Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-04-29 11:42:04

Звіт за перший квартал

                                                               Додаток2

                                                                                                         до листа від _________ № ______

ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян  за I квартал 2016 року

У виконавчому комітеті Тернівської міської ради робота зі зверненнями громадян здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень міського голови від 08.01.2013 р. №6 «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Контакт - центр «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», від 25.06.2013 №168 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистих прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету Тернівської міської ради», від 04.04.2013 №88 «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Гаряча лінія міського голови Тарелкіна В.В.»,  «Про затвердження графіку особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови,  посадовими особами служб, управлінь, відділів виконачого комітету Тернівської міської ради на 2016 рік» розпорядження від 04.01.2016 № 2.

За I квартал 2016 рік до виконавчого комітету Тернівської міської ради надійшло 137 звернень, що на 28 звернень більше ніж за аналогічний період 2015 року.

За формою надходження:

-          Поштою – 14

-          Особистий прийом міського голови - 15

-          Через органи влади – 107

-          Від інших органів, установ - 1

      За ознакою надходження:

-          первинні - 132

-          дублетні - 0, неодноразові - 0, повторні - 5

      За видами:

-          пропозиції (зауваження) - 4

-          скарги - 28

-          заява (клопотання) - 105

      За статтю авторів зверненнь:

-          чоловіча - 40

-          жіноча - 97

      За типом:

-          листи - 133

-          усні - 4

      За суб’єктом:

-          індивідуальні - 115

-          колективні - 12

-          анонімні – 10

 

            Вирішено позитивно – 48 (36%)

Надано роз’яснення – 77 (56%)

            Контроль – 12 (8%)

Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях, це:

- на першому місці питання комунального господарства - 97 звернень, що становить 74% від загальної кількості звернень, із них вирішено позитивно 40 питань (41%). Найбільш характерні питання, що порушуються у зверненнях  – це прохання посприяти у благоустрою території, обрізці та кронуванні дерев, ремонту місцевих доріг, ремонту та експлуатації будинків, заміні каналізаційних труб, ремонту покрівлі та комунальних мереж, відновлення водопостачання, якісному наданні послуги теплопостачання. Але основними причинами значної кількості звернень саме з цих питань - є недостатнє фінансове забезпечення підприємств житлово –комунального господарства. Через обмеженість бюджетних коштів, не всі питання, які порушують громадяни у своїх зверненнях, знаходять позитивне вирішення. Досить часто вирішення порушених у зверненнях питань належить до компетенції управлінь, які юридично знаходяться у м.Павлограді.

            Від органів вищого рівня зареєстровано 106 звернень, зокрема : «Урядова  телефонна «гаряча лінія» - 70, «Гаряча лінія облдержадміністрації» - 36 звернень.

            Із них: надіслані повні відповіді згідно з чинним законодавством - 61, вирішено позитивно - 36 знаходяться на виконанні - 9

            Одним із найважливіших механізмів взаємодії з громадськістю є реагування на звернення громадян. Вжито ряд дієвих заходів щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян та забезпечення організації відповідної роботи згідно з вимогами чинного законодавства України.

            Ефективною формою щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня є проведення виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Для забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, згідно затвердженого графіку проведено три виїзних прийоми.

§  Проведено щомісячне засідання  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян на чолі з  головою комісії  керуючою справами виконкому Цимбал Л.В. , про що складено відповідні протоколи від 04 січня 2016 року,  від 02 лютого 2016 року, від 02 березня 2016 року де уважно розглядалися питання щодо організації роботи із зверненнями громадян.

§  Проведено щомісячний День контролю, у рамках якого перевірено стан виконання доручень наданих органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян органами державної влади вищого рівня та облдержадміністрацією. День контролю відбувся в комунальному підприємстві «Тернівське житлово-комунальне підприємство»29 січня 2016 року, 29 лютого 2016 року, 21 березня 2016 року.

§  16 лютого 2016 року на засіданні громадської ради при виконавчому комітеті розглянуто питання  «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тернівської міської ради за 2015 рік».

§  17 лютого 2016 року на засіданні виконавчого комітету розглянуто питання  «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тернівської міської ради за 2015 рік».

            Виконконом вжито низку організаційних заходів для проведення системної роботи зі зверненнями громадян як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Щоквартально аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних.

Матеріали про роботу зі зверненнями  розміщуються на офіційному веб-сайті Тернівської міської ради. У місцевій газеті «Вісті Тернівки» висвітлюються проблемні питання порушені громадянами під час особистих прийомів міським головою та керівництвом виконкому.      

            Виконавчий комітет Тернівської міської ради й надалі спрямовує свою діяльність на вдосконалення форм і методів роботи з населенням, забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, задоволення їх справедливих вимог. Питання розгляду звернень громадян є одним з пріоритетних напрямком роботи і знаходяться у міського голови на постійному контролі.

 

            Керуючий справами виконкому                                       Л.В. ЦИМБАЛ

 

вик. Христенко

тел.: 0563671377