Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2018-04-20
Тернівка почала підготовку до опалювального сезону 2018-2019 року

18 квітня на засідання виконавчого комітету Тернівської міської ради головний інженер КП ТЖКП Черняк П.В. представив для затвердження заходи по підготовці котельні ¾ мікрорайону, теплотрас, комунальних служб міста, житла та соцкультпобуту до осінньо–зимового періоду 2018 – 2019 року.  Члени виконкому вирішили:

1. Кінцевим терміном виконання  заходів комунального підприємства «ТЖКП», відділу освіти, комунального закладу «Тернівська центральна міська лікарня ДОР», комунальної установи «Центр первинної медико–санітарної допомоги м. Тернівка», Тернівського професійного гірничого ліцею, відділу культури, відділу молоді і спорту  визначити  1  вересня 2018 року.

2. Створити штаб по підготовці об’єктів комунальної та соціальної сфери до роботи в осінньо–зимовий період 2018– 2019 року.

3. Підприємствам та  установам:

-  врахувати та усунути недоліки, проаналізувавши проходження опалювального періоду 2017 – 2018 року;

-    передбачити в повному обсязі видатки на виконання запланованих заходів; - визначити працівників, відповідальних за своєчасну та якісну підготовку об’єктів житлово–комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо–зимовий період 2018 – 2019 року;

-  забезпечити оформлення та підписання актів і паспортів готовності житлового фонду та об’єктів комунальної та соціальної сфери в термін до 1 вересня 2018 року.

4. Об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків забезпечити розробку та виконання заходів по підготовці будинків ОСББ до опалювального періоду 2018 – 2019 року, оформлення паспортів готовності та підписання їх в термін до 1 вересня 2018 року. 5. Рекомендувати керуючому Павлоградського відділення ПАТ «Дніпропетровськгаз» (Кривокобильський) взяти під особистий контроль виконання запланованих Тернівською дільницею Павлоградського відділення ПАТ «Дніпропетровськгаз» заходів по підготовці до опалювального періоду 2018 – 2019 року. 



2018-04-20
Ринки та торгівельні комплекси міста готові до весняно-літнього періоду

Під час засідання виконавчого комітету Тернівської міської ради, яке відбулося 18 квітня, головний спеціаліст відділу прогнозування, розвитку споживчого ринку, земельних відносин та управління комунальним майном Зубер Л. Ф. надала  звіт  про підготовку ринку та торгівельного комплексу міста до роботи у весняно-літній період 2018 року. Спеціалістами відділу прогнозування, розвитку споживчого ринку, земельних відносин та управління комунальним майном, головним спеціалістом з екологічних питань відділу капітального будівництва УЖКГ та КБ  Тернівської міської ради, головним спеціалістом відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Павлоградського міськрайонного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та головного спеціаліста – державного інспектора праці сектору трудових відносин, зайнятості населення та умов праці УСЗН Тернівської міської ради 05 квітня проведено обстеження стану готовності ДП ДОГ ринку «Центральний» та торговельного комплексу ПП «НВК «Західний Донбас» до роботи у весняно-літній період 2018 року. За результатами обстеження спеціалістами надано рекомендації щодо підготовки до роботи у весняно-літній період 2018р. Члени виконкому вирішили затвердити перелік заходів по підготовці до роботи  у весняно – літній період 2018 року  та зобовязали директора ДП ДОГ ринку «Центральний» Золотопупа В.П. до 15 травня 2018 року і генерального директора торгівельного комплексу ПП«НВК «Західний Донбас» Задерея В.С. до 25 квітня 2018 року забезпечити виконання цих заходів.

Тернівському відділенню поліції Павлоградського відділу ГУНП у Дніпропетровській області (Сердюк Д.І.) на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 1996р. N465 «Про впорядкування роботи продовольчих і речових ринків» забезпечити постійний контроль щодо ліквідації стихійної торгівлі на території міста Тернівка.



2018-04-20
У Тернівці готуються до Дня пам’яті та примирення та 73-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі

Тернівка готується до відзначення Дня пам’яті та примирення та 73-ї річниці Перемоги над нацизмом у  Європі. Про це доповіла на засіданні виконавчого комітету Тернівської міської ради  начальник відділу культури Підгорна О.І. Членами виконкому затверджено  склад робочої групи та  план заходів.

