Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2018-06-22
У Тернівці вшанували пам’ять жертв війни в Україні

22 червня о 10.00 біля меморіалу загиблим воїнам пройшов мітінг до Дня скорботи і вшанування пом’яті жертв війни в Україні. На заході був присутній міський голова В.В. Тарелкін, депутати міської ради, представники громадських організацій, служб та підприємств міста. Всі присутні вшанували пам’ять загиблих хвилиною мовчання та покладанням квітів. 



2018-06-21
Медогляд для шахтарів, постраждалих на виробництві від нещасних випадків та професійних захворювань

21 червня у Дніпропетровській клінічній лікарні ім. Мечникова була проведена акція спрямована на підтримку здоров’я шахтарів, постраждалих на виробництві від нещасних випадків та професійних захворювань за  ініціативи управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області, яке очолює начальник управління Борис Мазур, спільно з головою Первинної профспілкової організації Незалежної профспілки гірників України Тернівського міського відділення Віктором Кліщенко, за підтримки ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» в особі радника генерального директора Олександра Коваля, міського голови Віталія Тарелкіна та за участі начальника відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області Наталі Жмуренко, головного лікаря клінічної обласної лікарні ім.. Мечникова Сергія Риженко, завідуючої відділенням профпатології, заслуженого лікаря, кандидата медичних наук Світлани Харківської

Вступне слово було надано головному лікарю Сергію Риженко, який зазначив, що колектив лікарні, яку він очолює, розуміє наскільки складна та небезпечна праця шахтарів та які наслідки вони отримують після  своєї праці.

«Своїм професіоналізмом та працею ви кожен раз доводите, що нема в цьому світі нічого неможливого. Вже сьомий рік поспіль ми з вами зустрічаємось у цій лікарні і висловлюємо свою подяку персоналу   лікарні ім. Мечникова за поміч тим людям, які віддали більшу частину свого життя працюючи у вугільній галузі. Шахтарі з глибокою вдячністю згадують ваші  корисні поради, які здатні воскресити віру і надію. Бо тільки люди з великим серцем можуть працювати в медицині» - звернувся до головного лікаря клінічної обласної лікарні ім.. Мечникова Сергія Риженко та всього персоналу лікарні міський голова Віталій Тарелкін.

Після урочистого слова були проведені медогляди 45 постраждалих на виробництві від нещасних випадків та професійних захворювань.



2018-06-20
20 червня відбулось засідання виконавчого комітету Тернівської міської ради

20.06.2018 року у залі засідань виконкому відбулось чергове  засідання виконавчого комітету Тернівської міської ради.

                                                        

Шафранська Л. М. , головний спеціаліст з кадрових питань юридичного відділу надала  звіт  про  стан виконання Закону України «Про запобігання корупції». Пріоритетною в цьому напрямку залишається роз’яснювальна робота серед посадових осіб місцевого самоврядування та претендентів на заміщення вакантних посад. У період оголошення конкурсів та приймання документів від кандидатів на заміщення вакантних посад головним спеціалістом з кадрових питань юридичного відділу надаються консультації щодо роз’яснення основних положень законів України щодо запобігання корупції. Відповідно до ст. 56 Закону України «Про запобігання корупції» здійснюється спеціальна перевірка щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій місцевого самоврядування. Відповідно до Закону України «Про очищення влади», постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 №167 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» здійснюється перевірка відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади» до претендентів на зайняття вакантних посад. Згідно вимог чинного законодавства здійснюється інформування про наявність вакантних посад посадових осіб з метою впровадження прозорих механізмів обліку вакансій та їх заповнення. Постійно опрацьовуються та вивчаються потреби у підвищенні кваліфікації посадових осіб. Станом на 01.06.2018 проведено 21 телефонну гарячу лінію на тему: «Суспільство проти корупції», звернень з повідомленнями про факти корупції не було. В газеті «Вести Терновки» публікувалися повідомлення про час проведення телефонної лінії, таке повідомлення постійно опубліковане на офіційному веб-сайті Тернівської міської ради у рубриці «Запобігання проявам корупції». Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» у 2018 році електронні декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування подані на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції через власний персональний електронний кабінет суб’єкта декларування у системі Єдиного державного реєстру декларацій шляхом заповнення електронної форми.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Випадків несвоєчасного подання декларації посадової особи місцевого самоврядування не встановлено. Результатом проведеної роботи по запобіганню проявів корупції в органах місцевого самоврядування є відсутність, станом на 01.06.2018 року, інформації про випадки порушення антикорупційного законодавства.

