Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2019-03-25
Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє

Електронне декларування за митними деклараціями на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу (у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених МД) складає у лютому 2019 року 16337 шт. (99,99%).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.02.2018 по 28.02.2018) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,99 % та складає 99,99%.

Також у порівнянні з січнем 2019 року у лютому 2019 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД не змінився та складає 99,99%.

Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого ЄСВ: заповнення графи 3 таблиці 1 додатка 5

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що  ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/372056.html проінформувала, що у графі 3 «Сума чистого доходу (прибутку), заявлена в податковій декларації / Самостійно визначена сума доходу / Частка розподіленого доходу» таблиці 1 Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (форма № Д5 (річна)), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Наказ № 435), відображаються:

особами, які провадять незалежну професійну діяльність, – чистий оподатковуваний дохід (прибуток), зазначений у податковій декларації. В рядках у розрізі кожного календарного місяця зазначається середньомісячний оподатковуваний дохід, який визначається шляхом ділення річного чистого доходу (прибутку) на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

членами фермерського господарства – частка розподіленого доходу, отриманого такими платниками від чистого прибутку фермерського господарства у звітному році, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. В рядках у розрізі кожного календарного місяця зазначається середньомісячний оподатковуваний дохід, який визначається шляхом ділення річного розподіленого доходу на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Нагадаємо, що загальні правила подання Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску визначені Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом № 435.

На Дніпропетровщині викрито схему ухилення від сплати податків під час продажу електроніки через мережу Інтернет. У організатора вилучено велику суму готівки

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області викрили схему ухилення від сплати податків під час продажу техніки та інших товарів через мережу Інтернет та вилучили в її організаторів велику суму готівки.

В рамках проведення операцій «Мережа», «Рубіж» та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 212 КК України було встановлено групу місцевих жителів, які організували підконтрольну компанію та однойменний вказаній компанії Інтернет магазин, через який здійснювали реалізацію електроніки та інших товарів широкого вжитку роздрібним покупцям.

При цьому розрахунок за товари покупці здійснювали шляхом переведення коштів на банківські карти фізичних осіб – організаторів схеми, а у бухгалтерському обліку компанії-фігуранта вказані господарські операції не відображалися та податки, відповідно, не сплачувалися.

У свою чергу, організатор схеми, на банківську картку якого починаючи з 2016 року було перераховано 7,3 млн. грн. від фізичних осіб в якості оплати за товар, не подавав декларації про майновий стан і доходи у встановлений законодавством термін, внаслідок чого ухилився від сплати понад 1,4 млн. грн. податків.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних та робочих приміщеннях фігурантів, вилучено майже 1,2 млн. грн. та 13 тис. 975 дол. США готівкою, а також чорнові бухгалтерські документи по реалізації комп’ютерної техніки, комплектуючих до комп’ютерної техніки та аксесуарів.

Триває слідство.

Офіційне працевлаштування забезпечує гідне майбутнє

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.

Для працівника «тіньова» зайнятість – це факт відсутності соціальних і матеріальних гарантій, а для роботодавця – це значна сума штрафу за неоформлених відповідно до чинного законодавства працівників, крім того, це є його негативна репутація.

Водночас, офіційне оформлення трудових відносин забезпечує гідне майбутнє кожного працюючого.

Нагадуємо, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором власнику підприємства, установи, організації або фізичній особі –підприємцю необхідно подати до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Повідомлення про прийняття такого працівника на роботу (далі – Повідомлення).

Обов’язок з подання Повідомлення поширюється виключно на трудові відносини (коли з працівником укладається трудовий договір).

Форма Повідомлення затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413.

Повідомлення подається до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

► засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

► на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

► на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше, ніж із п’ятьма особами.

Податковий період та строки сплати земельного податку

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Норми визначені ст. 285 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до ст. 287 ПКУ власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або користування ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцезнаходженням земельної ділянки щороку до 1 травня.

Податкове зобов’язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податкове зобов’язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у т.ч. за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому                          ст. 46 ПКУ.

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

Слід зауважити, у разі, якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове (податкові) повідомлення-рішення у встановлені строки, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої ПКУ за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання.

До уваги неплатників ПДВ, які отримують

послуги від нерезидентів на митній території України!

