Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2021-02-15 16:07:39

Павлоградський відділ організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє

Використання ПРРО мають переваги перед класичними

Павлоградський відділ організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) мають переваги перед класичними, а саме:

► за допомогою різних гаджетів програмне забезпечення можна завантажити на смартфон, планшет, комп’ютер тощо;

► швидка та зручна реєстрація ПРРО через Електронний кабінет;

► можливість використання режиму «офлайн»;

► відсутність необхідності ведення книг обліку розрахункових операцій;

► електронні чеки замість паперових.

Крім того, до переваг використання ПРРО відноситься:

► вільний вибір для суб’єктів господарювання (РРО або ПРРО);

► відсутність посередників (еквайєра, ЦСО);

► відсутність експертизи для комерційних ПРРО;

► пристосованість для будь якого пристрою, що підтримує операційну систему WINDOWS.ANDROID;

► онлайн реєстрація в контролюючому органі;

► безкоштовність (програмне рішення ДПС).

Програмне забезпечення, яке фактично є ПРРО, можна безкоштовно завантажити з сайту ДПС (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/) і встановити на свій пристрій. Нагадуємо, що безкоштовною є не тільки сама програма, але і її підтримка.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

 

З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надано понад 15 тис. адміністративних послуг

В Головному управлінні у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) працюють 35 Центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) при державних податкових інспекціях (далі – ДПІ) та мобільний ЦОП.

Адміністративні послуги надаються у 36 ДПІ, мобільному ЦОП та у ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

Платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

Центрами забезпечується надання 40 адміністративних послуг, 30 з яких надаються безкоштовно.

Працівниками ЦОП протягом січня 2021 року опрацьовано 16 038 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг; з яких надано 15 764 адміністративні послуги.

З переліком адміністративних послуг, що надаються ГУ ДПС можна ознайомитись на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги» за посиланням: https://dp.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih poslu/administrativni-poslugi-golov-upr-dfs/ та у Центрах обслуговування платників.

 

Закон України № 1072: порядок списання податкового боргу, який обліковувався станом на 01.11.2020

Павлоградський відділ організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Законом України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Закон № 1072) підрозділ 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (ПКУ) доповнено, зокрема, п. 2 4.

Відповідно до вищезазначеного пункту контролюючий орган здійснює списання без подання заяви платником податків податкового боргу (у тому числі штрафних санкцій і пені) платника податків, сукупний розмір якого за усіма податками і зборами не перевищує 3060 грн (включно), що за даними інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, обліковувався станом на 01 листопада 2020 року та залишився несплаченим/непогашеним станом на дату списання такого боргу.

Таке списання здійснюється без застосування положень ст. 101 «Списання безнадійного податкового боргу» ПКУ та виключно за даними, що містяться в інформаційно-телекомунікаційних системах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Списані суми підлягають відновленню у разі виявлення обставин, що свідчать про відсутність підстав для списання.

Положення п. 24 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ не застосовується щодо податкового боргу з податків та зборів, які відповідно до податкового, митного та іншого законодавства справляються у зв’язку із ввезенням (пересиланням) товарів на митну територію України або територію вільної митної зони або вивезенням (пересиланням) товарів з митної території України або території вільної митної зони, а також щодо осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства від 18 жовтня 2018 року № 2597-VIII зі змінами та доповненнями.

Нараховані та сплачені або стягнуті за період з дати набрання чинності Законом № 1072 до дати списання податкового боргу відповідно до п. 24 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ суми податкового боргу, штрафних санкцій та пені не підлягають поверненню на поточний рахунок платника податку, не спрямовуються на погашення грошового зобов’язання (податкового боргу) з інших податків, зборів, не повертаються у готівковій формі за чеком у разі відсутності у платника податків рахунків у банках.

На списані відповідно до п. 24 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ суми не застосовуються штрафні санкції, не нараховується пеня, передбачені ПКУ, за період з дати набрання чинності Законом № 1072 і до дати списання включно.

Списання податкового боргу згідно з цим пунктом є підставою для звільнення майна платника податків з-під податкової застави та її виключення з відповідних державних реєстрів.

На підставі наданої контролюючим органом інформації про списані суми податкового боргу підлягають закінченню відкриті державною виконавчою службою виконавчі провадження та припиняються заходи примусового виконання рішень щодо стягнення податкового боргу з платників податків, яким здійснюється списання сум податкового боргу відповідно до п. 24 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ, у порядку, визначеному Законом України від 02 червня 2016 року № 1404-VIII «Про виконавче провадження» зі змінами та доповненнями.

 

Трудові відносини: способи, якими роботодавець подає повідомлення про прийняття працівника на роботу

Павлоградський відділ організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 413), повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) до територіальних органів Державної податкової служби (далі – ДПС) за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Порядку № 413 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

● засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг;

● на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

● на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.

Повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами ДПС з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.