018-02-06
Західно-Донбаськка ОДПІ інформує

До уваги платників рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п.п.253.1.1. п.253.1 ст.253 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин (далі – платник рентної платти), є юридичні та фізичні особи – суб’єкти господарювання, які використовують у межах території України ділянки надр для зберігання природного газу, нафти, газоподібних та інших рідких нафтопродуктів.

Згідно з п.п.257.3.2 п.257.3 ст 257 ПКУ платник рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин (далі – рентна плата) до закінчення визначеного розділом II ПКУ граничного строку подання податкових декларацій за податковий (звітний) період, визначений ст.257 ПКУ, подає до відповідного контролюючого органу за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, податкову декларацію з рентної плати, яка містить додаток з рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин – за місцезнаходженням ділянки надр.

Пунктом 253.3 ст.253 ПКУ визначено, що об’єктом оподаткування рентною платою, є обсяг підземного простору (ділянки) надр:

· для зберігання природного газу та газоподібних продуктів – активний об’єм зберігання газу в пористих чи тріщинуватих геологічних утвореннях (пластах-колекторах) (п.п.253.3.1 п.253 ст.253 ПКУ);

· для зберігання нафти та інших рідких нафтопродуктів - об’єм спеціально створених та існуючих гірничих виробок (відпрацьованих і пристосованих), а також природних порожнин (печер) (п.п.253.3.1 п.253 ст.253 ПКУ).

Відповідно до п.257.5 ст.257 ПКУ сума податкових зобов’язань з рентної плати, визначена у податковій декларації за податковий (звітний) період, сплачується платником до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації.

Слід зазначити, що контроль за правильністю визначення обсягів використання надр в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного гірничого нагляду, який подає у місячний строк з дня видачі чи вилучення акта про надання гірничого відводу контролюючим органам за місцезнаходженням ділянки надр інформацію про зміни у переліку користувачів надр (п.п.258.2.3 п.258.2 ст.258 ПКУ)

Мирослав Продан: У січні до бюджету додатково надійшло майже 4 млрд. грн. митних платежів

У січні 2018 року до Державного бюджету України перераховано понад 27,1 млрд. гривень митних платежів. Це майже на 4 млрд. грн., або на 16,8% перевищує індикативні показники, доведені Міністерством фінансів України на перший місяць поточного року. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За його словами, фактичні надходження зросли на 43,5%, або на 8,2 млрд. грн.  порівняно з січнем минулого року.

«Високі показники, яких ми досягли сьогодні, – це, перш за все, результат боротьби з корупцією і контрабандою, ефективної роботи по детінізації економіки. Певною мірою на збільшення надходжень митних платежів до бюджету впливають і такі чинники, як інфляція, зростання  обігу імпорту, а також розмитнення великих обсягів імпортованого газу. Але вони всі разом не в змозі були б забезпечити такий стрімкий темп зростання надходжень», - підкреслив Мирослав Продан.

Очільник ДФС також зазначив, що у січні поточного року середньоденні надходження митних платежів склали майже 1,4 млрд. грн. Це на 43%, або на 411 млн. грн. перевищує середньоденний показник надходжень січня 2017 року. 

На Дніпропетровщині директор підприємства, який ухилився від сплати ПДВ, добровільно відшкодує збиток державі

У Дніпропетровській області слідчим управлінням ГУ ДФС направлено до суду обвинувальний акт стосовно директора підприємства, яке обвинувачується в ухиленні від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах.

У ході досудового слідства було встановлено, що службові особи підприємства шляхом безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ на загальну суму 3,4 млн. грн. з урахуванням неіснуючих господарських операцій з суб'єктами підприємницької діяльності умисно ухилилися від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах.

Для відшкодування завданих державі збитків директор підприємства уклав угоди зі слідством. Внаслідок таких заходів, вжитих податковою міліцією, частина суми, а саме 843 тисячі гривень вже відшкодовано до бюджету.

Обвинувальний акт направлено до суду.

Неприбутковим організаціям про виключення з Реєстру

Західно-Донбаськка ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що п.16 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440, (далі – Порядок), визначені умови, при яких неприбуткова організація  виключається з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр).

