Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-12-29 15:37:10

Розпорядження міського голови № 187 від 29.12.2016 року "Про організацію перевірки фактів подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та повідомлення Національного агентства з питань запобіганн

                                                                                                                         

ТЕРНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

 

ТЕРНІВСЬКИЙ  МІСЬКИЙ  ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

  29.12.2016                                                                                         № 187

 

Про організацію перевірки фактів подання декларацій

осіб,  уповноважених на виконання функцій держави або

місцевого самоврядування, та повідомлення  Національного

агентства з питань запобігання корупції про випадки

неподання чи несвоєчасного подання декларації

 

Керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частиною 2 статті 49 Закону України «Про запобігання корупції», рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 06.09.2016 №19 «Про затвердження порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій», з метою обліку суб’єктів декларування та перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,

 

вважаю за необхідне:

 

1. Відповідальним підрозділом за перевірку фактів подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, призначення яких на посади здійснюється Тернівським міським головою, визначити юридичний відділ виконавчого комітету Тернівської міської ради.

2. Головному спеціалісту з питань кадрової роботи юридичного відділу забезпечити:

2.1. Списки працюючих осіб станом на 31 березня поточного року – щорічно, не пізніше 1 квітня;

2.2. Списки звільнених у минулому році працівників (тих, які припинили діяльність) із зазначенням підстави звільнення – не пізніше 1 квітня;

2.3. Не пізніше наступного дня після звільнення працівника надавати начальнику юридичного відділу копію наказу про звільнення.

2.4. Надавати начальнику юридичного відділу інформацію у письмовому вигляді про осіб, які перемогли у конкурсі на зайняття вакантних посад, а також про осіб, які призначаються на посаду в порядку переведення та осіб, що претендують на зайняття посад службовців – до призначення на посаду.

3. Начальнику юридичного відділу виконавчого комітету Тернівської міської ради, на підставі інформації головного спеціаліста з кадрової роботи юридичного відділу, у встановленому порядку, здійснювати перевірки фактів подання декларацій суб’єктами декларування та повідомляти Національне агентство з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

Міський голова                                                                                 В.В.ТАРЕЛКІН