Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2017-11-20
Акції «Крила Янгола»

Схилімо голови перед історією!

    Згідно з Указом Президента України, четверта субота листопада оголошена «Днем пам'яті жертв голодомору».

    Відділ молоді і спорту спільно з Молодіжною Радою м. Тернівка, запрошує всіх жителів міста взяти участь у міській акції «Крила Янгола», присвячену пам'яті тих страшних років історії нашої країни. Акція має таку назву, тому що Ангел - це символ добра і свободи. Ваші янголята будуть уособлювати душі невинно загиблих дітей.

Майстер - клас по виготовленню паперових янголят буде проходити в Центрі дозвілля «Шахтар» (кінотеатр) 22 листопада 2017 року 16.00. Запрошуємо всіх бажаючих незалежно від віку.

    Пропонуємо всім небайдужим людям, хто не зможе відвідати наш майстер-клас самостійно виготовити разом зі своїми дітьми, онуками, родичами і знайомими паперових ангелів.

   24 листопада 2017 року о 16.00 годині біля Центру дозвілля «Шахтар» (кінотеатр) відбудеться міська акція «Крила янгола» після закінчення якої всі бажаючі зможуть вивісити своїх паперових ангелів на дерева, як символ підтримки всіх людей і особливо дітей, які загинули в ті страшні роки.

    Історична правда необхідна всім людям, що живуть в сьогоднішньому світі, щоб майбутні покоління не повторили помилки минулого і пишалися своїм сьогоденням і майбутнім!

   Ми пам'ятаємо, сумуємо і ніколи не допустимо повторення тієї страшної трагедії українського народу…

За інформацією звертатися:

Відділ молоді та спорту по вул. Лермонтова, 11

Телефон для довідок: 7-51-12 0507591765



2017-11-20
Грип - це гостра вірусна інфекція, легко розповсюджується від людини до людини

    Грип циркулює в усьому світі. Грипом може захворіти будь-яка людина, з будь-якої вікової групи. В районах з помірним кліматом сезонні епідемії відбуваються, в основному, в зимову пору року, тоді як в тропічних районах віруси грипу циркулюють круглий рік, приводячи до менш регулярним епідеміям.

   Грип є серйозною проблемою громадської охорони здоров'я, яка викликає важкі захворювання і призводить до смертельних наслідків у групах населення підвищеного ризику. Вакцінація - це найефективніший шлях профілактики інфекції.

Сезонний грип - це гостра респіраторна інфекція, яка викликається вірусами грипу, А, Б, рідше С,  які циркулюють у всьому світі.

Ознаки та симптоми. Для сезонного грипу характерні раптова поява високої температури, кашель (зазвичай сухий), головний біль, біль у м'язах і біль в суглобах, сильне нездужання біль в горлі і нежить. Більшість людей одужує протягом тижня без будь-якої медичної допомоги. Але грип може призводити до розвитку важкої хвороби або смерті у людей з груп підвищеного ризику (див. Нижче). Період між інфікуванням і захворюванням, відомий як інкубаційний період, триває близько двох днів.

Передача інфекції. Сезонний грип поширюється легко і швидко передається в місцях з великим скупченням людей, таких як школи та інтернати. Коли інфікована людина стоїть кашляє або чхає, краплі, що містять віруси, поширюються по повітрю до людей, що знаходяться поблизу, які вдихають їх. Вірус може також передаватися через руки, інфіковані вірусом. Для запобігання передачі люди повинні прикривати рот і ніс при кашлі носовою хусткою і регулярно мити руки.

За ступенем тяжкості хвороба варіюється від легкої до важкої і навіть смертельною. Госпіта- лізація і смерть відбуваються, головним чином, в групах високого ризику. За оцінками, щорічні епідемії сезонного грипу призводять до 3 - 5 мільйонів випадків важкої хвороби і 250 000 - 500 000 випадків смерті в усьому світі.

Профілактика.

Найефективнішим шляхом профілактики хвороби або її важких наслідків є вакцинація. Ось уже понад 60 років є і використовуються безпечні та ефективні вакцини. У здорових людей протигрипозна вакцина може забезпечити помірну захист. Однак серед літніх людей протигрипозна вакцина може бути менш ефективною у запобіганні захворювання, але може послабити тяжкість хвороби і зменшити число випадків розвитку ускладнень і смерті.