Так, виключення неприбуткової організації з Реєстру здійснюється на підставі рішення контролюючого органу в разі:

· використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для інших цілей, ніж утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених п.п.133.4.2 п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ);

· розподілу доходів (прибутків) неприбуткової організації або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;

· невідповідності неприбуткової організації та/або установчих документів такої організації вимогам, установленим п.133.4 ст.133 ПКУ;

· затвердження ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу неприбутковою організацією, що припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу або перетворення) або ліквідації;

· за ініціативою неприбуткової організації.

Рішення про виключення неприбуткової організації з Реєстру надсилається такій організації у порядку, визначеному ст.42 ПКУ, протягом трьох робочих днів з дня прийняття зазначеного рішення.

Після виключення неприбуткової організації з Реєстру присвоєна їй ознака неприбутковості скасовується:

¨ з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулося недотримання вимог п.133.4 ст.133 ПКУ;

¨ з дати припинення юридичної особи (в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення);

¨ з дати надходження до контролюючого органу заяви неприбуткової організації про виключення з Реєстру за власною ініціативою.

За наявності декількох підстав для виключення неприбуткової організації з Реєстру датою скасування ознаки неприбутковості вважається дата тієї події, що відбулася раніше  (п.17 Порядку).

Оподаткування доходу суб’єктів господарювання, які здійснюють випуск та проведення лотерей у 2018 році

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з 01.01.2018 змінився розмір ставки податку на дохід для суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з випуску та проведення лотерей, а саме, з 18% на 24%. Норма передбачена п.48 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Дохід суб’єктів, які здійснюють випуск та проведення лотерей, підлягає оподаткуванню згідно з п.141.8 ст.141 ПКУ (п.п. 134.1.2 п.134.1 ст. 134 ПКУ).

Нарахований суб’єктами господарювання, що здійснюють випуск та проведення лотерей, податок на дохід за вищевказаною ставкою, не є різницею та не зменшує фінансовий результат до оподаткування такого суб’єкта (абз. третій п.141.8 ст.141 ПКУ).

Згідно з п.136.5 ст.136 ПУ податок на дохід, визначений як об’єкт оподаткування, зокрема, у п.п.134.1.4 п.134.1 ст.134 ПКУ, є частиною податку на прибуток.

При цьому, слід зауважити, що прибуток суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з випуску та проведення лотерей, від здійснення іншої діяльності, яка не пов’язана із випуском та проведенням лотерей, нараховується та сплачується за правилами ІІІ розділу ПКУ за базовою (основною) ставкою податку на прибуток – 18%.

Відповідно до п.137.8 ст.137 ПКУ платники податку на дохід – суб’єкти, які здійснюють випуск та проведення лотерей, щоквартально сплачують податок на дохід у порядку і в строки, які встановлені для квартального податкового (звітного) періоду з поданням податкової декларації з податку на прибуток.

Податківці в Дніпрі виявили 8 нелегальних автозаправок.

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили незаконну діяльність восьми автозаправних пунктів.

У ході операції "Акциз-2018" було встановлено, що на заправках, розташованих на території м. Дніпро, здійснюється незаконна реалізація нафтопродуктів і скрапленого газу. Заправки працювали без будь-яких дозвільних документів.

У результаті проведених двох обшуків було виявлено та вилучено нафтопродукти і скраплений газ (пропан-бутан) на загальну суму 2,2 млн. грн., а також обладнання, яке використовувалося в незаконній діяльності, вартістю 2,7 млн. грн. Всього вилучено товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 4,9 млн. гривень.

Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Проводяться подальші заходи щодо встановлення походження сировини, яка реалізовувалася, і осіб, причетних до незаконної діяльності зазначених автозаправок.

 

Податкова знижка: обмеження щодо суми коштів, сплачених за навчання, скасовано

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 01.01.2017 року діє норма, передбачена п.п.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), згідно з якою фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника ПДФО та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Тобто, з 01.01.2018 скасовано обмеження щодо суми коштів сплачених за навчання і враховуватимуться фактично понесені платником ПДФО витрати. При цьому загальна сума податкової знижки, нарахована платнику ПДФО в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника ПДФО, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ (п.п.166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ).