Таким чином управління соціального захисту населення планують провести соціальну акцію «Шануймо ветеранів Другої світової війни», а саме в рамках акції планується надання одноразової грошової допомоги учасникам бойових дій під час Другої Світової війни.

Відділ освіти протягом квітня-травня проводять роботи волонтерських загонів для надання допомоги людям похилого віку та учасникам бойових дій. У навчальних закладах міста будуть проводитися:  круглий стіл «Історія 1939-1945 р.р. в  моєму краї»; єдиний урок «Пам’ятаємо твій подвиг величавий!».

У травні відділ молоді і спорту проводитимуть турніри та легкоатлетичні естафети серед учнів ЗОШ, присвячені 73-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі.

У бібліотеках міста пройдуть вечори-зустрічі,  виставки-пам’яті, книжково-ілюстративні експозиції.

Біля Меморіалу загиблих воїнів 08 травня відбудеться зустріч-реквієм  присвячений Дню пам’яті та примирення. 9 травня урочистий мітинг присвячений Дню Перемоги над фашизмом у Європі.



2018-04-19
Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування №1 та №2 в м. Тернівці

1.Найменування організатора-виконавчий комітет Тернівської міської ради Дніпропетровської області

2. Порядковий номер та основні характеристики кожного об’єкта конкурсу:

з/п

№ маршруту

Найменування кінцевих зупинок

Кількість автобусів, од.

Кількість оборотних рейсів

Режим руху

Орієнтовний інтервал руху, хв.

Категорія,

клас

Періодичність виконання перевезень

1

1

маг.«Маха»-вул.Вознесенська

2

1 резерв

25

Звичайний, маршрутне таксі

20-60хв.

М2, М3,

А, В, І, ІІ

Постійно,

щоденно

2

2

маг.«Форвард»-вул.Зарічна

1

1 резерв

8

Звичайний, маршрутне таксі

75-120хв.

М2, М3,

А, В, І, ІІ

Постійно,

щоденно

 

3.Умови конкурсу:

У конкурсі на визначення пасажирського перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь претенденти, які:

— мають ліцензію на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, на законних підставах використовують у достатній кількості сертифіковані автобуси відповідного класу та відповідають вимогам викладеним у статі 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

— мають GPS-системи, встановлені на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті;

— мають транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в кількості до 35 відсотків загальної кількості автобусів.

До участі у конкурсі не допускається автомобільний перевізник, який:

— подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;

— визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації;

— не відповідає вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

— не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов’язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів;

— має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);

— подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов’язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає такі документи:

— заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати за формою, визначеною згідно з додатком 1 до Порядку

(в редакції постанови КМУ від 07 лютого 2018р. №180);

— відомості за підписом суб’єкта господарювання про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником, додаток 2  до Порядку

(в редакції постанови КМУ від 07 лютого 2018р. №180);

— відомості про додаткові умови обслуговування маршруту, додаток 3  до Порядку  (в редакції постанови КМУ від 07 лютого 2018р. №180);

Перевірку поданих документів на відповідність обов’язковим умовам конкурсу та наявності усіх документів проводить організатор перевезень.

Документи, подані перевізником-претендентом для участі в конкурсі, пронумеровуються, прошнуровуються, підписуються автомобільним перевізником або уповноваженою особою автомобільного перевізника із зазначенням кількості сторінок цифрами і словами.

Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах).

Конверт (пакет) з позначкою "№ 1", який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття.

Конверт (пакет) з позначкою "№ 2", який містить документи з інформацією про те, на який об'єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету.

У разі подання перевізником-претендентом документів для участі в кількох конкурсах, що проводяться на одному засіданні, ним робиться однакова відмітка на конвертах № 1 і 2, які стосуються одного і того ж конкурсу, що дасть змогу визначити приналежність їх одне одному.

Документи, які надійшли до організатора після встановленого строку, не розглядаються.

Подані на конкурс документи реєструються організатором у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються автомобільному перевізникові.

4. Порядок одержання необхідної інформації про об’єкт конкурсу:

Перевізники-претенденти можуть одержати необхідну інформацію про об’єкт конкурсу з оголошення та/або у виконавчому комітеті Тернівської міської ради каб.№8:

понеділок - четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 15:45, обідня перерва з 12:00 до 12:45.