 

 

Звіт про  хід виконання Закону України "Про доступ  до публічної інформації"  представила Павлова Тетяна Григорівна, начальник загального відділу.  За 2017 рік надійшло 34 запита на публічну інформацію.  У порівнянні з даними 2016 року (55) кількість отриманих запитів зменшилось  на 38 %.  Усі отриманні запити на інформацію були своєчасно розглянуті, запитувачам надано ґрунтовні відповіді. Повторних запитів не надходило. Також відсутні випадки оскарження у судовому порядку відмов в задоволенні запитів на інформацію. У виконавчому комітеті Тернівської міської ради створено систему обліку публічної інформації. Сформована система обліку оприлюднюється на офіційному веб – сайті в рубриці «Доступ до публічної інформації»,  підрубриці «Облік публічної інформації».

 

Носова Н.В., начальник планово - економічного  відділу надала проект «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, на послугу з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем) КП «ТЖКП». Даним рішенням встановлено тарифи, складові тарифів приведені до економічно обґрунтованого рівня. Підвищення тарифів по водопостачанню для населення складатиме 43%, для бюджетних установ та інших споживачів 41%; по водовідведенню – для усіх категорій споживачів складатиме 19%. Перегляд тарифів обумовлений підвищенням вартості покупної води на 56% (з 6,288 грн. за 1м3 до 9,792 грн. за 1м3), вартості електроенергії на 10%, прожиткового мінімуму для працездатних осібна 9 % та мінімальної заробітної плати на 16,4% тощо.

Тарифи складатимуть: для населення

водопостачання – 17,58 грн. за 1 м3 – діючий 12,28 грн. за 1 м3 – підвищення на 43% або 5,30 грн. за 1 м3

водовідведення – 15,98 грн. за 1 м3 – діючий 13,42 грн. за 1 м3 – підвищення на 19% або 2,56 грн. за 1 м3

разом – 33,56 грн. за 1м3 – діючий 25,70 грн. за 1 м3 – підвищення на 31% або 7,86 грн. за 1 м3

для бюджетних установ та інших підприємств

водопостачання – 30,13 грн. за 1 м3 – діючий 21,38 грн. за 1 м3 – підвищення на 41% або 8,75 грн. за 1 м3

водовідведення – 25,57 грн. за 1 м3 – діючий 21,47 грн. за 1 м3 – підвищення на 19% або 4,10 грн. за 1 м3

разом – 55,70 грн. за 1м3 – діючий 42,85 грн. за 1 м3 – підвищення на 30% або 12,85 грн. за 1 м3

Перегляд тарифів обумовлений підвищенням вартості покупної води на 56% (з 6,288 грн. за 1м3 до 9,792 грн. за 1м3), вартості електроенергії на 10%, прожиткового мінімуму для працездатних осібна 9 % та мінімальної заробітної плати на 16,4% тощо. Рішення набирає чинності та тарифи вступають в дію з 5 липня 2018 року.

В цілому члени виконавчого комітету Тернівської міської ради розглянули, обговорили та прийняли   27   проектів  рішень.          

 



2018-06-20
Шановні споживачі комунальних послуг міста Тернівка

20.06.2018 року прийняте рішення № 119 виконавчого комітету Тернівської міської ради «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, на послугу з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем) КП «ТЖКП».