Крім цього, за результатами 2017 року платник ПДФО може скористатись правом на отримання податкової знижки, пов’язаної з навчанням члена сім’ї першого ступеня споріднення, незалежно від того одержує чи ні такий член сім'ї заробітну плату.

Січневі надходження від платників Дніпропетровщини: понад 6,4 млрд. грн. податків і митних платежів до бюджетів усіх рівнів та 917 млн. грн. ЄСВ

У першому місяці 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено в бюджети усіх рівнів 6 млрд. 433,6 млн. грн., що майже на 2 млрд. грн. більше, ніж у січні 2017 року. Про це проінформувала керівник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету впродовж січня 2018 року спрямовано 4 млрд. 827,7 млн. грн., що на 1 млрд. 634,4 млн. грн. більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Січневі надходження поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону склали 1 млрд. 605,9 млн. грн. Це на 346,5 млн. грн. більше фактичних надходжень першого місяця 2017 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 917,0 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на  228,1 млн. грн.

Січневі надходження від платників Дніпропетровщини: понад 6,4 млрд. грн. податків і митних платежів до бюджетів усіх рівнів та 917 млн. грн. ЄСВ

У першому місяці 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено в бюджети усіх рівнів 6 млрд. 433,6 млн. грн., що майже на 2 млрд. грн. більше, ніж у січні 2017 року. Про це проінформувала керівник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету впродовж січня 2018 року спрямовано 4 млрд. 827,7 млн. грн., що на 1 млрд. 634,4 млн. грн. більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Січневі надходження поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону склали 1 млрд. 605,9 млн. грн. Це на 346,5 млн. грн. більше фактичних надходжень першого місяця 2017 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 917,0 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на  228,1 млн. грн.

ДФС: У січні до зведеного бюджету надійшло 65,8 млрд. грн.

За оперативними даними у січні 2018 року до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 65,8 млрд. грн. До державного бюджету забезпечено 50,7 млрд. грн., до місцевих бюджетів – 15,0 млрд. гривень.

Довідково: надходження (збір) до зведеного бюджету у січні 2018 року склали 77,8 млрд. грн. (+9,7 млрд. грн. або +14,3 відс. до аналогічного періоду 2017 року), у т. ч. до державного бюджету – 62,7 млрд. гривень.

Надходження (сальдо) до загального фонду державного бюджету за перший місяць 2018 року склали 48,1 млрд. грн., індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 100,5 відс., додатково забезпечено 0,3 млрд. гривень.

У повному обсязі виконано завдання Міністерства фінансів України з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – 112,9 відс. (+2,5 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – 106,6 відс. (+0,4 млрд. грн.), ввізного мита – 125,9 відс. (+0,4 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств – 155,8 відс. (+0,5 млрд. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) – 135,0 відс. (+0,4 млрд. грн.) тощо.

У розрізі основних платежів у січні 2018 року приріст до січня 2017 року забезпечено з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – на 44,1 відс. (+6,7 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – на 28,7 відс. (+1,3 млрд. грн.), ввізного мита – на 35,4 відс. (+0,4 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств – у 3,5 раза (+1,1 млрд. грн.) тощо.

З початку року платникам податків на рахунки відшкодовано 12,0 млрд. грн. податку на додану вартість.

Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 15,2 млрд. грн., що на 4,1 млрд. грн. більше січня 2017 року.

Операції з постачання маркетингових послуг: порядок оподаткування ПДВ

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п.п.14.1.108 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) маркетингові послуги (маркетинг) – послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, у тому числі: послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу, послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу, послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги).

Згідно із п.п.«б» п.185.1 ст.185 ПКУ об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників ПДВ з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст.186 ПКУ.

Місцем постачання послуг відповідно до п.186.4 ст.186 ПКУ є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у п.186.2 і п.186.3 ст.186 ПКУ.

Отже, операції з постачання платником ПДВ маркетингових послуг є об’єктом оподаткування ПДВ, незалежно від того кому вони надаються – резиденту чи нерезиденту.