 

5. Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі: 04 травня 2018р. до 15:45

 

6. Найменування організації, режим її роботи та адреса, за якою подаються документи для участі у конкурсі:

Виконком Тернівської міської ради, 51500, Дніпропетровська обл, м. Тернівка, вул. Пушкіна, 5а.

Режим роботи: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00,п’ятниця з 8:00 до 15:45,обідня перерва з 12:00 до 12:45.

 

7.Місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі:

Бланки документів можна отримати у каб.№8 виконкому Тернівської міської ради, вул. Пушкіна,5а       у час, визначений для подання документів або на офіційному сайті Тернівської міської ради http://ternrada.dp.ua (у розділі «Підприємництво»).

 

8.Місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету:

Виконавчий комітет Тернівської міської ради, зал засідань 21 травня 2018 року о 14:00 годині.

Реєстрація учасників о 13:30 годині.

 

9.Розмір плати за участь у конкурсі: участь у конкурсі безкоштовна.

 

10.Телефон для довідок (електронна адреса) з питань проведення конкурсу:

(05636)7-31-84; ekonom_tmr@ukr.net

 

 

Відділ прогнозування, розвитку споживчого ринку,

 земельних відносин та управління комунальним майном

виконавчого комітету Тернівської міської ради



2018-04-19
Західно-Донбаська ОДПІ інформує

Викрито посадовців приватного підприємства Дніпропетровщини, які здійснювали махінації з бюджетними коштами

Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з обласною прокуратурою встановлені факти можливого привласнення бюджетних коштів.

Так, посадові особи одного з приватних підприємств Дніпропетровської області протягом 2016-2017 років уклали низку договорів на проведення ремонту доріг з бюджетними організаціями Дніпропетровської, Черкаської, Рівненської та Харківської областей, в рамках яких отримали державні кошти в сумі близько 95 млн. грн.

У ході проведеного дослідження встановлено, що зазначене приватне підприємство не задекларувало у складі податкових зобов'язань з податку на додану вартість операції із отримання бюджетних грошових коштів в розмірі 13,2 млн. грн.

У подальшому, діючи з метою легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, посадові особи приватного підприємства здійснили фінансові операції зі зняття готівкових коштів з рахунку підприємства за угодами надання фінансової допомоги.

За вказаними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 209 КК України.

Здійснюється кримінальне провадження.

Деякі питання маркування тютюнових виробів

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2018 № 257 «Деякі питання маркування тютюнових виробів» (далі – Постанова № 257) додатково до діючих зразків марок акцизного податку для сигарет з фільтром та без фільтра, цигарок вітчизняного та імпортного виробництва затверджено нові зразки марок акцизного податку для інших тютюнових виробів вітчизняного виробництва і для інших тютюнових виробів імпортного виробництва.

Нові зразки будуть запроваджені з 1 липня 2018 року.

Відповідні зміни, зокрема, внесені до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1251 зі змінами.

Постанова № 257 приводить у відповідність із Податковим кодексом України України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями питання виготовлення марок акцизного податку та маркування тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва.

Постанову № 257 розміщено на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади України «Урядовий портал» за посиланням:https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/deyaki-pitannya-markuvannya-tyutyunovih-virobiv

Доходи понад 1 млн. грн. задекларували 1309 громадян

За оперативними даними (станом на 11.04.2018) громадянами подано понад 246 тис. податкових декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованого доходу становить 22,1 млрд. грн., що на рівні аналогічного періоду минулого року.

За даними декларацій задекларовано до сплати 621,5 млн. грн. Це на 81,0 млн. грн., або на 15 % більше ніж у минулому році

Доходи в сумі понад 1 млн. грн. задекларували 1309 громадян. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість таких платників збільшилась на 43%, або на 393 особи.

Найбільша кількість громадян, які задекларували доходи у сумі понад 1 млн. грн. обліковується у м. Києві – 615 осіб (майже 47% від загальної кількості), Харківській області – 106 осіб, Дніпропетровській області – 82 особи та Київській області – 69 осіб.

Суму доходів, які отримали громадяни з доходами понад 1 млн. грн., задекларовано  на рівні – 9,3 млрд. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року сума задекларованих доходів збільшилась на 3,3 млрд. грн., або на 55%. 