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2011 № 11 «Про бюджетну класифікацію» із змінами та наказу ДФС України від 10.04.2015   № 267 «Про організацію оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами нарахування і сплата податкових зобов’язань з ПДВ, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник ПДВ, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків на митній території України, здійснюються на бюджетний рахунок з кодом бюджетної класифікації 14010100 (після перекодування 14060100) «Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)».

 

 

 

За неподання звітності про суми доходів, нарахованих на користь платника ПДФО, ПКУ передбачена відповідальність

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника ПДФО –

тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, –

тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень.

Норми визначені п. 119.2 ст. 119 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Передбачені штрафи не застосовуються у випадках, коли недостовірні відомості або помилки у податковій звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них ПДФО виникли у зв’язку з виконанням податковим агентом вимог п. 169.4  ст. 169 ПКУ та були виправлені відповідно до вимог ст. 50 ПКУ.

Порядок проведення розрахунків уповноваженими банками, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що уповноважені банки, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють ці операції на підставі агентських угод з уповноваженими банками, зобов’язані:

► проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти, змінювати курс валюти відповідно до порядку, встановленого Національним банком України;

► проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів, що підтверджують виконання цих операцій;

► зберігати протягом робочої зміни другий примірник розрахункового документа, що підтверджує здійснення операції;

► застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

► видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа на повну суму операції;

► здійснювати операції з купівлі-продажу іноземної валюти тільки за рахунок коштів банку;

► забезпечувати відповідність готівкових коштів та іноземної валюти на місці проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти даним фіскального звіту;

► проводити технічне обслуговування і ремонт реєстраторів розрахункових операцій у встановленому порядку;

► забезпечувати цілісність пломб реєстраторів розрахункових операцій, а також незмінність програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції.

Вимоги визначені ст. 4 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95 ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями

До уваги експортерів!

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що операції з вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі експорту оподатковуються ПДВ за нульовою ставкою (п.п. «а» п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Пунктом 195.2 ст. 195 ПКУ передбачено, що у разі якщо операції з постачання товарів звільнено від оподаткування на митній території України відповідно до положень розділу V ПКУ, до операцій з експорту таких товарів застосовується нульова ставка.

Зокрема, звільнені від оподаткування ПДВ операції, визначені ст. 197 ПКУ.

При цьому до деяких операцій з експорту товарів не застосовується нульова ставка, а саме:

● до операцій з вивезення товарів у митному режимі реекспорту звільняються від оподаткування, крім операцій з вивезення відповідно до п. 3 (щодо товарів у вигляді продуктів їх переробки) та п. 5 частини першої ст. 86 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI із змінами та доповненнями, що оподатковуються ПДВ за ставкою, визначеною   п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 ПКУ (п. 206.5 ст. 206 ПКУ);

● до операцій з вивезення культурних цінностей у митному режимі  (п. 210.7 ст. 210 ПКУ);

● крім того, до 1 січня 2022 року від оподаткування ПДВ звільняються операції з постачання, у тому числі операції з імпорту відходів та брухту чорних і кольорових металів, а також паперу та картону для утилізації (макулатури та відходів) товарної позиції 4707 згідно з УКТ ЗЕД. Переліки таких відходів та брухту чорних і кольорових металів затверджуються Кабінетом Міністрів України (п. 23 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ);

● також тимчасово звільняються від оподаткування ПДВ операції з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту:

- з 1 вересня 2018 року до 31 грудня 2021 року соєвих бобів (товарна позиція 1201 згідно з УКТ ЗЕД);

- з 1 січня 2020 року до 31 грудня 2021 року насіння свиріпи або ріпаку (товарна позиція 1205 згідно з УКТ ЗЕД) (п. 63 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ).

Положення п. 63 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ не поширюються на операції з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту сільськогосподарськими підприємствами – виробниками соєвих бобів (товарна позиція 1201 згідно з УКТ ЗЕД) та насіння свиріпи або ріпаку (товарна позиція 1205 згідно з УКТ ЗЕД), вирощених ними на землях сільськогосподарського призначення, які перебувають у власності таких сільськогосподарських товаровиробників чи в їх постійному користуванні або використовуються ними на правах оренди (суборенди) чи емфітевзису.

