Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2019-05-17
Про скликання сорок шостої сесії Тернівської міської ради сьомого скликання

Відповідно до ч.4,5,10 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сорок шоста сесія міської ради відбудеться 30.05.2019 року о 10-00 годині в залі засідань виконавчого комітету Тернівської міської ради.

 

На розгляд міської ради винесено питання:

 

1. Про затвердження міської цільової програми фінансової підтримки та розвитку комунального закладу «Тернівський міський молодіжний центр» на 2019-2021 роки.

2. Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2018 року № 647-41/VІІ «Про бюджет міста на 2019 рік».

3. Про внесення змін та доповнень в додаток 1 до «Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання у місті Тернівці на 2016-2020 роки», затвердженої рішенням міської ради від 26.11.2015 року № 11-2/VII.

4. Про внесення змін до Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства м. Тернівка на 2015 – 2019 роки.

5. Питання земельних відносин.

6. Інші питання.

 

На сесію запрошуються депутати міської ради, депутати обласної ради, заступники міського голови, керівники відділів і служб виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій міста, керівники контролюючих і правоохоронних органів, представники засобів масової інформації.

 

 

 

 

Міський голова                                                                                В.В. ТАРЕЛКІН



2019-05-17
Лікарі нагадали мешканцям Дніпропетровщини, як вберегтися від інфаркту та інсульту

Мовчазний вбивця - так називають артеріальну гіпертонію. Третина людей, які мають підвищений тиск, не знають про це. Натомість він призводить до половини інфарктів та інсультів. Як вберегтися від «серцевої катастрофи», розповів кардіолог Василь Крамаренко під час перс-конференції у Дніпропетровській ОДА.

«На совісті підвищеного артеріального тиску кожен другий інсульт та інфаркт, яких в Україні щорічно реєструють понад 150 тис. Від серцево-судинної патології кожного року вмирають більше 500 тис людей. Більшість з тих, хто не виживає, - люди до 70 років,  працездатні і соціально активні», - наголосив кардіолог Василь Крамаренко.

Кожна третя людина, яка страждає на гіпертонію, не здогадується про це, додав лікар. А третина з тих, хто знає, не лікується.

«Немає такої гіпертензії, за дуже рідкісним винятком, з якою ми не могли б впорається. Головне - підходити до лікування осмислено. А ще - аби лікар та пацієнт були союзниками», - сказав Василь Крамаренко.

Контролювати тиск слід не лише за допомогою медикаментів, а й здорового способу життя.

«Між масою тіла і гіпертонією - прямий зв’язок. Якщо перевищення тиску незначне, то часто скорегувати його можна за допомогою самої дієти. Мінус кілограм - мінус одна позначка на тонометрі», - зазначив лікар-кардіолог.

Важлива й щоденна фізична активність, наголосив Василь Крамаренко. 30 хвилин  ходьби, плавання, їзди на велосипеді або ігрових видів спорту. Навантаження мають бути комфортними - без болю, вираженої втоми, задишки.

«Це міф, що гіпертоніки обов’язково мають головний біль. Аби вчасно дізнатися про проблему з підвищеним тиском, необхідно його регулярно вимірювати. Молодим людям - не рідше одного разу на два роки. Старшим за 40 років - кожні 6 місяців. А тим, кому вже діагностували гіпертонію, - кожного дня», - сказав   Василь Крамаренко.

Підібрати ефективне лікування від гіпертонії допоможе сімейний лікар або кардіолог.

 



2019-05-17
Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує

Автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами доступно в «Електронному кабінеті»

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що в «Електронному кабінеті» для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.

Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

● скоротити час при заповненні платіжних документів;

● мінімізувати помилки при заповненні;

● сплатити податки.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини «Електронного кабінету» обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.

Звертаємо увагу, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.

Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань щодо користування «Електронним кабінетом», платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.

Виправлення помилок у звіті з єдиного внеску фізичними особами – підприємцями

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що усунення помилок, допущених, зокрема, фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП) у Звіті про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) здійснюється з урахуванням вимог наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905) із змінами, яким затверджено Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Порядок № 435)

Так, відповідно до розділу V «Виправлення помилок» Порядку № 435 у разі виявлення помилки у Звіті до закінчення строку подання Звіту ФОП – страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до органу доходів і зборів за основним місцем обліку за формою згідно з додатком 5 до Порядку № 435.

Чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий таким страхувальником до закінчення строків подання звітності, визначених Порядком № 435, який пройшов всі контролі при завантаженні до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб.