Громадянами з доходами понад 1 млн. грн. задекларовано до сплати податку на доходи фізичних осіб – 222,4 млн. грн., військового збору – 25,9 млн. грн.

Найбільшу суму податкових зобов’язань, визначених за даними декларацій самостійно до сплати у сумі, що перевищує 10 млн. грн., задекларовано мешканцем м. Києва.

Податкові зобов’язання в сумі понад 8 млн. грн. задекларовано двома мешканцями Харківської області.

Майже 54 тис. громадян станом на 11.04.2018 задекларували право на податкову знижку. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню, визначена платниками податків – 106,8 млн.

 

Нагадуємо, що з 1 січня 2018 року триває компанія декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році.

Останній день подання  декларації цього року для громадян, які зобов’язані згідно з Податковим кодексом України подати податкову декларацію, і осіб, які проводять незалежну професійну діяльність,– 2 травня. А для громадян, які мають право на податкову знижку – 31 грудня.

Обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:

доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо;

від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, дохід у вигляді  основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року;

інвестиційного доходу;

іноземного доходу;

та в інших передбачених ПКУ випадках. 

 

Новий обов’язковий реквізит касового чека при реалізації пального

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 20.12.2016 № 1791-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон № 1791) внесено зміни до п. 11   ст. 3 Закону України від 06.07.1995  265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) щодо обов’язку суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з використанням режиму попереднього програмування найменування (для пального із зазначенням коду товарної продукції згідно з УКТ ЗЕД), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Слід зазначити, що Законом № 1791 також було внесено зміни до п. 6 ст. 17 Закону № 265, якими передбачено застосування до вищевказаних суб’єктів господарювання фінансових санкцій у розмірі п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у разі проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму попереднього програмування (для пального із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно УКТ ЗЕД), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

Наказом Міністерства фінансів України від 19.02.2018 № 288 «Про внесення змін до Положення про форму і зміст розрахункових документів», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.03.2018 за № 293/31745 (далі – Наказ № 288), внесено зміни до Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.02.2016 за № 220/28350 (далі – Положення № 13).

Підпунктами 1 і 2 п. 1 Наказу № 288 передбачено доповнення переліку обовязкових реквізитів фіскального касового чека на товари (послуги) та фіскального касового чеку видачі коштів (розділи ІІ та ІІІ до Положення № 13) новим реквізитом: «код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (зазначається у випадках передбачених законодавством)».
Також зазначення коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД передбачається, як додатковий реквізит чека, у фіскальному касовому чеку за операціями приймання та переказу готівкових коштів через програмно-технічні комплекси самообслуговування, якщо переказ призначений для оплати товарів (послуг), що придбаваються, а також якщо це передбачено правилами (регламентом) отримувача коштів. Відповідні зміни також внесено у форму касових чеків РРО, які наведено у додатках 1, 2 та 5 до Положення № 13.
Наказ № 288 набув чинності 06.04.2018.
Звертаємо увагу, що від виконання суб’єктами господарювання приписів чинного законодавства щодо зазначення коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у касових чеках РРО напряму залежить зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду бюджетів місцевого самоврядування.

Перевірки бізнесу Дніпропетровщини забезпечили надходження до бюджету майже 10 млн. гривень

З початку 2018 року підрозділами аудиту Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено всього 428 документальних перевірок та 112 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО.

За результатами перевірок до бюджету надійшло 9,4 млн.грн. грошових зобов’язань (з урахуванням фінансових санкцій), узгоджених з платниками податків.

Такі показники контрольно-перевірочної роботи досягнуті завдяки здійсненню перевірок ризикових суб’єктів господарювання та відпрацюванню в ході перевірок реальності здійснення господарських операцій.

Зокрема, в ході перевірки одного з суб’єктів господарювання, працівники головного управління встановили, що з окремими постачальниками операції в частині виготовлення та монтажу металевих конструкцій резервуарів, мали безтоварний характер, тобто проводились «на папері». В результаті податківці донарахували підприємству 724,0 тис. грн податкових зобов’язань разом із штрафними санкціями.

Посадові особи підприємства погодились з рішенням органу ДФС та сплатили донараховану суму до бюджету.

 

Рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за ініціативою контролюючого органу оскаржується: що з ПДВ?