Надаєте послуги з репетиторства – декларуйте свої доходи!

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, якщо викладач, який надає послуги репетиторства, не є фізичною особою – підприємцем, він зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та сплатити податок (збір) із таких доходів.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2018 рік таким викладачам – репетиторам слід подати до 02 травня 2019 року за місцем податкової адреси (реєстрації) чи онлайн з використанням електронного підпису. Форма декларації затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 556.

Доходи від репетиторства оподатковуються податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) за ставкою 18 %. Також із вказаних доходів відраховується військовий збір за ставкою 1,5 %.

Суму податкових зобов’язань з ПДФО та військового збору, зазначену в річній податковій декларації, репетитори мають сплатити до 1 серпня 2019 року.

Під поняттям «репетиторство» мається на увазі: підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових та дипломних робіт тощо.

Нагадаємо, що декларування доходів пов’язано із виконанням фізичними особами – платниками ПДФО вимог ст. 67 Конституції України та норм Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями).

Закликаємо громадян, які надають послуги з репетиторства, виявити свою громадянську позицію і сплатити податки.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/372208.html

Обов’язкові реквізити, які зазначаються в акцизній накладній

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платник акцизного податку при реалізації пального зобов’язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з  УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

В акцизній накладній зазначаються в окремих полях такі обов’язкові реквізити:

а) порядковий номер акцизної накладної;

б) дата складання акцизної накладної;

в) повна або скорочена назва юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник акцизного податку, – особи, що реалізує пальне;

г) код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) особи, що реалізує пальне, та отримувача пального;

ґ) повна або скорочена назва юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податків, – отримувача пального;

д) код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД;

е) опис пального;

є) обсяг пального в літрах, приведених до t 15 C.

Норми визначені п. 231.1 ст. 231 Податкового кодексу України із змінами та доповненнями.

Форму акцизної накладної та порядок її заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535.

Ставки рентної плати на газовий конденсат

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що ставки рентної плати на газовий конденсат становлять:

► на природний газ, видобутий із нових свердловин з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до 5000 метрів (крім природного газу, видобутого під час виконання договорів про спільну діяльність) – 12,00;

► на природний газ, видобутий із нових свердловин з покладів, які повністю або частково залягають на глибині понад 5000 метрів (крім природного газу, видобутого під час виконання договорів про спільну діяльність) – 6,00.

В умовах дії угоди про розподіл продукції для нафти та конденсату, видобутих у межах території України, континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони України, рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин справляється із застосуванням ставки у розмірі 2 відсотки вартості товарної продукції гірничого підприємства, а для газу природного, у тому числі газу, розчиненого у нафті (нафтового (попутного) газу), етану, пропану, бутану, газу (метану) вугільних родовищ, газу сланцевих товщ, газу центрально-басейнового типу, газу колекторів щільних порід, видобутого у межах території України, континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони України, рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин справляється із застосуванням ставки у розмірі 1,25 відсотка вартості товарної продукції гірничого підприємства.

Норми визначені п. 252.20 ст. 252 Податкового кодексу України.

Фахівці Західно-Донбаського управління провели промоакцію «Декларуй!»

Враховуючи, що якість проведення деклараційної кампанії залежить від забезпечення виконання організаційних заходів, зусилля податківців спрямовані на надання інформаційної допомоги громадянам у цьому питанні.

Днями фахівці Західно-Донбаського управління  ГУ ДФС у Дніпропетровській області взяли участь у промоакції «Декларуй!», під час якої ознайомили мешканців міста Павлоград з порядком декларування доходів, отриманих у 2018 році. Під час спілкування громадяни мали можливість отримати відповіді на найбільш актуальні питання, пов’язані з термінами та способами подання декларації, переліком витрат, які включаються до податкової знижки, тощо.

Слід зазначити, що мета кампанії декларування – створення сприятливих умов для виконання громадянами свого конституційного обов’язку зі сплати податків, а також забезпечення своєчасного наповнення місцевих бюджетів, кошти з якого направляються на розвиток місцевих громад.

 

 

 



2019-03-21
День відкритих дверей у Тернівському професійному гірничому ліцеї

Тернівський професійний гірничий ліцей (м.Тернівка) повідомляє, що День відкритих дверей відбудиться 26 квітня 2019року . Початок: 13.00 год.