Орендар – фізична особа, яка не є суб’єктом господарювання: декларування доходів від здачі квартири в оренду

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.п.170.1.5 п.170.1 ст.170 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), якщо орендар – фізична особа, яка не є суб’єктом господарювання, то особою, відповідальною за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету, є платник податку на доходи фізичних осіб – орендодавець.

При цьому такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету в строки, встановлені ПКУ для квартального звітного (податкового) періоду, а саме: протягом 40 календарних днів після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу. Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація).

Отже, податкову декларацію потрібно подавати один раз за результатами звітного 2017 року до 01.05.2018.

Транспортний податок: визначення вартості автомобіля

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що відповідно до п.267.1 ст.267 Податкового кодексу України від 02.12.2010  №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ є об’єктами оподаткування.

Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад    375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

 

 

 

До уваги платників єдиного внеску!

Західно-Донбаська ОДПІ  Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що відповідно до п.2 розділу ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 із змінами та доповненнями (далі – Порядок №435), фізичні особи-підприємці (далі – ФОП), у тому числі ФОП – платники єдиного податку, без використання праці найманих працівників, формують та подають звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом.

Звітним періодом є календарний рік.

Згідно з абзацом третім частини восьмої ст.9 Закону України від 08.07.2010  №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями ФОП, крім ФОП – платників єдиного податку, зобов’язані сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахований за календарний рік, до 10 лютого наступного року.

Якщо останній день строку подання Звіту припадає на вихідний, святковий день чи інший неробочий день, то останнім днем подання Звіту вважається перший після нього робочий день (п.14 розділу ІІ Порядку №435).

Електронний кабінет доопрацьовано

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що сервіс «Електронний кабінет» доопрацьовано в частині проходження електронної ідентифікації уповноваженими особами платника, яким делеговано право підпису податкових накладних та розрахунків коригування (далі – уповноважена особа).

Уповноважена особа при вході до приватної частини (особистого кабінету) з використанням ЕЦП отримує доступ до таких сервісів «Електронного кабiнету»:

• реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;

• інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;

• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ.

Додатково повідомляємо, що по уповноваженим особам має бути подана форма J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису».

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:https://cabinet.sfs.gov.ua/news/642710EE58310398E0530A50280762CC

Загальний товарообіг Дніпропетровської митниці ДФС у 2017 році склав 7 млрд. 694 млн. дол.

Протягом 2017 року працівники Дніпропетровської митниці ДФС оформили 166430 митних декларацій, в тому числі 73216 – імпортні, 76526 – експортні декларації. Це на 8,62% більше, ніж впродовж 2016 року.

Загальний товарообіг протягом 2017 року склав 7 млрд. 694 млн. дол. США й, порівняно з 2016 роком, збільшився на 27,3%. Зокрема, імпорт товарів зріс на 29,6% порівняно з показником 2016 року і склав понад 3 млрд. 863 млн. дол. США. На 25% зросли обсяги експортних операцій і становили понад 3 млрд. 831 млн. дол. США.

Упродовж 2017 року пропущено 36 млн. 934 тис. тон вантажів. Співвідношення експорту та імпорту по  оформленим вантажам у ваговому показнику за звітний період: 73,31% - експорт, 26,69% - імпорт.

Загалом на обліку у Дніпропетровській митниці ДФС протягом 2017 року перебувало 7 393 суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності.

Основними бюджетоформуючими товарами у 2017 році були: паливно-енергетичні товари, машини, устаткування та транспорт; продукція хімічної промисловості; метали та вироби з них.

Товари, які найчастіше експортувалися у 2017 році: руди, шлаки та зола; чорні метали та вироби з них; залізні або трамвайні локомотиви; продукти неорганічної хімії.

Товари, які найчастіше імпортувалися у 2017 році: енергетичні матеріали; промислове устаткування; фармацевтична продукція; полімерні матеріали, пластмаси та вироби з них.

Зовнішньоекономічні операції проводилися з торговельними партнерами із 70 країн світу. Найбільший обсяг експортно-імпортних операцій протягом 2017 року здійснено з країнами ЄС (44,07%), країнами СНД (28,3%) та Азійськими країнами (21,47%).