Тарифи складатимуть:

для населення

водопостачання – 17,58 грн. за 1 м3 – діючий 12,28 грн. за 1 м3 – підвищення на 43% або 5,30 грн. за 1 м3

водовідведення – 15,98 грн. за 1 м3 – діючий 13,42 грн. за 1 м3 – підвищення на 19% або 2,56 грн. за 1 м3

разом – 33,56 грн. за 1м3 – діючий 25,70 грн. за 1 м3 – підвищення на 31% або 7,86 грн. за 1 м3

для бюджетних установ та інших підприємств

водопостачання – 30,13 грн. за 1 м3 – діючий 21,38 грн. за 1 м3 – підвищення на 41% або 8,75 грн. за 1 м3

водовідведення – 25,57 грн. за 1 м3 – діючий 21,47 грн. за 1 м3 – підвищення на 19% або 4,10 грн. за 1 м3

разом – 55,70 грн. за 1м3 – діючий 42,85 грн. за 1 м3 – підвищення на 30% або 12,85 грн. за 1 м3

Перегляд тарифів обумовлений підвищенням вартості покупної води на 56% (з 6,288 грн. за 1м3 до 9,792 грн. за 1м3), вартості електроенергії на 10%, прожиткового мінімуму для працездатних осібна 9 % та мінімальної заробітної плати на 16,4% тощо.

Рішення набирає чинності та тарифи вступають в дію з 5 липня 2018 року.

Адміністрація КП «ТЖКП»



2018-06-19
Західно-Донбаська ОДПІ інформує

Нові соціальні стандарти з 1 липня 2018 року

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що Законом України від 07.12.2017 № 2246 «Про державний бюджет України на 2018 рік» встановлено розміри прожиткового мінімуму для різних груп населення та розмір мінімальної заробітної плати.

Слід зазначити, що вищевказані показники впливають на розміри соціальних виплат, мінімальних пенсій, а також податкових соціальних пільг.

Так, з 1 липня 2018 року встановлюються нові розміри прожиткового мінімуму на одну особу у розрахунку на місяць − 1 777 грн.

Для основних соціальних і демографічних груп населення з 1 липня 2018 року встановлюються такі показники прожиткового мінімуму:

·         · для дітей віком до 6 років −1 559 грн.;

·         · для дітей віком від 6 до 18 років − 1 944 грн.;

·         · для працездатних осіб – 1 841 грн.;

·         · для осіб, які втратили працездатність − 1 435 грн.

Мінімальна заробітна плата, з початку 2018 року, складає у місячному розмірі – 3 723 грн., у погодинному розмірі − 22,41 грн. Станом на 1 липня 2018 року мінімальна заробітна плата не змінюється.

Звертаємо увагу, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.

Оновлено реєстр РРО

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що ДФС України 06.06.2018 наказом № 362 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, який містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена, в кількості 167 моделей (раніше було 160).

Водночас наказ ДФС України від 20.02.2018 № 79 втратив чинність.

Податкова знижка за навчання: витрати на користь вітчизняних навчальних закладів – без обмежень

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до змін, внесених Закон України від 21.12.2016 № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» до пп. 166.3.3 п. 166.3 ст. 163 Податкового кодексу України 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника ПДФО за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником ПДФО на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника ПДФО та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Для переходу на спрощену систему оподаткування з ІІІ кварталу 2018 року необхідно подати Заяву не пізніше 15 червня

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що для переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкту господарювання необхідно не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу подати Заяву про застосування спрощеної системи оподаткування, затверджену Наказом Мінфіну від 20.12.2011 № 1675, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за №1536/20274 (далі – Заява), в один з таких способів:

1) особисто або уповноваженою на це особою;

2) поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб;

4) держреєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію.

У Заяві зазначаються такі обов’язкові відомості:

► найменування суб’єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або ПІБ фізичної особи — підприємця (далі – ФОП), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);

► податкова адреса суб’єкта господарювання;

► місце провадження господарської діяльності;

► обрані суб’єктом господарювання види господарської діяльності згідно з КВЕД ДК 009:2010;

► обрані суб’єктом господарювання група та ставка єдиного податку або зміна групи та ставки;

► кількість осіб, які одночасно перебувають з ФОП у трудових відносинах, та середньооблікова чисельність працівників у юридичної особи;

► дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування.

Суб’єкт господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, що має непогашені податкові зобов’язання чи податковий борг, які виникли до такої реорганізації, може бути зареєстрований як платник єдиного податку (шляхом подання не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу заяви) з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому здійснено погашення таких податкових зобов’язань чи податкового боргу.

Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, також може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання Заяви не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Проте такий перехід можливий:

·         · лише один раз протягом календарного року;

·         · за умови відповідності критеріям, які дають право обрання спрощеної системи оподаткування (протягом року, що передує періоду переходу);

·         · до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Слід зазначти, що за умови дотримання платником єдиного податку вимог для обраної ним групи, такий платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп, шляхом подання не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу. При цьому у платника єдиного податку третьої групи, який є платником ПДВ, анулюється реєстрація платника ПДВ, у разі обрання ним першої або другої групи чи ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка включає ПДВ до складу єдиного податку.

Враховуючи вищевикладене, для переходу на спрощену систему оподаткування з 01.07.2018, суб’єктам господарювання необхідно подати Заяву не пізніше 15 червня 2018 року.

З початку року до бюджету надійшло 86,6 млрд грн ЄСВ

У січні-травні 2018 року Державною фіскальною службою України забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 86,6 млрд гривень.

Цей показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за аналогічний період на 28,1%, або на 19 млрд гривень.

У травні 2018 року забезпечено надходження 18,2 млрд грн ЄСВ, що  на 31%, або на 4,3 млрд грн перевищує показник травня минулого року.

ДФС й надалі контролюватиме дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам з метою виконання покладених завдань із забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

Касові операції: особливості оприбутковування готівки та застосування КОРО

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 24.05.2018 № 54 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України», яка набула чинності 01.06.2018, у новій редакції викладено п. 11 розділу І Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 № 148 (далі – Положення № 148).

Так, відповідно до п. 11 розділу І Положення № 148 готівка, що надходить до кас, оприбутковується в день одержання готівки в повній сумі.

Оприбуткуванням готівки в касах установ/підприємств та їх відокремлених підрозділів, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

Оприбуткуванням готівки в касах фізичних осіб-підприємців, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх товарними чеками (квитанціями) і веденням книги обліку доходів і витрат (або книги обліку доходів), є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у книзі обліку доходів і витрат (або книзі обліку доходів) на підставі товарних чеків (квитанцій).

Оприбуткуванням готівки в касах відокремлених підрозділів установ/підприємств, а також у касах фізичних осіб-підприємців, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО та/або книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) без ведення касової книги, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень на підставі даних розрахункових документів шляхом формування та друку фіскальних звітних чеків і їх підклеювання до відповідних сторінок КОРО/занесення даних розрахункових квитанцій до КОРО.

Крім того, чітко визначено питання застосування КОРО.

Суб’єкти господарювання, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО та/або КОРО, використовують КОРО для:

1) підклеювання та зберігання фіскальних звітних чеків на відповідних сторінках КОРО;

2) здійснення операцій із розрахунковими квитанціями в разі виходу з ладу РРО чи відключення електроенергії;

3) обліку ремонтів, робіт з технічного обслуговування, перевірок конструкцій та програмного забезпечення РРО.

Крім того, внесено зміни до абзацу третього пп. 3 п. 29 розділу ІІІ Положення №148, який викладено у такій редакції: «документом, що свідчить про здавання виручки до банку та є підтвердженням оприбуткування готівки в касі суб’єктів господарювання, є, примірник супровідної відомості до сумки з готівковою виручкою (готівкою), засвідчений підписом та відбитком печатки інкасатора-збирача».

Облік ПДВ при реорганізації юридичної особи

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що згідно з пп. «б» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України від 02.12.010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) реєстрація платника ПДВ діє до дати анулювання його реєстрації.

Якщо товари/послуги, необоротні активи, суми ПДВ по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник ПДВ в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника ПДВ зобов’язаний визначити податкові зобов’язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника ПДВ внаслідок реорганізації платника ПДВ шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону (п. 184.7 ст. 184 ПКУ).

Відповідно до п. 196.1.7 ст. 196 ПКУ операції з реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення та перетворення) юридичних осіб не є об’єктом оподаткування ПДВ.