ВООЗ рекомендує щорічну вакцинацію для наступних груп населення: вагітні порідіння на будь-якій стадії вагітності; діти від 6 місяців до 5 років; літні люди 65 років і старше; люди з хронічними хворобами; працівники охорони здоров'я.

 За даними МОЗ України, сьогодні оновлений штамовий склад затверджений для 4 вакцин проти грипу:

- Інфлувак, виробник Аббот Біолоджікал Б.В. Нідерланди;

- Інфлуенза ваксін, виробник Хуалан Біолоджікал бактрін Ко, ЛТД, Китай;

- Джсі ФЛЮ, виробник Грін Крос Корпорейшн  Корея;

- Ваксигрип, виробник Санофі Пастер, Франція.

Для отримання рецепта і більш повної інформації про вакцинацію звертайтеся до свого сімейного лікаря.

Бережіть своє здоров'я!

                                            



2017-11-20
Західно-Донбаська ОДПІ інформує

 

В який термін надсилається повідомлення про

запрошення платника податків до контролюючого органу?

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 15.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.07.2017 №644 «Про затвердження форми Повідомлення про запрошення платника податків, зборів, платежів або його представників до контролюючого органу», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.08.2017 за №967/30835.

Відповідно до п.п.20.1.1 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) контролюючі органи мають право запрошувати платників податків, зборів, платежів або їх представників для перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати податків, зборів, платежів, дотримання вимог іншого законодавства, у тому числі законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.

Порядок надсилання повідомлень про запрошення платників податків, встановлено ст.42 ПКУ. Так, повідомлення про запрошення платників податків надсилається контролюючим органом не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня запрошення, в яких визначаються підстави запрошення, дата і час, на які запрошується платник податків або представник платника податків.

Наказ №644 розташовано на офіційному веб-парталі ДФС України у розділі «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу за посиланням  http://zir.sfs.gov.ua/main/lastupdate/.

 

Незалежна професійна діяльність:

реєстрація платником податків та платником ЄСВ

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок №1588), фізичні особи, які мають намір здійснювати незалежну професійну діяльність, беруться на облік за основним місцем обліку в день надходження від них відповіднх заяв та інших документів, визначених Порядком №1588.

Для взяття на облік як платника податків фізична особа, яка має намір провадити незалежну професійну діяльність, повинна надати до контролюючого органу такі документи:

¨ заяву за формою №5-ОПП;

¨ копію реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності;

¨ копію свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю, якщо заявник є адвокатом, який провадить адвокатську діяльність індивідуально;

¨копію свідоцтва про присвоєння кваліфікації судового експерта, виданого Центральною експертно-кваліфіційною комісією при Міністерстві юстиції України за формою, що відповідає додатку 9 до Положеня про експертно-кваліфікаційні комісії та атестацію судових експертів, затвердженого наказом №86/5, якщо заявником є судовий експерт, який не працює у державній спеціалізованій установі та отримав право самостійно провадити судово-експертну діяльність;

¨ копію посвідчення приватного виконавця, якщо заявником є приватний виконавець;

¨копію свідоцтва про право на провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), якщо заявником є арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор).

Для взяття на облік як платника єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) відповідно до Порядку обліку платників ЄСВ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 №1162 зі змінами, фізична особа, яка має намір провадити незалежну професійну діяльність подає заяву про взяття на облік як платника ЄСВ за формою №1-ЄСВ .

Документи надаються протягом 10 календарних днів після державної реєстрації незалежної професійної діяльності у відповідному уповноваженому органі та отримання свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності. Така фізична особа подає документи особисто (надсилає рекомендованим листом з описом вкладення) або через уповноважену особу до контролюючого органу за місцем свого постійного проживання

 

Річна інвентаризація: кому проводити обов’язково

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що ст.10 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №996), встановлені вимоги щодо проведення річної інвентаризації.
Так, частиною першою ст.10 Закону №996 обумовлено, що для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансових зобов’язань підприємства повинні проводити інвентаризацію активів і зобов’язань, під час якої перевіряють і документально підтверджують їх наявність, стан і оцінку.
Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 №879 зі змінами (далі – Положення №879), деталізовано проведення річної інвентаризації у суб’єктів господарювання.
Відповідно до частини першої ст.2 Закону №996 та п.1 р.І Положення №879 у загальному випадку інвентаризацію зобов’язані проводити:
• усі юридичні особи, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності;
• представництва іноземних суб’єктів господарювання, які зобов’язані вести бухгалтерський облік і подавати фінансову звітність згідно із законодавством України.