2019-03-21
Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує

З початку року на сервіс ДФС України «Пульс» надійшло 89 звернень від платників Дніпропетровщини

Протягом двох місяців 2019 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» зателефонували 89 заявників Дніпропетровської області.

За допомогою сервісу «Пульс» заявники звертались з питань: щодо звітності та реєстрації накладних (45 звернень), роботи органів ДФС (36 звернень) тощо.

Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Звернення, кваліфіковані за тематикою як «скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби», на розгляд ГУ ДФС у Дніпропетровській області не надходили.

Законодавством не передбачено виправлення помилок у повідомленні про подання пояснень щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику ПДВ квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року         № 117 зі змінами (далі – Порядок № 117)

У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються, зокрема, пропозиція щодо надання платником ПДВ пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (п. 13 Порядку № 117).

Пунктом 16 Порядку № 117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку № 117, платник ПДВ подає до  ДФС України (далі – ДФС) в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС.

Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (далі – Повідомлення).

Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок у Повідомленні.

При отриманні платником ПДВ квитанції про неприйняття документу, такий платник має право надіслати Повідомлення з правильними даними.

Звітність суб’єктів господарювання з плати за землю

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму земельного податку щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Норми визначені п. 286.2 ст. 286 ПКУ.

Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п. 286.3 ст. 286 ПКУ).

За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п. 286.4 ст. 286 ПКУ).

Виходячи з можливості подання платниками плати за землю (за власним вибором) декларацій на поточний рік або щомісяця звітних декларацій, а також декларацій за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі впродовж поточного року, суб’єкт господарювання, який на початку року не був платником плати за землю та протягом року отримав право власності (користування) на земельну ділянку, подає відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки річну податкову декларацію з плати за землю або щомісячні декларації за типом «Звітна».

Електронне декларування за митними деклараціями на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу (у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених МД) складає у лютому 2019 року 16337 шт. (99,99%).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.02.2018 по 28.02.2018) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,99 % та складає 99,99%.

Також у порівнянні з січнем 2019 року у лютому 2019 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД не змінився та складає 99,99%.

У довіднику пільг по сплаті податків та зборів зазначено всі коди податкових пільг

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що податкові пільги, порядок та підстави їх надання встановлюються з урахуванням вимог законодавства України про захист економічної конкуренції виключно Податковим кодексом України (далі – ПКУ), рішеннями органів місцевого самоврядування, прийнятими відповідно до ПКУ (п. 30.5 ст. 30 ПКУ).

Суми податку та збору, не сплачені суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб’єктом – платником податків. Облік зазначених коштів ведеться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (п. 30.6 ст. 30 ПКУ).

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1233 затверджено Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг (далі – Порядок № 1233) та Звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт).

Порядок № 1233 є обов’язковим для виконання суб’єктами господарювання, які відповідно до ПКУ не сплачують податки та збори до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг (п. 1 Порядку № 1233).

Звіт подається суб’єктом господарювання за три, шість, дев’ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом                  40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб’єкт господарювання пільгами не користується, Звіт не подається (п. 3 Порядку № 1233).

Звіт заповнюється відповідно до вимог п. 4 Порядку № 1233, зокрема, у графах «Код пільги згідно з довідником пільг» та «Найменування податкової пільги» Звіту зазначаються код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до довідника пільг, форма та порядок ведення якого затверджуються Державною податковою службою.

З урахуванням викладеного, суб’єкти господарювання, прибуток яких відповідно до норм ПКУ звільняється від оподаткування, повинні подавати Звіт до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації.

У Довіднику пільг, наданих чинним законодавством по сплаті податків та зборів, інших обов’язкових платежів зазначено всі коди податкових пільг.

Нагадуємо, що з 01.01.2019 необхідно користуватись Довідником податкових пільг, що є втратами доходів бюджету № 91/1 та Довідником інших податкових пільг № 91/2, які розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України у банері «Довідники».

Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого ЄСВ: заповнення графи 3 таблиці 1 додатка 5

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що  ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/372056.html проінформувала, що у графі 3 «Сума чистого доходу (прибутку), заявлена в податковій декларації / Самостійно визначена сума доходу / Частка розподіленого доходу» таблиці 1 Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (форма № Д5 (річна)), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Наказ № 435), відображаються:

особами, які провадять незалежну професійну діяльність, – чистий оподатковуваний дохід (прибуток), зазначений у податковій декларації. В рядках у розрізі кожного календарного місяця зазначається середньомісячний оподатковуваний дохід, який визначається шляхом ділення річного чистого доходу (прибутку) на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

членами фермерського господарства – частка розподіленого доходу, отриманого такими платниками від чистого прибутку фермерського господарства у звітному році, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. В рядках у розрізі кожного календарного місяця зазначається середньомісячний оподатковуваний дохід, який визначається шляхом ділення річного розподіленого доходу на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Нагадаємо, що загальні правила подання Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску визначені Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом № 435.

На Дніпропетровщині викрито схему ухилення від сплати податків під час продажу електроніки через мережу Інтернет. У організатора вилучено велику суму готівки

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області викрили схему ухилення від сплати податків під час продажу техніки та інших товарів через мережу Інтернет та вилучили в її організаторів велику суму готівки.

В рамках проведення операцій «Мережа», «Рубіж» та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 212 КК України було встановлено групу місцевих жителів, які організували підконтрольну компанію та однойменний вказаній компанії Інтернет магазин, через який здійснювали реалізацію електроніки та інших товарів широкого вжитку роздрібним покупцям.

При цьому розрахунок за товари покупці здійснювали шляхом переведення коштів на банківські карти фізичних осіб – організаторів схеми, а у бухгалтерському обліку компанії-фігуранта вказані господарські операції не відображалися та податки, відповідно, не сплачувалися.

У свою чергу, організатор схеми, на банківську картку якого починаючи з 2016 року було перераховано 7,3 млн. грн. від фізичних осіб в якості оплати за товар, не подавав декларації про майновий стан і доходи у встановлений законодавством термін, внаслідок чого ухилився від сплати понад 1,4 млн. грн. податків.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних та робочих приміщеннях фігурантів, вилучено майже 1,2 млн. грн. та 13 тис. 975 дол. США готівкою, а також чорнові бухгалтерські документи по реалізації комп’ютерної техніки, комплектуючих до комп’ютерної техніки та аксесуарів.

Триває слідство.

Офіційне працевлаштування забезпечує гідне майбутнє

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.

Для працівника «тіньова» зайнятість – це факт відсутності соціальних і матеріальних гарантій, а для роботодавця – це значна сума штрафу за неоформлених відповідно до чинного законодавства працівників, крім того, це є його негативна репутація.

Водночас, офіційне оформлення трудових відносин забезпечує гідне майбутнє кожного працюючого.

Нагадуємо, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором власнику підприємства, установи, організації або фізичній особі –підприємцю необхідно подати до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Повідомлення про прийняття такого працівника на роботу (далі – Повідомлення).

Обов’язок з подання Повідомлення поширюється виключно на трудові відносини (коли з працівником укладається трудовий договір).

Форма Повідомлення затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413.

Повідомлення подається до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

► засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

► на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

► на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше, ніж із п’ятьма особами.

Податковий період та строки сплати земельного податку

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Норми визначені ст. 285 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до ст. 287 ПКУ власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або користування ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцезнаходженням земельної ділянки щороку до 1 травня.

Податкове зобов’язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податкове зобов’язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у т.ч. за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому                          ст. 46 ПКУ.

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

Слід зауважити, у разі, якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове (податкові) повідомлення-рішення у встановлені строки, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої ПКУ за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання.

 

 



2019-03-21
Конкурс Громада своїми руками

 

Хочеш змінити місто на краще?

 

Тернівська міська рада оголошує Конкурс міні-грантів «Громада своїми руками»серед громадських організацій та об'єднань жителів міста. Проекти можуть бути спрямовані на: благоустрій; розвиток освіти, культури, спорту; пропаганду здорового способу життя; підтримку соціально незахищених верств населення. У 2019 ключовими напрямками конкурсу залишаються «Енергоефективність в ЖКГ» і «Екологія». НОВЕ! В цьому році пропонується новий підхід до подачі заявок на міні-гранти в рамках затверджених напрямків конкурсу - Smart City (Розумне місто). Сума одного міні-гранту до 80 000 грн.