Якщо страхувальником до закінчення строку подання Звіту подаються за поточний звітний період лише окремі таблиці Звіту із зазначенням типу форми «скасовуюча», «додаткова», цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

Слід зазначити, що Звіти мають бути подані за формою, що діє з 01.08.2018.

Звертаємо увагу, що за неподання, подання не за встановленою формою звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, подання недостовірних відомостей, що використовуються в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, інших відомостей, передбачених Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), страхувальники несуть фінансову та адміністративну відповідальність відповідно до ст. 25 Закону № 2464 та ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами та доповненнями.

До уваги суб’єктів господарювання!

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/191577.html розміщено Єдиний державний реєстр обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок станом на 10.05.2019.

Підсумки Деклараційної кампанії 2019 на Дніпропетровщині: бюджет отримає 113 мільйонів гривень

«За результатами цьогорічної деклараційної кампанії громадянами та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність Дніпропетровщини подано 39328 декларацій про майновий стан та доходи, що на 9 декларацій більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загальна сума задекларованого ними доходу становить 4 млрд 049,0 млн грн, що на 1 млрд 500,8 млн грн більше, ніж у минулому році. До сплати нараховано 99,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб,  що на 10,6 млн грн більше, ніж у минулому році та 13,1 млн грн військового збору, на 1,5 млн грн більше, ніж у 2018 році», - повідомила заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.

Серед декларантів є й мільйонери. Доходи у розмірі понад 1 мільйон гривень задекларували 273 громадянина з загальною сумою задекларованих  доходів 2 млрд 600,0 млн гривень. Суми задекларованих ними зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору складають 34,6 млн грн та 3,85 млн грн відповідно.

Також нагадуємо платникам податків, що суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій річній декларації, необхідно сплатити до 1 серпня 2019 року.

Попри завершення деклараційної кампанії, ще до кінця року громадяни можуть скористатися правом на отримання податкової знижки за наслідками 2018 року. На сьогодні вже 4907 мешканців Дніпропетровщини скористалися такою можливістю. Задекларована ними сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню на розрахункові рахунки платників, склаладає 10,7 млн гривень.

У 2019 році зафіксовано 2,6 тис. випадків призупинення митного оформлення товарів через можливе порушення прав інтелектуальної власності

Протягом січня-квітня 2019 року митницями зафіксовано майже 2,6 тис. випадків призупинення митного оформлення товарів за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності.

Митницями ДФС з початку 2019 року порушено 3 справи про порушення митних правил за фактами ввезення товарів з порушенням прав інтелектуальної власності на загальну суму понад 25,2 млн грн.

Ці справи порушені Одеською митницею ДФС за статтею 476 Митного кодексу України. Предметами правопорушень були такі товари, як автозапчастини «TOYOTA» (вартістю близько 23,5 млн грн), автокосметика (вартістю близько 1,7 млн грн), взуття з позначеннями, схоже на торговельну марку «три смужки» (вартістю близько 117 тис. грн).

Загалом, станом на 1 травня 2019 року у митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності за заявами правовласників внесено 4015 об’єктів. З них 48 –  внесено з початку 2019 року.

Нагадаємо, що для сприяння захисту прав інтелектуальної власності під час  зовнішньоекономічної діяльності  Державна фіскальна служба України веде митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності. До них належать об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення (зазначення походження товарів) та сорти рослин.

У 2019 році змінився порядок справляння туристичного збору

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з початку 2019 року набули чинності зміни щодо розміру ставки, бази справляння та порядку сплати туристичного збору.

Відповідні зміни внесні Законом України від 23 листопада 2018 року  № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» до ст. 268 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Туристичний збір (далі – збір) є місцевим збором, основні елементи якого визначаються відповідними сільськими, селищними, міськими радами та радами об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (далі – ради). Таким чином ради, у межах наданих їм ПКУ повноважень, можуть контролювати стан розвитку туристичної галузі на підвідомчих територіях шляхом встановлення економічно доцільних ставок збору. Ради також визначають й перелік податкових агентів цього збору.

З 1 січня 2019 року ставка туристичного збору встановлюється за рішенням відповідної ради за кожну добу тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі) у розмірі:

● до 0,5 % мінімальної заробітної плати – для внутрішнього туризму

● до 5 % мінімальної заробітної плати – для в’їзного.

Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення ради про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі).