Амортизаційні відрахування у господарській діяльності у фізичних осіб – підприємців

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем (далі – ФОП) від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, встановлено ст.177 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Об’єктом оподаткування у таких ФОП є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручкою у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої ФОП (п.177.2 ст.177 ПКУ).

Відповідно до норм п.п.177.4.6 п.177.4 ст.177 ПКУ, які набули чинності з 01.01.2017, ФОП на загальній системі оподаткування мають право (за власним бажанням) включати до складу витрат, пов’язаних з провадженням їх господарської діяльності, амортизаційні відрахування з відповідним веденням окремого обліку таких витрат. При цьому амортизації підлягають: витрати на придбання основних засобів та нематеріальних активів; витрати на самостійне виготовлення основних засобів.

Не підлягають амортизації основні засоби подвійного призначення, а саме:

-               земельні ділянки;

-               об’єкти житлової нерухомості;

-               легкові та вантажні автомобілі.

Згідно із п.п.177.4.9 п.177.4 ст.177 ПКУ амортизація нараховується протягом строку корисного використання (експлуатації) об’єкта основних засобів та нематеріальних активів, самостійно установленого фізичною особою, але не менше мінімально допустимого строку корисного використання об’єкта основних засобів та нематеріальних активів, які встановлено вищевказаним підпунктом.

Дія п.п.177.4.9 п.177.4 ст.177 ПКУ поширюється виключно на об’єкти основних засобів та нематеріальних активів, витрати на придбання чи самостійне виготовлення яких підтверджені документально.

Отже, ФОП на загальній системі оподаткування, починаючи з 01.01.2017, має право (за власним бажанням) включати до складу витрат, пов’язаних з провадженням його господарської діяльності, амортизаційні відрахування з вартості придбаних після 01.01.2017 основних засобів та нематеріальних активів або самостійно виготовлених основних засобів, при наявності підтверджуючих на здійснення таких витрат документів (крім основних засобів подвійного призначення, визначених п.п.177.4.6 п.177.4 ст.177 ПКУ).

Податкова знижка: чи має на неї право фізична особа, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що згідно з частиною другою ст.78 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-VI зі змінами та доповненнями і Порядком взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 №1146 (далі – Порядок №1146), поверненню з бюджету підлягають надміру або помилково сплачені суми грошових зобов’язань.

Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, до якого такі кошти були зараховані (п.4 Порядку №1146).

Для розрахунку сум податку на доходи фізичних осіб, які підлягають поверненню платнику податку з бюджету у зв’язку з реалізацією ним права на податкову знижку, застосовується сума сплаченого, тобто зарахованого до відповідного бюджету податку, а не нарахованого (утриманого) податковим агентом.

Отже, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету, то фізична особа не має права на податкову знижку.

Нагадуємо, щоб отримати податкову знижку за 2016 рік необхідно подати до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи, затверджену наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 №859 зі змінами до 31 грудня 2017 року.

 

Податкова знижка: чи має на неї право фізична особа, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що згідно з частиною другою ст.78 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-VI зі змінами та доповненнями і Порядком взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 №1146 (далі – Порядок №1146), поверненню з бюджету підлягають надміру або помилково сплачені суми грошових зобов’язань.

Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, до якого такі кошти були зараховані (п.4 Порядку №1146).

Для розрахунку сум податку на доходи фізичних осіб, які підлягають поверненню платнику податку з бюджету у зв’язку з реалізацією ним права на податкову знижку, застосовується сума сплаченого, тобто зарахованого до відповідного бюджету податку, а не нарахованого (утриманого) податковим агентом.

Отже, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету, то фізична особа не має права на податкову знижку.

Нагадуємо, щоб отримати податкову знижку за 2016 рік необхідно подати до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи, затверджену наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 №859 зі змінами до 31 грудня 2017 року.