Коли податкова декларація про майновий стан і доходи не подається?

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.179.2. ст.179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) обов’язок платника податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) щодо подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:

¨ від податкових агентів, які згідно з IV розділом ПКУ не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

¨ виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених IV розділом ПКУ;

¨ від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до IV розділу ПКУ;

¨ у вигляді об’єктів спадщини, які відповідно до цього розділу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п.174.3 ст.174 ПКУ.

 

 

 



2018-02-05
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» 00178353

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ)

 

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1.        Інформація про суб’єкта господарювання

51400, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, 76;

Контактний номер телефону +38095-820-55-83 головний еколог ВСП «ШАХТОУПРАВЛЯННЯ ПАВЛОГРАДСЬКЕ» Полященко Наталія Олексіївна__

місцезнаходження юридичної особи (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2.        Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 

Планована діяльність, її характеристика.

Нове будівництво та експлуатація відвідного колектору шахтних вод шахти «Тернівська» від насосної шахти до врізання в напірну частину групового колектору.

 

Технічна альтернатива 1.

Експлуатація існуючого колектору шахтних вод.

Колектор шахтних вод введений в дію у середині 80-років, має великий амортизаційний знос, частково забудований житловими приватними будівлями. Існує великий ризик аварійних проривів. Під забудовами реконструкція не можлива.

 

Технічна альтернатива 2.__-____________

 

3.        Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

 

Траса  колектору пролягає по промисловому майданчику шахти «Тернівська», потім  вздовж північної сторони під’їзного залізничного шляху ПрАТ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ», перетинає автомобільну дорогу вул. Харківська, повертає і перетинає залізничні колії, іде по околиці міста Тернівка вздовж залізниці з південної сторони, перетинає трубопровід питної води і їде далі до місця врізування у груповий колектор якій прямує до ставка-освітлювача в балці Свідовок.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Існуючий колектор частково пролягає по промисловому майданчику шахти «Тернівська», потім по місту Тернівка при цьому по трасі колектору існують приватні забудови. Далі трубопровід переходить на землі Богданівської громади Павлоградського району і прямує до місця врізання у груповий колектор шахтних вод. 

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2._-______

 

4.        Соціально-економічний вплив планованої діяльності

 

При дотриманні всього комплексу заходів щодо захисту навколишнього середовища, будівельно-монтажні роботи та експлуатація колектору не спричинять негативного впливу на соціально-економічне середовище. У випадку продовження експлуатації існуючого колектору має місце великий ризик аварійних проривів.

5.        Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

 

Колектор для перекачування шахтних вод планується виконати з поліетиленових труб довжиною 3 362 м, діаметром 400 мм, глибиною залягання 2,5 м. По довжині колектору планується 13 колодязів: 3 – для скиду стоків, 4 - для приймання аварійних стоків, 2 - для випуску повітря, 2 – для ведення ремонтних робіт, 2 - для контролю аварійних стоків з ремонтних ділянок, а також 1 камера підключення до існуючого групового колектору діаметром 820 мм під кутом 45°. Колектор  перетинає автомобільну дорогу, залізничну технологічну колію та трасу питного трубопроводу. Всі перетинання планується здійснити методом проколів у футлярі зі сталевих труб шляхом горизонтального буріння зі збереженням  існуючих комунікацій.

 

6.        Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

 

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України, включаючи Водний кодекс України, а також згідно Експертного висновку. При дотриманні всього комплексу заходів при будівництві забезпечується безаварійна експлуатація колектору.

щодо технічної альтернативи 1

У наслідок зносу сталевих труб існуючого колектору можливі аварійні прориви трубопроводу з витоком шахтної води, підтопленням житлових будівель та забрудненням земель. Спрогнозувати місця аварійних поривів практично неможливо.

щодо технічної альтернативи 2__-____________

 

Траса колектору планується в межах існуючого земельного відводу ПрАТ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ». До оформлення земель у місті Тернівка підлягає 0,0013 га в довгострокову оренду (2 колодязя), та 0,0445 га в короткострокову оренду на час будівництва.