Згідно з рішенням рад, справляння збору може здійснюватися з тимчасового розміщення у таких місцях проживання (ночівлі):

► готелі, кемпінги, мотелі, гуртожитки для приїжджих, хостели, будинки відпочинку, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, пансіонати та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади;

► житловий будинок, прибудова до житлового будинку, квартира, котедж, кімната, садовий будинок, дачний будинок, будь-які інші об’єкти, що використовуються для тимчасового проживання (ночівлі).

Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі).

Справляння збору здійснюється податковими агентами, перелік та інформація про яких оприлюднюється на офіційному веб-сайті відповідної ради.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним необхідно подати пакет документів

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу реалізаторів пального, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), які набирають чинності з 01.07.2019.

Так, згідно із змінами, внесеними до ст. 15 Закону № 481, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

► документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;

► акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

►дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

Суб’єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.

Ліцензія на право виробництва пального або рішення про відмову у її видачі видається заявнику не пізніше 30 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів. Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, зберігання пального, роздрібної торгівлі пальним або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 20 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів.

Після видачі/призупинення/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.

Слід зауважити, що з урахуванням змін, внесених Законом № 2628 до ст. 17 Закону № 481, за порушення норм Закону № 481 застосовуються такі фінансові санкції у разі:

◄ виробництва пального без наявності ліцензії – 1 000 000 гривень;

◄ оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії – 500 000 гривень;

◄ роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії – 250 000 гривень.

З початку року анульовано 18 ліцензії за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

У Дніпропетровській області станом на 01.05.2019 року діє 14038 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 4796 суб’єктам господарської діяльності, у тому числі ліцензії на алкогольні напої – 7586, на тютюнові вироби – 6452, - зазначив заступник начальника Головного управління ДФС у  Дніпропетровській області Сергій Кирпа.

 З початку року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 4531 ліцензію, з них 2387 – на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 2144 – на тютюнові вироби.

Разом з тим, протягом січня - квітня 2019 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 797 ліцензій; анульовано – 750 ліцензій, в тому числі - 18 ліцензій за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

ФОП, яка реалізує вироби медичного призначення, обов’язково застосовує РРО

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) не застосовуються, зокрема, платниками єдиного податку другої – четвертої груп (фізичні особи – підприємці (далі – ФОП)) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 000 000 гривень. При перевищенні у календарному році обсягу доходу понад 1 000 000 гривень застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.

Вищезазначені норми не поширюються на платників єдиного податку, які, зокрема, здійснюють реалізацію лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Отже, ФОП – платники єдиного податку при реалізації виробів медичного призначення та лікарських засобів, призначених для діагностики, лікування, профілактики організму людини за готівкові кошти, обов’язково застосовують РРО, незалежно від обсягу доходу.

За відсутності місць оптової торгівлі пальним, ліцензія отримується за місцезнаходженням суб’єкта господарювання

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.

Статтею 1 Закону № 481 визначено, що оптова торгівля пальним – це діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.

Місце оптової торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.

Місце зберігання пального – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.

Відповідно до ст. 15 Закону № 481 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

Затверджено порядок інформаційної взаємодії органів ДФС та Держказначейства щодо повернення помилково або надміру сплачених сум

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

З 26.04.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08 квітня 2019 року за № 370/33341 (далі – Порядок).

Новація Порядку полягає у запровадженні єдиної автоматизованої системи створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем з одночасною повною відмовою від паперового документообігу.

Звертаємо увагу, що порядок електронної взаємодії застосовується щодо повернення платежів, належних:

● державному бюджету, з першого числа четвертого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.08.2019;

● місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, з першого числа сьомого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.11.2019.

Інформацію розміщено на офіційнму веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/378085.html

Зросла кількість громадян, які задекларували право на податкову знижку

За результатами деклараційної кампанії-2019 понад 73 тис. громадян задекларували право на податкову знижку. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

«Кожен громадянин, який офіційно отримує зарплату в Україні, може отримати податкову знижку.  І це ще один великий плюс легального працевлаштування. Цього року порівняно з минулим кількість бажаючих отримати таку знижку збільшилась на 5%. Збільшилась і сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню громадянам. Наразі вона складає майже 170,2 млн грн. Це на 33,2 млн грн, або на 24% більше, ніж за аналогічний період попереднього року», - підкреслив Олександр Власов.

ТОП-рейтинг декларування права на податкову знижку:

- 80%, або майже 60 тис осіб задекларували право на податкову знижку за витратами на освіту;

- страхові платежі та пенсійні внески – 14%, або 10 тис осіб;

- відсотки за іпотечним кредитуванням – 4%, або майже 3 тис осіб.