Про врахування банками балансової вартості активів(кредитів) при розрахунку різниці відповідно до положень п.п.139.3.3 п.139.3 ст.139 Податкового кодексу України

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Державна фіскальна служба України у листі від 13.11.2017 №30794/99-99-15-02-02-17 (далі – лист №30794) повідомила наступне.

Позиція Міністерства фінансів України з питання врахування банками балансової вартості активів (кредитів) при розрахунку різниці відповідно до положень п.п.139.3.3 п.139.3 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) викладена у листі від 18.09.2017 №11210-09-10/25081 і полягає у такому.

Підпунктом 139.3.1 п.139.3 ст. 139 ПКУ визначено, що банки та небанківські фінансові установи, крім страхових кампаній, недержавних пенсійних фондів, корпоративних інвестиційних фондів та адміністраторів недержаних пенсійних фондів, визнають для оподаткування резерв, сформований у зв’язку з вимогами міжнародних стандартів фінансової звітності.

Положеннями п.п.139.3.3 п.139.3 ст.139 ПКУ встановлено, що фінансовий результат до оподаткування збільшується на перевищення розміру резерву станом на кінець податкового (звітного) періоду, над лімітом, 20 відсотків (на період з 1 січня 2015 року до 31 грудня 2015 року – 30 відсотків, на період з 01 січня 2016 року до 31 грудня 2018 року – 25 відсотків) сукупної балансової вартості активів, знецінення яких визнається шляхом формування резерву, збільшеної на суму резерву, за такими активами згідно з даними фінансової звітності за звітний період.

Пунктом 2 ст.121 Закону України від 13.07.1999 №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями встановлено, що банки складають фінансову звітність за міжнародними стандартами.

Так, облік фінансових активів, у тому числі відображення зменшення корисності фінансових активів, регулюється МСБО 39 «Фінансові інструменти: визнання та оцінка» (далі – МСБО 39).

Пунктом 45 МСБО 39 визначено на які активи поділяються фінансові активи.

При цьому згідно із п.58 МСБО 39 наприкінці кожного звітного періоду підприємство має оцінювати, чи є об’єктивне свідчення того, що користь фінансового активу або групи фінансових активів зменшується. Якщо таке свідчення є, то необхідно застосувати відповідні положення МСБО 39 для визначення суми будь-якого збитку від зменшення корисності.

Пунктами 58 – 62 МСБО 39 описуються вимоги щодо оцінювання наявності об’єктивного свідчення зменшення корисності фінансових активів, які оцінюються за амортизованою собівартістю. У тому числі п.59 МСБО 39 наводяться події, що можуть бути свідченням зменшення корисності фінансових активів.

Оскільки п.п.139.3.3 п.139.3 ст.139 ПКУ визначає загальну характеристику активів, балансова вартість яких враховується для розрахунку ліміту, то розрахунок ліміту не обмежується застосуванням виключно балансової вартості знецінених активів.

Таким чином, для визначення граничного ліміту, перевищення розміру резерву над яким збільшує фінансовий результат до оподаткування, має використовуватись сукупна балансова  вартість активів, яким притаманний ризик знецінення відповідно до положень міжнародних стандартів фінансової звітності, незалежно від факту формування резерву за такими активами.

Лист №30794 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72588.html

 

Протидія митним правопорушенням у жовтні 2017 року

Дніпропетровською митницею ДФС протягом жовтня 2017 року підготовлено та направлено до правоохоронних органів 4 повідомлення про протиправні діяння, що містять ознаки кримінального правопорушення.

Заведено 28 справ про порушення митних правил. За попередньою оцінкою вартість предметів порушення митних правил складає 754,2 тис. грн. Реально вилучені предмети у 2 справах на суму 89,4 тис. грн.

Переважна більшість протоколів по порушенню митних правил складено за ст. 470 Митного кодексу України (перевищення строку доставки транспортних засобів у митницю призначення).

Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії у жовтні 2017 року заведено 25 справ про порушення митних правил на суму 689,8 тис. грн.

Перераховано до Держбюджету від стягнення штрафів коштів на суму близько 89,3 тис. грн.

