Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2019-12-06
09.12.2019 року о 15-00 год. відбудеться засідання постійної комісії з питань законності, охорони громадського порядку...

 

09.12.2019 року о 15-00 год. в залі засідань виконавчого комітету Тернівської міської ради відбудеться засідання постійної комісії з питань законності, охорони громадського порядку, захисту прав і законних інтересів громадян.

 

Порядок денний:

1. Розгляд депутатського звернення Пепеля І.В.

 

 

 

На комісію запрошуються представники засобів масової інформації.



2019-12-03
Засідання робочої групи з перевірки додержання вимог законодавства, реалізації державної політики у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель.

Виконавчий комітет Тернівської міської ради повідомляє про те, що 10.12.2019р. о 14.00 відбудеться засідання робочої групи з перевірки додержання вимог законодавства, реалізації державної політики у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель.



2019-11-27
28.11.2019 року о 9-00 год. відбудеться спільне засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, освіти... та постійної комісії з питань планування, бюджету...

 

28.11.2019 року о 9-00 год. в залі засідань виконавчого комітету Тернівської міської ради відбудеться спільне засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, освіти, молоді, культури, соціальної політики та постійної комісії з питань планування, бюджету, фінансів, економічних реформ, торгівлі та підприємництва.

 

Порядок денний:

1. Розгляд листа Управління соціального захисту населення Тернівської міської ради від 27.11.2019 року №2764.

2. Про надання згоди на прийняття до комунальної власності територіальної  громади м.Тернівка юридичної особи – КП «Тернівська центральна міська лікарня» Дніпропетровської обласної ради».

3. Про затвердження договору «Про спільне виконання «Програми  поліпшення організації призову громадян на строкову військову службу, приписки до призовної дільниці та підготовки до військової  служби на 2017- 2021 рр. в м.Тернівка».

4. Про  внесення змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Тернівка на 2019 рік, затвердженої рішенням Тернівської міської ради від 14.12.2018 р. № 644-41/VII.

5. Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2018 року № 647-41/VІІ «Про бюджет міста на 2019 рік».

 

 

 

На комісію запрошуються представники засобів масової інформації.

 



2019-11-26
У Дніпропетровській ОДА відбулися другі «Діалоги про Україну»: говорили про земельну реформу

 

            З прийняттям Парламентом України у першому читанні законопроєкту про ринок землі було відкрито нову сторінку в історії держави. Вперше люди, які працюють на землі, отримали реальний шанс стати її повноправними власниками. Про всі переваги та проблемні питання масштабної реформи йшлося під час громадських обговорень «Діалоги про Україну». Вони відбулися у Дніпропетровській ОДА. На найгостріші питання мешканців області відповідали заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Тарас Висоцький та радник Президента України із земельних питань Роман Лещенко.

«За всю історію незалежної України ніхто не наважувався проводити таку масштабну реформу. Попередні 18 років мораторію на продаж землі принесли корупцію у земельних відносинах, "сірі" та "чорні" схеми продажу землі. Та нарешті земельну реформу зрушено з мертвої точки. Ми розпочали зміни у системі земельних відносин, – зазначив радник Президента України із земельних питань Роман Лещенко. – Зараз для нас важливо почути Дніпропетровщину, яку Президент України назвав одним із ключових аграрних регіонів країни».

В результаті реформи власники зможуть вільно розпоряджатися землею – продавати, залишати у спадок, використовувати як заставу. Нововведення на ринку землі дадуть потужний імпульс розвитку фермерства та активному залученню інвестицій, підкреслив заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Тарас Висоцький.

Селян найбільше непокоять питання майбутнього оподаткування та можливої концентрації землі в одних руках.

 «Наразі обговорюємо питання зменшення кількості землі, яка може продаватися в одні руки. А ще – розмір податку. Як пропозиція – встановити його у межах приблизно від 8 до 12% від НГО. Кошти стовідсотково залишаться у місцевих бюджетах. За попередніми розрахунками, це збільшить їхні надходження на 18 млрд грн», – сказав Тарас Висоцький.

До обговорень приєдналися керівники ОТГ, фермери, фахівці у земельних питаннях із районів. Загалом понад 300 людей.

«Земля – наше основне джерело доходів. Мешканцям громади дуже сподобався меседж реформи – земля має належати селянам, – поділився голова Межівської ОТГ Володимир Зражевський. – Маємо багато господарств, які добре розвиваються. Фермери переймаються й соціальними питаннями села. Якщо ж усю землю купить не місцевий мешканець, йому не буде діла до наших проблем. Тому для нас важливо не допустити концентрації землі в одних руках».

 

З будь-яким питанням щодо земельної реформи можна звернутися на безкоштовну урядову «гарячу лінію» – 1545.