Запрошуємо Вас до участі!

Дата проведення тренінгу з написання заявок:

26 березня о 16.00 год. в залі засідань виконкому.

Подача заявок на участь в конкурсі міні-грантів проекту буде здійснюватися традиційно через сайт соціального партнерства ДТЕК http://spp-dtek.com.ua/ і триватиме до 00.00 год. 01.05.2019р.

Всі заявки будуть розміщені на сайті соціального партнерства ДТЕК для он-лайн голосування в період з 20.05.2019р. до 07.06.2019р.

Інформацію про Конкурс, форму Заявки для участі та інші матеріали можна скачати на сайті Тернівської міської ради http://ternrada.dp.ua/, сайті соціального партнерства ДТЕК http://spp-dtek.com.ua/ або отримати в ГО «Агенція сталого розвитку м.Тернівка» (за адресою: м.Тернівка, бульвар Шахтарської слави, буд.3).

За додатковою інформацією про конкурс та консультаціями звертайтеся до адміністратора конкурсу Тутової Анжелли, тел. 095-512-17-53, е-mail: acekp@ukr.net. 

            За фінансової підтримки Тернівської міської ради та Компанії ДТЕК (в рамках реалізації Конкурс адмініструє ГО «Агенція сталого розвитку м Тернівка» Стратегії розвитку м. Тернівка на період до 2020 р. і Програми соціального партнерства ДТЕК та м. Тернівка)

Заявка на участь 



2019-03-20
Відбулось засідання виконавчого комітету Тернівської ради

          20 березня у залі засідань виконкому відбулось чергове засідання виконавчого комітету Тернівської міської ради.

Хусаєнова Н.Л., в.о. начальника Тернівського  міського  відділення управління виконавчої  дирекції Фонду соціального   страхування   України   в Дніпропетровській області представила звіт про стан виробничого травматизму та професійних захворювань на підприємствах, установах і організаціях в м. Тернівці за 2018 рік. За 2018 рік  до Тернівського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області надійшло 22 повідомлень про нещасні випадки та 113 повідомлень  про професійні захворювання. Страховий експерт приймав участь у розслідуванні усіх нещасних випадків та професійних захворювань. За результатами розслідування складені акти про нещасні випадки на виробництві за формою Н-1 на 19 працівників ВСП «Шахтоуправління Тернівське» ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» та 1 працівника ФІЛІЇ «УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ» ПрАТ «ДТЕК ПВ».

У порівнянні з аналогічним періодом  минулого року рівень виробничого травматизму  зменшився  на 2 особи (20 травмованих проти 22). За 2018 рік  зареєстровано108 професійних захворювань. Перше місце належить хворобам захворювання органів дихання – 57 осіб. На другому місці -  опорно-рухового апарату – 50 осіб (радикулопатії, остеохондрози, артрити, артози). На третьому місці - впливи вібрації – 1 особа. Згідно проведеному аналізу професійні захворювання у 2018 році більш виявляють під час медоглядів працівників ніж у 2017 році.