Підпунктом «а» п. 198.5 ст. 198 ПКУ визначено, що платник ПДВ зобов’язаний, зокрема, нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ст. 189 ПКУ, за товарами/послугами, необоротними активами, під час придбання або виготовлення яких суми ПДВ були включені до складу податкового кредиту, у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи починають використовуватися в операціях, що не є об’єктом оподаткування (крім випадків проведення операцій, передбачених пп. 196.1.7 п. 196.1 ст.196 ПКУ).

Отже, платник ПДВ, що реорганізується шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону, не здійснює ні нарахування податкових зобов’язань на товари/послуги, необоротні активи, суми ПДВ по яких були включені до складу податкового кредиту, і які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника ПДВ, ні зменшення податкового кредиту по операціях з їх придбання.

Платники Дніпропетровщини задекларували за 2017 рік доходів на суму понад 2,7 мільярдів гривень

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що в рамках кампанії декларування доходів, отриманих у 2017 році, є три важливі дати: перша – із 1 січня 2018 року платники податків подають декларації про доходи; друга – до 1 травня платники закінчують подавати декларації про доходи; третя – до 1 серпня платники самостійно сплачують податок із задекларованих доходів. Варто зазначити, в межах декларування доходів впродовж року, громадяни можуть подавати декларації задля отримання податкової знижки.

Як зазначила в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна: «До територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області громадяни та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність подали 41045 декларацій про майновий стан і доходи за 2017 рік, з яких 4866 декларацій подано з метою отримання податкової знижки».

Загальна сума задекларованого ними оподатковуваного доходу за 2017 рік становить 2 млрд. 677,7 млн. грн. Слід відмітити, що цьогоріч свої доходи понад 1 млн.грн задекларували 234 громадянина.

Згідно з поданими деклараціями самостійно визначена до сплати сума податку на доходи фізичних осіб склала 91,2 млн. грн, що на 3,8 млн. грн. менше, ніж у минулому році, а військового збору – 12,05 млн. грн., що на 1,9 млн. грн. менше, ніж у минулому році.

Відповідно до норм Податкового кодексу України, відповідальність за порушення порядку заповнення документів податкової звітності, несуть, зокрема, фізичні особи – платники податків та їх законі чи уповноваженні представники у випадках, передбачених законом.

Понад 5,2 млрд. грн. єдиного внеску надійшло від платників Дніпропетровщини

Впродовж п’яти місяців 2018 року органи фіскальної служби Дніпропетровщини забезпечили надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на загальну суму 5 млрд. 227,6 млн. грн. Якщо цей показник порівняти з січнем – травнем  2017 року, то цьогорічна сплата єдиного внеску збільшилась на 932,1 млн. грн.

При цьому, лише у травні поточного року платники єдиного внеску Дніпропетровської області перерахували на рахунки Держказначейства 1 млрд. 89,9 млн. грн., що на 200,3 млн. грн. більше травневих надходжень минулого року.

Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

У Дніпропетровській області ліквідовано конвертаційний центр, через який привласнювалися бюджетні кошти

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували конвертаційний центр з обігом понад 120 млн. грн., через який фігуранти привласнювали бюджетні кошти.

В рамках розслідування кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за ч.3 ст.212 КК України було встановлено групу осіб, які надавали послуги підприємствам реального сектору економіки з різних регіонів України щодо ухилення від сплати податків та незаконного переведення грошових коштів з безготівкової форми в готівкову.

Для реалізації злочинних намірів фігуранти створили низку підконтрольних підприємств, використовуючи реквізити яких протягом 2017-2018 рр. про конвертували більше 120 млн. грн.

Клієнти конвертцентру перераховували на рахунки підконтрольних фігурантам компаній кошти за нібито придбані товари чи послуги. У подальшому ці кошти знімалися готівкою та передавалися клієнтам, за вирахуванням певного відсотка, який слугував нагородою за незаконні послуги.

Окрім того, фігуранти використовували реквізити компанії - сільгоспвиробника, через яке отримували з бюджету дотаційні грошові кошти, які фактично використали для особистого збагачення, зокрема, здійснили будівництво пекарні та ресторану.