 

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п. 184.2 ст. 184 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) анулювання реєстрації особи як платника ПДВ на підставі, визначеній у п.п. «а» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, здійснюється за заявою платника ПДВ, а на підставах, визначених у підпунктах «б» – «з» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, може здійснюватись за заявою платника ПДВ або за самостійним рішенням контролюючого органу.

Анулювання реєстрації особи як платника ПДВ здійснюється на дату, зокрема, подання заяви платником ПДВ або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації платника ПДВ.

З моменту анулювання реєстрації особи як платника ПДВ така особа позбавляється права на віднесення сум податку до податкового кредиту, складання податкових накладних (п. 184.5 ст. 184 ПКУ).

Право на нарахування ПДВ та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники ПДВ (п. 201.8 ст. 201 ПКУ).

Тобто, реєстрація особи як платника ПДВ, незалежно від факту оскарження такою особою рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за ініціативою контролюючого органу, є анульованою на дату, зазначену у такому рішенні.

Якщо за рішенням контролюючого органу реєстрацію особи як платника ПДВ анульовано, то така особа втрачає всі права і обов’язки платника ПДВ (у т.ч. право на формування податкового кредиту та обов’язок визначення податкових зобов’язань).

Якщо у подальшому за рішенням суду скасовано анулювання реєстрації особи як платника ПДВ, то на підставі такого рішення суду відбувається включення такої особи до Реєстру платників ПДВ. При цьому дата реєстрації такої особи як платника ПДВ не змінюється.

Крім того, починаючи з дати анулювання реєстрації особи як платника ПДВ, зазначеної контролюючим органом у рішенні про анулювання реєстрації платника ПДВ, до дати прийняття судом рішення про скасування такого анулювання, у такої особи відсутні обов’язок щодо виписування податкових накладних та право на формування податкового кредиту і отримання бюджетного відшкодування ПДВ. Така особа податкову звітність з ПДВ за цей період не подає.

Фізична особа – резидент здійснює на користь нерезидента – юридичної особи виплату доходів від продажу корпоративних прав: чи утримувати податок з доходів нерезидента?

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п.п. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) дохід з джерелом їх походження з України – будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні.

Резидент або постійне представництво нерезидента, що здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи (крім постійного представництва нерезидента на території України) будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в національній валюті), утримують податок на прибуток підприємств з таких доходів, зазначених у п.п. 141.4.1 п. 141.4 ст. 141 ПКУ, за ставкою в розмірі 15 відсотків (крім доходів, зазначених у підпунктах 141.4.3 – 141.4.6 та 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 ПКУ) їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності (п.п. 141.4.2 п. 141.4 ст. 141 ПКУ).

Тобто, фізична особа – резидент, яка здійснює на користь нерезидента – юридичної особи виплату доходів з джерелом походження з України від операцій з продажу корпоративних прав, зобов’язана утримувати податок з таких доходів та за їх рахунок, якщо інше не передбачено положеннями міжнародного договору України з країною резиденцією особи, на користь якої здійснюється виплата.

Фізична особа – підприємець, який є особою з інвалідністю, за себе ЄСВ не сплачує

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області  нагадує, що частиною четвертою ст. 4 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями визначено, що фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування звільняються від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» зі змінами та доповненнями, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками ЄСВ виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Отже, фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе ЄСВ, якщо вони є, зокрема, особами з інвалідністю та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

Юристи фіскальної служби Дніпропетровщини виграли у судах майже 500 мільйонів гривень

Переважна більшість спорів, що перебувають на розгляді в адміністративних судах різних інстанцій, -  податкові спори.

Станом на 1 квітня 2018 року на розгляді в судах за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 8,5 тис. справ різних категорій (з урахуванням справ, що перейшли з попередніх років) на загальну суму         10,2 млрд. грн.

Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області  більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень. Так, протягом січня – березня 2018 року на розгляді у судах знаходилось 5172 таких справ на суму 7,7 млрд.грн., з яких на користь органів ДФС вирішено 72 справи на суму 374,5 млн.грн.

За позовами територіальних органів ГУ ДФС до платників податків перебувало на розгляді 1696 справ на суму 2,2 млрд.грн., розглянуто в судах різних інстанцій 115 справ на суму 94,1 млн.грн., на користь органів ДФС вирішено 114 справ на суму 93,8 млн.грн.