Також Хусаенова Н.Л. доповіла про стан надання медико-соціальних послуг Тернівським міським відділенням   Управління виконавчої дирекції Фонду України  за 2018 рік. У 2018 році на виконання Постанови від 13.07.2017 року № 39 «Організація    лікування застрахованих осіб та членів  їх сімей після перенесених   захворювань  і травм у реабілітаційних  відділеннях санаторно-курортних закладів»   на реабілітаційне  лікування була направлена   61   застрахована   особа. Лікування потерпілих на виробництві, проводиться у лікувально - профілактичних закладах.   Протягом 2018  року  за стаціонарне   лікування  146  особам були повернуті кошти у  сумі 446 689 грн. Було видано   388 направлень у лікарню. Для відновлення працездатності осіб, які  були  травмовані на виробництві, здійснюються направлення на реабілітаційне лікування  в реабілітаційні центри  на базі санаторно-курортних  закладів, протягом року  для проходження медичної реабілітації було направлено  5 осіб на суму 65 941грн. Амбулаторно, протягом  2018 року  було проліковано 1868 осіб, які   3437  разів звертались до відділення  з   заявами,  загальна сума становить   8 150 439 грн. Один раз на рік, 3 інваліди першої групи, яким довідкою МСЕК встановлена додаткова потреба у видачі постільної та натільної білизни, отримують ковдри, подушки, сорочки, простирадло, наволочки тощо,  кожного місяця – підгузки. У 2018 році   на ці цілі було витрачено    21 996,0 грн. Згідно цієї ж  Постанови,  у 2018 році було видано 3 слухових апарата на суму 7200,0 грн. Потерпілі проходили санаторно-курортне лікування,   за своїм вибором. Протягом  2018 року   було укладено 416  договорів  на суму  5 567 673 грн. Також  відділенням  відшкодовуються  витрати пов’язані з проїздом до місця лікування  та зворотному напряму.  154 особам  були повернуті кошти   на  загальну  суму  73 702 грн. 147 потерпілих  отримали готові  протезно-ортопедичні вироби – ортези, ортопедичне взуття на  загальну  суму  259 287 грн. Також  21  постраждалих  на виробництві отримали  допоміжні  засоби   реабілітації:  ходунки,  палиці, милиці  на    суму 10 621грн. Відділенням було проведено ретельний аналіз та вибрано  завод по виготовленню інвалідних колясок  2   інвалідам, які не в змозі пересуватися самостійно,   що дало  можливість інвалідам вести повноцінний спосіб життя, вийти з квартирного оточення. На ці цілі було витрачено  34 992 грн.

Немцева І.В., начальник юридичного відділу доповіла про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Тернівської міської ради. Протягом звітного періоду проведено 23 засідання адміністративної комісії, на яких розглянуто 28 протоколів про адміністративні правопорушення. За результатами розгляду протоколів про адміністративні правопорушення адміністративною комісією було прийнято такі рішення: - 18 постанов про накладення адміністративного стягнення у виді штрафу, на загальну суму 4 964 грн.;- 7 постанов про накладення адміністративного стягнення у виді попередження;- 3 постанови про закриття справи. У порівнянні з минулим періодом, кількість протоколів про адміністративні правопорушення, які надійшли на розгляд адміністративної комісії збільшилась на 13. В добровільному порядку виконано 17 постанов адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення у виді штрафу, на загальну суму 4794 грн., що становить 95 % від суми накладених штрафів.

Сомова Н.С., начальник відділу ведення Державного реєстру виборців прозвітувала про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців Тернівської міської ради за 2018 рік. Станом на 01 січня 2019 року в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців” по м. Тернівка значиться: - виборців - 20952, в т.ч. виборці, що мають виборчу адресу -20420; - недієздатних — 32; - нездатних самостійно пересуватись  - 114; - вулиць - 100; - будинків - 2438. Протягом 2018 року відділом було проведено опрацювання отриманих відомостей від суб’єктів подання. Всього опрацьовано 2320 рядків вхідних відомостей періодичного поновлення та ініціативних відомостей, з них:

 - включено до Реєстру 187 осіб, в т.ч.: особи, яким виповнилося  18 років — 164,  яких не було в реєстрі  — 23; - померли — 434 особи; - визнані судом недієздатними — 5 осіб; - зареєстровані в м.Тернівка — 767 осіб;  зняті з реєстрації - 675 осіб; - змінено прізвище, ім’я, по батькові — 238 особам; - змінено місце народження або дату народження  — 36 особам. Усі зміни бази даних Реєстру проведені наказами начальника відділу. Всього в 2018 році видано 357 наказів, з них: про внесення запису 78 наказів; про внесення змін до запису 198 накази; про знищення запису 81 наказів. Всього знищено 405 записів, з них: 1 кратне включення та 404 - це померлі особи, записи про яких зберігались більше 5-ти років. В 2018 році з метою перевірки своїх персональних даних та отримання інформації про персональні дані, що містяться у Державному реєстрі виборців, до відділу звернулось 107 осіб, з них прийнято 7 заяв на включення виборця до Реєстру та 20 заяв на зміну ідентифікаційних персональних даних виборця. 

В цілому члени виконавчого комітету Тернівської міської ради розглянули, обговорили та прийняли  25  проектів  рішень.