За результатами проведених заходів вилучено 295 тис. грн. готівкою, 6 відтисків печаток підконтрольних підприємств, чорнові записи, первину фінансово – господарську та бухгалтерську документацію підконтрольного с/г підприємства та ін.

Слідство триває.

Вартість пально-мастильних матеріалів для заправки вантажного автомобіля включається до складу витрат ФОП-«загальносистемника»

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до пп. 177.4.1 п. 177.4 ст. 177 Податкового кодексу України від 02.12.010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів фізичною особою – підприємцем (далі – ФОП), зокрема, належать витрати, до складу яких включається вартість сировини, матеріалів, товарів, що утворюють основу для виготовлення (продажу) продукції або товарів (надання робіт, послуг), купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, палива й енергії, будівельних матеріалів, запасних частин, тари й тарних матеріалів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об’єкта витрат.

Отже, якщо ФОП, що застосовує загальну систему оподаткування, використовує у своїй підприємницькій діяльності вантажний автомобіль, то він має право включити до складу витрат вартість придбаних пально-мастильних матеріалів для заправки вантажного автомобіля.

Проте, звертаємо увагу, що списання палива і мастильних матеріалів здійснюється виходячи з даних пробігу автомобіля та норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом  Міністерства транспортту України від 10.02.1998  № 43 «Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» зі змінами та доповненнями.

Внесено зміни до Порядку перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області  інформує, що 08.06.2018 набрав чинності  наказ Міністерства фінансів України від 07.05.2018 № 493, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.05.2018 за  № 628/32080 (далі – Наказ № 493), яким внесено зміни  у наказ Міністерства фінансів України від 01.11.2017 № 898 «Про затвердження Порядку перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.11.2017 за  № 1429/31297.

Наказ № 493 розроблено відповідно до частини сьомої ст. 298 Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI зі змінами та доповненнями.

Внесенеми Наказом № 493 змінами передбачено перенесення термінів переведення обслуговування платників через депозитні рахунки 3734, а саме:

1) переведення підприємств на обслуговування через депозитні рахунки 3734, відкриті в Державному казначействі України на ім’я ДФС України, для зарахування авансових платежів (передоплати) здійснюється поетапно: · на перехідний період (з 15.01.2018 до 15.04.2019) – за рішенням підприємства; · з 16.04.2019 – на постійній основі; 2) протягом перехідного періоду:

·         · з 18.03.2019 сплата та зарахування грошових коштів у вигляді авансових платежів (передоплати) підприємств на депозитні рахунки 3734, відкриті в  ГУ Казначейства в м. Києві на ім’я митниці ДФС України, припиняються в установленому порядку;

· з 16.04.2019 порядок розрахунково-касового обслуговування через органи Державного казначейства України митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення, затвердженого наказом Міністерства фінансів України, Державної митної служби України від 24.01.2006 № 25/44, застосовується виключно щодо операцій по перерахуванню до державного бюджету митних та інших передбачених законодавством платежів, сплачених в перехідний період, а також грошових коштів, внесених підприємствами як грошова застава, в разі якщо така застава підлягає перерахуванню до державного бюджету.

Наказ № 493 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 08.06.2018 № 044.

 

До уваги платників!

Оприлюднено нові рахунки для сплати податків

       Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області  звертає увагу,  про  запровадження Державною казначейською службою  України з 02.07.2018 рахунків для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів за новими реквізитами, які будуть відкриті на балансі Державної казначейської служби України (далі – ДКСУ) (МФО 899998).

З новими рахунками для сплати податків, зарахування на які розпочнеться з 02.07.2018, платникам Західно-Донбаської ОДПІ можливо ознайомитись на офіційному субсайті Теріторіальні органи ДФС у Дніпропетровській області за посиланням

http://dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/

 Вказані рахунки також розміщені в Центрах обслуговування платників податків Західно-Донбаська ОДПІ.

 

До уваги суб’єктів господарювання! Обов’язковий продаж валюти на рівні 50 відсотків продовжено до 13 грудня 2018 року

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській повідомляє, що 14.06.2018 набрала чинності Постанова Правління Національного банку України від 12.06.2018 № 65 «Про запровадження обов’язкового продажу надходжень в іноземній валюті та встановлення розміру обов’язкового продажу таких надходжень» (далі – Постанова № 65).