щодо територіальної альтернативи 1

Подальша експлуатація існуючого колектору не можлива, так як траса колектору частково забудована житловими приватними будівлями

 

щодо територіальної альтернативи 2__-_______________________ 

 

7.        Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

 

Всі будівельно-монтажні роботи планується виконувати з урахуванням заходів щодо захисту атмосферного повітря та попередження пилоутворення, боротьби з шумом, охорони поверхневих і підземних вод, ґрунту, вивезення будівельних відходів. Необхідне оформлення  земельного відводу (0,0458 га).

щодо технічної альтернативи 1

еколого-інженерна підготовка не розглядалась, так як подальша експлуатація існуючого колектору є недоцільною

 

щодо технічної альтернативи 2__-___________________________________

 

щодо територіальної альтернативи 1

частина колектору пролягає під приватними забудовами міста Тернівка, тому ця альтернатива не можлива

 

щодо територіальної альтернативи 2___- ___________________

 

8.        Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

 

При будівництві колектору відбувається незначне забруднення повітряного середовища викидами від працюючого автотранспорту, зварювальних та фарбувальних робіт. Концентрації шкідливих речовин в повітрі не перевищуватимуть нормативів ГДК. Утворення будівельних відходів час будівництва мінімальне, планується або повторне використання, або утилізація. Земляні роботи по прокладанню колектору супроводжуються виїмкою ґрунту. Витиснений ґрунт буде використаний при роботах з рекультивації.

Можливі впливи планової діяльності при експлуатації колектору:

-          на клімат та мікроклімат – вплив відсутній,

-          на повітряне середовище – вплив відсутній,

-          на геологічне середовище - вплив відсутній,

-          на водне середовище – вплив відсутній,

-          на ґрунти – вплив відсутній,

-          на рослинний та тваринний світ, заповідні об’єкти - вплив відсутній.

 

При експлуатації колектору вплив на довкілля відсутній.____

щодо технічної альтернативи 1

У наслідок зносу сталевих труб існуючого колектору можливі аварійні прориви трубопроводу з витоком шахтної води, підтопленням житлових будівель та забрудненням земель. Спрогнозувати місця аварійних проривів практично неможливо.__

щодо технічної альтернативи 2___-__________________________

 

щодо територіальної альтернативи 1

частина колектору пролягає під приватними забудовами міста Тернівка, тому ця альтернатива не доцільна____________

щодо територіальної альтернативи 2 ____-______________

 

9.        Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

Запланований об’єкт відноситься до другої категорії видів планової діяльності (п.13 господарська діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу).

10.    Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля

 

Підстави відсутні_______

11.    Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

 

Геологічні  вишукування, визначення зони охорони, аналіз впливу на атмосферне повітря та шумового впливу в період будівництва

 

12.    Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і відтак підлягає оцінці впливу на довкілля згідно Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку із оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у цій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу планованої діяльності на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту із оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту із оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість подавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення на стадії звіту зі оцінки впливу на довкілля буде повідомлено у оголошенні про початок громадського обговорення.

 

13.         Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу планованої діяльності на довкілля.

 

Протягом 20 робочих днів з дня офіційного оприлюднення цього повідомлення на веб-сайті Єдиного реєстру із оцінки впливу на довкілля громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Подаючи такі зауваженні і пропозиції вкажіть унікальний номер, присвоєний справі щодо планованої діяльності при реєстрації цього повідомлення у Єдиному реєстрі із оцінки впливу на довкілля (зазначений у шапці повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень та пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені у Реєстрі та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що подають зауважень і пропозицій, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання при підготовці звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, враховати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані в процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

14.         Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт______________________________________________
      (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля")

                                                                 
що видається

Державною архітектурно-будівельною інспекцією у Дніпропетровський області______
                                                    (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

15.         Усі зауваження та пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля необхідно надсилати до

 

Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Поштова адреса: 49000 м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69, Тел.  097-599-76-05,    (0562) 46-41-61

e-mail: ecology@adm.dp.gov.ua

(найменування уповноваженого органу, адреса, телефон та контактна особа)