Нагадаємо, що до податкової знижки включаються, зокрема, такі витрати громадян:

- суми коштів, сплачених на  користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної та вищої освіти;

- частина сплачених процентів за іпотечним житловим кредитом;

- суми коштів або вартість майна, перерахованих як пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям;

- сплата страхових платежів за договорами довгострокового страхування життя та пенсійних внесків у рамках недержавного пенсійного забезпечення; 

- оплата державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини; 

- сума коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу на альтернативні види палива.

Для отримання податкової знижки потрібне документальне підтвердження витрат, що включаються до податкової знижки. А це квитанції, фіскальні або товарні чеки, копії договорів, де обов'язково повинна бути відображена вартість товарів, робіт чи послуг і строк продажу.

У 2019 році платники податку на доходи фізичних осіб, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2018 року, податкову декларацію можуть подати упродовж всього року.

Оновлено порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Кабінет Міністрів України постановою від 24 квітня 2019 року № 391 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117» (далі – Постанова № 391) вніс зміни до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Порядок).

Порядком, зокрема, визначено ознаки, у разі відповідності яким реєстрація податкових накладних не зупиняється.

Зміни внесені до Порядку з метою упередження безпідставного уникнення зупинки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, штучного формування податкового кредиту. Постановою № 391 скориговано відповідні ознаки.

Постанова № 391 набрала чинності 11.05.2019 (опубліковано в офіційнму виданні «Урядовий кур’єр» 11.05.2019 № 87).

Податок на додану вартість: коригування податкових зобов’язань

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної (далі – РК), складеному в порядку, встановленому для податкових накладних (далі – ПН), та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).

Норми визначені п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника ПДВ – постачальника, то постачальник має право зменшити суму податкових зобов’язань лише після реєстрації в ЄРПН РК до відповідної ПН (п.п. 192.1.1 п. 192.1 ст. 192 ПКУ).

Згідно з п. 192.2 ст. 192 ПКУ зменшення суми податкових зобов’язань платника ПДВ – постачальника у разі зміни суми компенсації вартості товарів/послуг, наданих особам, що не були платниками ПДВ на дату такого постачання, дозволяється лише при поверненні раніше поставлених товарів у власність постачальника з наданням отримувачу повної грошової компенсації їх вартості, у тому числі при перегляді цін, пов’язаних з гарантійною заміною товарів або низькоякісних товарів відповідно до закону або договору.

При цьому ПКУ не передбачено виключень щодо зменшення таких податкових зобов’язань у разі часткового зменшення вартості поставлених неплатнику ПДВ товарів/послуг (незалежно від причин такого зменшення).

До уваги виробників та імпортерів бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів!

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що тимчасово, з 01 січня до 30 червня 2019 року (включно), підтвердження факту цільового використання бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів для погашення податкових векселів, виданих виробниками та імпортерами бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів згідно з п. 229.8 ст. 229 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), здійснюється шляхом подання такими виробниками та імпортерами до контролюючого органу – векселедержателя копій первинних документів, що підтверджують здійснення операцій з:

1) реалізації (заправлення повітряних суден) бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів суб’єктами господарювання, які здійснюють авіапаливозабезпечення згідно з діючим сертифікатом на відповідність вимогам авіаційних правил України на здійснення наземного обслуговування, виданим уповноваженим органом з питань цивільної авіації;

2) реалізації бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів суб’єктам літакобудування, на яких поширюється дія норм ст. 2 Закону України «Про розвиток літакобудівної промисловості»;

3) реалізації бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів замовникам, які здійснили закупівлю для забезпечення потреб держави або територіальної громади відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;

4) реалізації бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів підприємствам, установам та організаціям системи державного резерву.

Норми визначені п. 26 підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ.

З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надано 125,3 тис. адміністративні послуг

В органах ГУ ДФС у Дніпропетровській області працюють 36 Центрів обслуговування платників (ЦОП), де  платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

Центрами забезпечується надання 31 види адміністративних послуг, 18 з яких надаються безкоштовно.

Загалом працівниками ЦОП протягом 2019 року опрацьовано 125,8 тис. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг; з яких надано 125,3 тис. адміністративні послуги.

З переліком адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини та Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на офіційному суб - сайті «Територіальні органи ДФС  у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги» (http://dp.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/) та у Центрах обслуговування платників області.