З метою підтримки стабільності валютного ринку України Правління Національного банку України Постановою № 65 встановило вимогу щодо обов’язкового продажу на міжбанківському валютному ринку України надходжень в іноземній валюті із-за кордону на користь юридичних осіб, які не є уповноваженими банками, фізичних осіб – підприємців, іноземних представництв (крім офіційних представництв), на рахунки, відкриті в уповноважених банках для ведення спільної діяльності без створення юридичної особи, а також надходжень в іноземній валюті на рахунки резидентів, відкриті за межами України на підставі індивідуальних ліцензій Національного банку України.

Вищезазначені надходження в іноземній валюті підлягають обов’язковому продажу на міжбанківському валютному ринку України уповноваженим банкам та/або Національному банку України у розмірі 50 відсотків. Решта надходжень в іноземній валюті залишається в розпорядженні резидентів та нерезидентів і використовується ними відповідно до правил валютного регулювання.

Постанова № 65 діє до 13 грудня 2018 року (включно).

Постанову № 65 розміщено на сторінці офіційного Інтернет-предстаництва Національного банку України у рубриці  «Офіційне опублікування нормативно-правових актів» за посиланням

 

https://bank.gov.ua/document/download?docId=71584909

 

Компенсація вартості проїзду працівника: чи є база нарахування ЄСВ?

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що базою нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) для роботодавців – підприємств, установ та організацій, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або інших умовах, передбачених законодавством, є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону про оплату праці, та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (п. 1 частини першої ст. 7 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями).

Витрати на відрядження, зокрема вартість проїзду, компенсаційні виплати, які виплачуються при переїзді на роботу в іншу місцевість згідно з чинним законодавством, не належать до фонду оплати праці (п. 3.15 розділу 3 Інструкції зі статистики  заробітної плати, затвердженої наказом Держкомстатом України від 13.01.2004 № 5).

Крім того, згідно з п. 6 розділу І Переліку видів виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2013 № 1170, зазначені вище витрати на відрядження (вартість проїзду) належать до виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується ЄСВ.

Враховуючи вищевикладене, суми компенсації вартості проїзду в громадському транспорті, виплачені найманому працівникові при виконанні службових обов’язків, не є базою нарахування ЄСВ.

Про забезпечення органів місцевого самоврядування податковою інформацією щодо податкового боргу з місцевих податків

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України листом від 07.06.2018 № 17208/7/99-99-12-02-03-17 «Про забезпечення органів місцевого самоврядування податковою інформацією щодо податкового боргу з місцевих податків» (далі – Лист ДФС № 17208) повідомила наступне.

Питання оприлюднення інформації про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, у тому числі й з місцевих податків врегульовано п. 35.4 ст. 35 Податкового кодексу України від 02.12.010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс), з дотриманням вимог Порядку формування і оприлюднення інформації щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.02.2015 № 67 «Про затвердження форм інформації щодо сплати податків суб’єктами природних монополій та суб’єктами господарювання, які є платниками рентної плати за користування надрами; інформації щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, та порядку їх оприлюднення».

Відповідно до вимог п. 35.4 ст. 35 Кодексу, згідно з Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835, ДФС України як розпорядник інформації забезпечує оприлюднення, зокрема, інформації про суб’єктів господарювання, в тому числі фізичних осіб-підприємців, які мають податковий борг. Вказана інформація із зазначенням сум боргу окремо до державного та місцевого бюджетів розміщується щомісячно в сервісі «Відкриті дані» на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України (www.sfs.gov.ua) та рубриці «Податки» Єдиного державного веб‑порталу відкритих даних (www.data.gov.ua).

Повна інформація із зазначеного питання розміщена на офіційному сайті (веб-порталі) Державної фіскальної служби України на Головному порталі у розділі «Довідники, реєстри, переліки» підрозділі «Переліки» за адресою: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/

Більш детальніше у Листі ДФС № 17208, який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням

 

http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72929.html