Як повідомив начальник юридичного управління Олег Басан, юристи фіскальної служби області за 1 квартал 2018 року виграли для казни 469,4 млн.грн. по 195 справам.

Основними факторами задоволення переважної кількості розглянутих справ у судах на користь органів ДФС області є підвищення рівня претензійно-позовної роботи та удосконалення ефективності роботи із захисту у судах позиції відомства фахівцями підрозділів правової роботи.

Викрито та припинено діяльність чергової схеми по розкраданню бюджетних коштів

Співробітники оперативного управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області спільно з працівниками Головного управління Національної поліції у Дніпропетровській області в ході проведення заходів у межах кримінального провадження, відкритого за фактом ліквідації міжрегіонального конвертаційного центра, припинено діяльність чергової схеми по розкраданню бюджетних коштів.

У ході проведення чергових обшуків, за місцем мешкання одного з фігурантів справи, знайдено печатки та тендерну документацію.

В подальшому встановлено, що вилучені документи й печатки належать неіснуючий фірмі (всі ознаки фіктивності) яка, в той же час, є офіційним переможцем тендерних бюджетних закупівель в галузі ремонту дахів високо поверхових міських будинків, на загальну суму більш 1,5 млн. грн.

Цікаво ще й те, що директор "фірми переможця" пояснив слідчим що загубив свій паспорт ще два роки тому, та не має ніякої уяви і відношення щодо господарської діяльності зазначеної фірми.

Наразі проведено декілька судових експертиз з технічних, будівельних та товарознавчих питань.

Накладено арешти на розрахункові рахунки в банківських установах.

Вилучено фінансово-господарські документи, чорнові записи, тендерну документацію, платіжні документи, банківські картки та фірмові бланки.

Тривають слідчі дії.

За принципом «єдиного вікна» здійснюється 75,8% митних оформлень товарів

Все більшої популярності серед суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності набуває оформлення товарів у митницях ДФС за принципом «єдиного вікна». Так, з 1 лютого 2018 року з 432,4 тис. поданих митних декларацій (станом на 15.04.2018), згідно з якими товари підлягали тим чи іншим видам державного контролю, понад 327,7 тис. оформлено за принципом «єдиного вікна». Це становить 75,8% від загального обсягу оформлених декларацій.

Найбільший відсоток оформлень товарів підприємствами із застосуванням «єдиного вікна» мають Полтавська – 100%, Чернівецька – 98,3%, Луганська – 97,2%, Волинська – 97%, Рівненська – 96,4%, Львівська – 95,7%.

Нагадаємо, що для удосконалення процедури здійснення митного та інших державних видів контролю (санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного) за принципом «єдиного вікна» Кабінетом Міністрів України 31 січня 2018 року прийнято постанову №44, якою було переглянуто порядок інформаційного обміну.

Зокрема, до переліку місць митного оформлення товарів із застосуванням інформаційного обміну між ДФС та іншими державними органами за принципом «єдиного вікна» включено усі місця митного оформлення, розташовані у пунктах пропуску через державний кордон України.

Для реалізації новацій ДФС доопрацювала розроблений нею спеціальний програмно-інформаційний комплекс, інтегрований в автоматизовану систему митного оформлення «Інспектор». 

Надходження ЄСВ перевищили минулорічний показник на 553,3 млн. гривень

Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області з початку 2018 року забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 2 млрд. 991,7 млн. гривень. Цьогорічний показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за аналогічний період на 553,3 млн. гривень. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Фактично надійшло єдиного внеску у березні 2018 року 1056,7 млн. гривень. Додаткові надходження єдиного внеску за 1 квартал 2018 року склали 274,7 млн. гривень.

Оксана Томчук відзначила, що органами ДФС проводиться цілеспрямована робота зі збору коштів, необхідних для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

Західно-Донбаська ОДПІ проводить інтернет - конференцію з актуальних питань декларування доходів громадян, отриманих у 2017 році

20 квітня 2018 року з 10-00 год. до 11-00 год. Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області проводе інтернет–конференцію з актуальних питань декларування доходів громадян, отриманих у 2017 році.

В режимі on-line на запитання платників відповідатиме головний інспектор сектору організації роботи Вікторія Семець.

Усі бажаючі можуть задати запитання в СКАЙПі користувачу mmr_060@ukr.net, приєднавшись до чату  «Актуальні питання декларування – 2018», та отримати відповіді.