За фактами викриття схем та правопорушень підприємство сплатило додатково до бюджету майже 950 тисяч гривень

В ході перевірки одного з суб’єктів господарювання працівниками ГУ ДФС встановлені взаємовідносини з контрагентами, по яких внесена інформація до бази даних суб’єктів фіктивного підприємництва та наявні пояснення та протоколи допиту директорів щодо непричетності до ведення фінансово – господарської діяльності.

Аналізом баз даних ДФС України та відповідно наданих до перевірки документів встановлено, що ТОВ «С» реалізовано на ТОВ «М» кондиціонер та супутні послуги.

Проте, ланцюг та фізична можливість надання послуг у ТОВ «С» відсутні.

В Єдиному реєстрі досудових розслідувань по ТОВ «С» наявна інформація щодо порушення кримінального провадження за ознаками кримінальних порушень, передбачених ч.3 ст. 212 Кримінального кодексу України, відповідно якого досудовим розслідуванням встановлено здійснення ТОВ «С» безтоварних операцій, які спрямовані на надання послуг з формування штучного податкового кредиту.

До перевірки надано тільки договори та видаткові накладні/акти виконаних робіт. Для підтвердження факту здійснення господарської діяльності по придбанню ТМЦ не надано сертифікатів якості, інформації щодо приймання-передачі зазначеного товару матеріально - відповідальними особами, документально не підтверджено складський облік, не надано товарно-транспортні накладні.

  Крім того проведеною перевіркою встановлено, що ТОВ «М» здійснювало відшкодування вартості палива працівникам, які в той час перебували у відпустці або були звільнені, встановлені факти несвоєчасної реєстрації податкових накладних.

За результатами перевірки донараховано підприємству 942,4 тис. грн податкових зобов’язань разом із штрафними санкціями, які сплачені підприємством до бюджету у повному обсязі.

Магазини безмитної торгівлі здійснюють реалізацію алкогольних напоїв та тютюнових виробів за наявності ліцензій

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, тільки за наявності у них ліцензій.

Норми визначені ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481).

Оскільки норми Закону № 481 не передбачають жодних винятків щодо придбання ліцензій суб’єктами господарювання, які здійснюють реалізацію товарів через магазини безмитної торгівлі, то реалізація такими суб’єктами господарювання алкогольних напоїв та тютюнових виробів товарів через магазини безмитної торгівлі може здійснюватись лише за наявності у них відповідних ліцензій.

Пеня нараховується без урахування строків давності

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що контролюючий орган, крім випадків, визначених п. 102.2 ст. 102 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених ПКУ, не пізніше закінчення 1 095 дня (2 555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до ст. 39 ПКУ), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної п. 133.4 ст. 133 ПКУ, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, – за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Норми визначені п. 102.1 ст. 102 ПКУ.

У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1 095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.

Пеня – сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов’язань у встановлених ПКУ випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки (п.п. 14.1.162 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Отже, після закінчення встановлених ПКУ строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) нараховується пеня без урахування строків давності, визначених п. 102.1 ст. 102 ПКУ.

Повідомлення про прийняття на роботу працівника – обов’язок роботодавця

Західно-Донбаське Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що легалізація робочих місць та заробітної плати – соціальна захищеність кожного працюючого громадянина.

Відповідно до норм Кодексу законів про працю від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу та подання повідомлення до територіальних органів Державної фіскальної служби.

Роботодавець до початку роботи найманого робітника зобов’язаний повідомити органи ДФС про прийняття працівника на роботу.

Порядок повідомлення ДФС та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу визначено постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 (далі – Постанова № 413).

Повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – Повідомлення) складають при укладанні безстрокового трудового договору, строкового трудового договору (на визначений строк, установлений за погодженням сторін; на час виконання певної роботи, з сезонними або тимчасовими працівниками) та контракту.

Повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою – підприємцем до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Постанови № 413 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

 ● засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

● на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

● на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься у Повідомленні, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.

Помилково сплачені суми ЄСВ повертаються у визначеному законодавством порядку

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що      ДФС України у зв’язку із зміною рахунків зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) та надхоженням звернень від платників щодо можливості повернення коштів, які були помилково сплачені на старі рахунки надала роз’яснення, як мають діяти платники у разі виникнення такої ситуації.