Строки сплати транспортного податку

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.п.267.7.1 п.267.7 ст.267 розділу ХІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) транспортний податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Транспортний податок сплачується у строки, встановлені п.п.267.8.1 п.267.8 ст.267 ПКУ, а саме:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

У Дніпрі ліквідовано конвертаційний центр з обігом понад 300 млн. грн.

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно із прокуратурою Запорізької області ліквідували конвертаційний центр з обігом більше 300 млн. грн., вилучили понад 900 тис. грн. в національній та іноземній валюті та наклали арешт на 103 поточні рахунки підприємств-учасників.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч.3 ст. 212, ч.5 ст.27, ч.3 ст. 212, ч.2 ст. 205 КК України припинено діяльність групи осіб, які надавали послуги підприємствам реального сектору економіки Київської, Запорізької, Дніпропетровської, Харківської областей та м. Києва з формування штучного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку.

Протягом 2016-2017 років фігуранти створили (зареєстрували) низку суб’єктів господарювання, які у подальшому використовувались у злочинній схемі транзиту та конвертації.

Механізм конвертації полягав в тому, що на розрахункові рахунки транзитно-конвертаційних підприємств та фіктивних СГД підприємства реального сектору економіки перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані ТМЦ (товари та послуги).

В подальшому ці кошти перераховувались на розрахункові рахунки СГД – реального сектору економіки, які займаються оптовою торгівлею (тютюнові вироби, продукти харчування та ін.) за нібито придбані ТМЦ. Фактично вказані СГД реалізовували ТМЦ за готівку, яку в подальшому передавали організаторам «конверту», а в документах податкового обліку відображали продаж ТМЦ підприємствам, які входили до складу конвертаційного центру, формуючи при цьому податковий кредит з ПДВ.

Протягом 2016 - 2017 років через вказані СГД проконвертовано понад 300 млн. грн.

За результатами 24 обшуків, проведених за місцями проживання фігурантів, в офісних, гаражних приміщеннях та транспортних засобах вилучено 50 тис. грн., 24 тис. доларів США, 8 тис. ЄВРО, 1,1 тис. швейцарських франків (в еквіваленті 916 тис. грн.), 62 печатки, 19 відбитків печаток, комп’ютерну техніку, мобільні телефони, флеш-накопичувачі, жорсткі диски, банківські картки, чорнові записи та фінансово-господарські документи.

Окрім того, накладено арешт на 103 поточні рахунки компаній - учасників конвертаційного центру, відкриті у 21 банківській установі.

Тривають слідчі дії.

Фізична особа працює за основним місцем роботи на умовах неповного робочого часу: нарахування ЄСВ

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що основне місце роботи – місце роботи, де працівник працює на підставі укладеного трудового договору, де знаходиться (оформлена) його трудова книжка, до якої вноситься відповідний запис про роботу (п.12 частини першої ст.1 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464)).

Пунктом 1 частини першої ст.7 Закону №2464 визначено, що базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) для роботодавців є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.1995 №108/95-ВР «Про оплату праці» (далі – Закон №108) та іншими нормативно-правовими актами та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Згідно з частиною п’ятою ст.8 Закону №2464 ЄСВ для роботодавців, встановлюється у розмірі 22% до визначеної ст.7 Закону №2464 бази нарахування ЄСВ.

У разі, якщо база нарахування ЄСВ не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки ЄСВ.

Отже, заробітна плата (дохід), що нараховується (виплачується) роботодавцем застрахованій особі, яка працює на умовах неповного робочого часу за основним місцем роботи, є базою нарахування ЄСВ. При цьому, якщо її розмір не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки ЄСВ.

 

До уваги платників! Національний агрофорум!

 

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що з метою роз’яснення суб’єктам господарювання основних аспектів практичного застосування норм податкового законодавства, офіційне видання ДФС України Інформаційно-аналітичний журнал «Вісник. Право знати все про податки і збори» організовує               7 грудня 2017 року у м. Києві Національний агрофорум для платників податків на тему: «Податки. Фінанси. Право».

Інформація щодо Національного агрофоруму розміщена за посиланням http://www.visnuk.com.ua/forum/

 

З січня по жовтень 2017 року 78 дніпропетровських підприємців

позбулися ліцензій за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

Впродовж січня – жовтня 2017 року місцеві бюджети Дніпропетровської області поповнилися на 71,6 млн. грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, що майже на 5,7 млн. грн. більше фактичних надходжень 10-ти місяців минулого року. Про це повідомила перший заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.