Також запустили тестову версію веб-сайту «Земельна реформа в Україні».

Друге читання законопроєкту про ринок землі –  вже у грудні 2019-го, після парламентських слухань.



2019-11-25
Західно-Донбаська ОДПІ інформує

Чи впливають на фінансовий результат нараховані штраф та пеня?

 

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств (далі – податок) є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Норми визначені п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ.

Отже, базою для розрахунку об’єкта оподаткування податком на прибуток є фінансовий результат до оподаткування, визначений відповідно до положень бухгалтерського обліку.

Підпунктом 140.5.11 п. 140.5 ст. 140 ПКУ встановлено, що фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується платником податку на суму витрат від визнаних штрафів, пені, неустойок, нарахованих відповідно до цивільного законодавства та цивільно-правових договорів на користь осіб, що не є платниками податку (крім фізичних осіб), та на користь платників податку, які оподатковуються за ставкою 0 відсотків відповідно до п. 44  підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ.

Штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) – це плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв’язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності       (п.п. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Враховуючи вищевикладене, суми штрафних (фінансових) санкцій та пені, нараховані за наслідками перевірок органів ДПС, визнаються витратами згідно з правилами бухгалтерського обліку при визначенні фінансового результату до оподаткування. При цьому на суму таких штрафних (фінансових) санкцій та пені різниця для збільшення фінансового результату до оподаткування не виникає.

 

ФОП – платник єдиного податку – власник земельної ділянки, на якій здійснюється будівництво, сплачує земельний податок

на загальних підставах

 

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.

Відповідно до статей 269, 270 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Особливості справляння земельного податку суб’єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV ПКУ (п. 269.2 ст. 269 ПКУ).

Зокрема, платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої – третьої груп для провадження господарської діяльності (п.п. 4 п. 297.1 ст. 297 ПКУ).

Статтею 3 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року             № 436-IV із змінами та доповненнями визначено, що господарська діяльність – це діяльність суб’єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

Тобто, у разі здійснення будівництва (в тому числі виробничих об’єктів), фізична особа – підприємець (далі – ФОП) не використовує у підприємницькій діяльності свої земельні ділянки. Відповідно не виконуються умови, які звільняють платника єдиного податку від сплати земельного податку.

Отже, ФОП – платник єдиного податку, що є власником земельної ділянки (право власності на земельну ділянку оформлене на фізичну особу або на ФОП), на якій здійснюється будівництво (у тому числі виробничих об’єктів), сплачує земельний податок на загальних підставах.

 

Програмні реєстратори розрахункових операцій від ДПС

будуть надаватися і обслуговуватися безкоштовно

 

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до Закону України від 20.09.2019 № 128-IX «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» програмний реєстратор розрахункових операцій – це програмний, програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої та в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з приймання готівки для подальшого переказу. Контролюючий орган забезпечує безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання.

Слід зазначити, що мова йде про повнофункціональне рішення, яке      будь-який продавець зможе завантажити з сайту податкового органу, встановити на свій власний «гаджет», перетворивши його таким чином у касовий апарат. Використання цього загальнодоступного рішення буде безкоштовним для платника, без плати за обслуговування.

У той же час суб’єкти господарювання можуть скористатися програмними рішеннями й інших розробників, або розробити власне програмне забезпечення.

 

Про податкову знижку за витратами у вигляді пожертвувань

 

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника ПДФО за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень   п. 164.6 ст. 164 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), суму коштів або вартість майна, переданих платником ПДФО у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, зареєстрованим в Україні та внесеним до Реєстру неприбуткових організацій та установ на дату передачі таких коштів та майна, у розмірі, що не перевищує 4 відсотки суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року.

Норми встановлені п.п. 166.3.2 п. 166.3 ст. 166 ПКУ.

Згідно з п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

При цьому, ст. 729 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року      № 435-IV із змінами та доповненнями (далі – ЦКУ) передбачено, що пожертвою є дарування нерухомих та рухомих речей, зокрема грошей та цінних паперів, особам, встановленим частиною першою ст. 720 ЦКУ, для досягнення ними певної, наперед обумовленої мети.

Договір про пожертву є укладеним з моменту прийняття пожертви.

До договору про пожертву застосовуються положення про договір дарування, якщо інше не встановлено законом.

Таким чином, одним із підтверджуючих документів, які необхідно надати платником ПДФО контролюючому органу, є копія договору про пожертву.

Нагадуємо, що платник ПДФО має право на податкову знижку за наслідками 2018 року до кінця 2019 року. Податкова декларація про майновий стан і доходи для застосування права на податкову знижку подається таким платником по 31 грудня 2019 року (включно).