Так, у разі помилкової сплати сум ЄСВ на невідповідний рахунок платники мають змогу повернути кошти. Повернення помилково сплачених коштів здійснюється відповідно до Порядку зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 16.01.2016 № 6 (далі – Порядок). Кошти повертаються у порядку календарної черговості та на підставі заяви платника про таке повернення.

У випадку надмірної сплати сум ЄСВ на рахунок 3719 органом доходів і зборів здійснюється зарахування цих коштів у рахунок майбутніх платежів за тим самим рахунком, відповідно до встановленого розміру ЄСВ та у порядку календарної черговості виникнення зобов’язань платника з цього платежу.

Повернення коштів (відповідно до п. 5 Порядку) здійснюється у випадках:

1) надмірної або помилкової сплати сум ЄСВ та/або застосованих фінансових санкцій на відповідний рахунок 3719;

2) помилкової сплати сум ЄСВ та/або застосованих фінансових санкцій на невідповідний рахунок 3719;

3) помилкової сплати сум ЄСВ та/або застосованих фінансових санкцій на рахунок з обліку доходів бюджету;

4) помилкової сплати податкових зобов’язань з податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій та пені, передбачених Податковим кодексом України (далі – ПКУ), на рахунок 3719.

Повернення коштів здійснюється на підставі заяви платника про таке повернення коштів.

У випадках, передбачених підпунктами 1, 2 та 4 п. 5 Порядку, заява подається до органу доходів і зборів, на рахунок якого сплачено кошти, за формою, визначеною у додатку 1 до цього Порядку.

У випадку, передбаченому п.п. 3 п. 5 Порядку, заява подається до органу доходів і зборів за місцем обліку помилково сплачених коштів у довільній формі із зазначенням суми та напрямку повернення.

Також звертаємо увагу, що повернення помилково сплачених сум у випадках, передбачених підпунктами 3 та 4 Порядку, здійснюється з урахуванням положень ст. 43 ПКУ та п. 12 ст. 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/378247.html

Результати діяльності Дніпропетровської митниці ДФС за січень – квітень 2019 року

Аналіз показників роботи Дніпропетровської митниці ДФС за 4 місяці 2019 року в порівнянні з 4 місяцями 2018 року вказує на наступні тенденції. У звітному періоді загальна кількість оформлених митних декларацій (далі - МД) збільшилась на 16,45 %. Було оформлено 60 908 шт. МД (серед яких: 25 102 експортних МД та 29 427 імпортних) проти 52 306 шт. МД за 4 місяці 2018 року (серед яких: 24 607 експортних МД та 22 754 імпортних).

 

 

 



2019-05-16
Шановні тернівчани!

Вітаю з чудовим святом самобутньої, неповторної, барвистої української культури – з Днем вишиванки. 

День вишиванки – всеукраїнське свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого одягу. Українська вишиванка – це національна святиня! Саме вишиванка символізує і несе в собі духовне багатство, високу мудрість і традиційний зв’язок багатьох поколінь. Це наш національний оберіг! Нехай це свято зітре кордони й об'єднує українців по всьому світу. Чудового настрою та різнобарвних вражень!

 

З повагою, міський голова  В.В. Тарелкін



2019-05-16
Щорічний конкурс — огляд на кращий благоустрій житлового сектору м. Тернівка

 

З 20 травня 2019 року розпочнеться щорічний конкурс «Кращий благоустрій житлового сектору», до якого з кожним роком залучається все більше мешканців багатоквартирних та приватних будинків. Завдяки небайдужому ставленню мешканців до своїх будинків, дворів, садиб наше місто набуває все більш доглянутого та привабливого вигляду.  Сподіваємось, що і в 2019 році Ви будете приймати активну участь у конкурсі і доведете, що Ваш будинок   - найкращий, оскільки в ньому мешкають дружні, працелюбні та інтелігентні люди! Чекаємо на Ваші заявки.

Заявки подаються в письмовій формі  до УЖКГ та КБ Тернівської міської ради за адресою: вул. Курська, 12 (2-й поверх), ugkhtakb@ukr.net .

Термін подачі заявок  з 20.05.2019 р. по 20.06.2019 р. (у робочі дні).

Номінації:

“Кращий благоустрій приватної садиби”

“Кращий благоустрій багатоквартирного будинку”

Порядок проведення конкурсу та зразок заяви затверджено рішенням виконкому № 104/0/5-19  від 15.05.2019 року та розміщено на офіційному сайті Тернівської міської ради у рубриці "Інформація для громадян".

 

                              Управління житлово – комунального господарства

                              та капітального будівництва Тернівської міської ради