Усього в області діє 13465 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 4966 суб’єктам господарської діяльності. Наразі, протягом десяти місяців поточного року суб’єкти господарювання регіону отримали 12097 ліцензій, з яких: 6651 – на право здійснення торгівлі у роздріб алкогольних напоїв та 5446 – тютюнових виробів.

Разом з тим, з січня по жовтень за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 2036 ліцензій; анульовано – 2087, в тому числі – 78 за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

 

Ломбард надає фінансові послуги: чи застосовується РРО?

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно до ст.1 Закону України від 12.07.2001 №2664-ІІІ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» зі змінами встановлено, що ломбарди належать до фінансових установ і здійснюють свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема, надання коштів у позику.

Пунктом 1 ст.3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом №265, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Отже, суб’єкт господарювання, який здійснює свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема надання коштів у позику ломбардами, повинен проводити розрахункові операції із застосовуванням РРО.

 

Фізична особа – підприємець, яка є «військовим пенсіонером»,

ЄСВ сплачує на загальних підставах

 

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що частиною четвертою ст.4 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями визначено, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

Умови призначення пенсії за віком визначено ст.26 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» зі змінами та доповненннями, згідно з якою особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення 60-річного віку.

Абзацом першим ст.1 Закону України від 09.04.1992 №2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2262) передбачено, що особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом, особи, які мають право на пенсію за Законом №2262, за наявності встановленої цим Законом вислуги на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ і в державній пожежній охороні, службі в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, в органах і підрозділах цивільного захисту, податкової міліції, Державної кримінально-виконавчої служби України мають право на довічну пенсію за вислугу років.

Отже, ФОП, яким призначено пенсію за вислугу років відповідно до Закону №2262, не є пенсіонерами за віком і зобов’язані нараховувати та сплачувати ЄСВ на загальних підставах.

 

 

 

 



2017-11-15
У бібліотеці для дорослих відбудеться тренінг "Як знайти справу свого життя?"



2017-11-15
Про хід виконання Програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій

Заступник начальника Павлоградського МРУ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області Матяш О.М. розповів про хід виконання Програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і їх наслідків, та розвитку цивільного захисту в м. Тернівка на 2014-2018 р.р. За поточний період січень-листопад 2017 року в місті Тернівка зареєстровано 55 пожеж, без загиблих, та травмованих, у порівнянні за аналогічний період 2016 року – 61 пожежа без загиблих, та травмованих. Зареєстровано 14 випадків надання допомоги населенню та службам у нестандартних ситуаціях. Складено та затверджено «Паспорт ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території міста Тернівка на 2013 рік». У 2017 році 50-й ДПРЧ з міського бюджету виділено 200 000 гривень, з цих коштів було придбано, із застосуванням електронних торгів, для підвищення боєздатності підрозділу: каски пожежного «КП-10» у кількості 4 шт. на суму 11 964 грн., чоботи пожежного «Harvik» у кількості 4 пар на суму 11 964 грн; перчатки для пожежних у кількості 18 пар на суму 28 800 грн.; пояс пожежного у кількості 12 шт. на суму 12 679 грн.; карабін пожежний у кількості 4 шт. сокира пожежного з кобурою (8 шт.) на суму 6 579 грн.; захисний одяг пожежного ТЗОЗТ у кількості 18 комплектів на суму 125 496 грн.. Всього на закупівлю майна витрачено 197 482 грн. Заступник начальника Павлоградського МРУ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області Жирнов П.О. надав звіт про про стан зовнішнього протипожежного водопостачання в місті Тернівка. За результатами осінньої перевірки пожежних гідрантів у місті встановлено, що із 67 гідрантів 3 несправних (під час весняної перевірки 2017 року 6 несправних пожежних гідранти), а саме – знятий пожежний гідрант №12 по вул. Лермонтова 28, не відкривається гідрант № 54, по вул. Вознесенська 93, занижений шток пожежного гідранта №56 по вул. Вознесенського 109. Слід відмітити, що робота з встановлення покажчиків пожежних гідрантів протягом 2017 року проводиться, але не в повній мірі із 67 встановлено 43.