Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-04-29 09:41:57

Підсумки за 2015 рік

Аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому за 2015 рік.

У виконавчому комітеті Тернівської міської ради здійснюється робота щодо вдосконалення форм і методів роботи зі зверненнями громадян у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень міського голови від 08.01.2013 р. №6                                                  «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Контакт - центр «Гарячалінія голови облдержадміністрації», від 25.06.2013 №168 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистих прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету Тернівської міської ради», від 04.04.2013 №88 «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Гаряча лінія міського голови Тарелкіна В.В.», від 05.01.2015 р. № 1 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян міським головою , заступниками міського голови,  посадовими особами служб, управлінь, відділів виконачого комітету Тернівської міської ради на 2015 рік».

За 2015 рік до виконавчого комітету Тернівської міської ради надійшло 539 звернень.

За формою надходження:

-          Поштою – 146

-          Особистий прийом міського голови - 78 (у тому числі 12 виїзних)

-          Через органи влади – 312

-          Від інших органів, установ, організацій - 3

      За ознакою надходження:

-          первинні - 519

-          дублетні - 1, неодноразові - 7, повторні - 12

      За видами:

-          пропозиції (зауваження) - 5

-          скарги - 60

-          заява (клопотання) - 474

      За статтю авторів зверненнь:

-          чоловіча - 156

-          жіноча - 383

      За типом:

-          листи - 461

-          усні - 78

      За суб’єктом:

-          індивідуальні - 446

-          колективні - 75

-          анонімні - 18

 

 

 

 

            Вирішено позитивно – 256 (47%)

Надано роз’яснення – 244 (45%)

Відмовлено у задоволенні - 2 (0,3%)

            Контроль – 37 (6%)

Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях, це:

- на першому місці питання комунального господарства - 363 звернення, що становить 62% від загальної кількості звернень, із них вирішено позитивно 208 питань (57%). Найбільш характерні питання, що порушуються у зверненнях  – це прохання посприяти у благоустрою території, обрізці та кронуванні дерев, ремонту місцевих доріг, ремонту та експлуатації будинків, заміні каналізаційних труб, ремонту покрівлі та комунальних мереж, відсутність водопостачання, неякісне надання послуги теплопостачання. Але основними причинами значної кількості звернень саме з цих питань є недостатнє фінансове забезпечення підприємств житлово –комунального господарства, наявність заборгованості населення за житлово-комунальні послуги та незгода мешканців з високими на їх думку тарифами. Через обмеженість бюджетних коштів, не всі питання, які порушують громадяни у своїх зверненнях, знаходять позитивне вирішення. Досить часто вирішення порушених у зверненнях питань належить до компетенції управлінь, які юридично знаходяться у м.Павлоград.

На другому місці питання щодо затримки соціальних виплат, де просили роз’яснень щодо умов, порядку та розмірів виплати соціальної допомоги.

            Одним із найважливіших механізмів взаємодії з громадськістю є реагування на звернення громадян. У виконавчому  комітеті  Тернівської міської ради робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів роботи,  вжито ряд дієвих заходів щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян та забезпечення організації відповідної роботи згідно з вимогами чинного законодавства України.

    Забезпечується щомісячне, квартальне, річне  звітування про стан роботи зі зверненнями громадян відповідно до завдань, визначених розпорядженням голови облдержадміністрації від 15 лютого 2008 року № Р-54/0/3-08 «Про  забезпечення виконання Указу Президента України від  7 лютого 2008 року  №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

§  Протягом року керівництвом виконавчого комітету  Тернівської міської ради, згідно з графіком проведено особисті прийоми громадян міським  головою  та  заступниками, на яких було розглянуто 78 звернень (у тому числі 12 виїзних), що на 32% менше ніж у минулому, порушено 572 питання, що на 28% більше ніж у минулому році. На виїзних  особистих прийомах громадян актуальними залишаються  питання житлово-комунального господарства, а саме благоустрій доріг приватного сектору, водопостачання та водовідведення, вуличне освітлення.

§  Ефективною формою щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня є проведення виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Для забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, згідно затвердженого графіку здійснено 12 виїздів міським головою.

§  18 лютого 2015 року та 20 серпня 2015 року на засіданнях виконавчого комітету розглянуті питання  «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тернівської міської ради за 2014 рік», та «Про  результати роботи  зі зверненнями громадян до контакт-центру «Гаряча  лінія голови облдержадміністрації в 2014 році», «Про хід виконання Указу Президента України  від  7 лютого 2008 року 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів  державної влади та органів місцевого самоврядування за перше півріччя 2015 року та основні напрями  роботи в центрі  «Відкрита влада»»   за підсумками яких  прийнято відповідні  рішення.

§  2-3 грудня поточного року проведено методично - консультативну допомогу щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян  на відповідність вимогам чинного законодавства на  підприємствах і установах, організаціях та відділах виконкому, а саме  в грудні 2015 року в комунальному підприємстві «ТЖКП», юридичному відділі, відділі прогнозування, розвитку споживчого ринку, земельних відносин та управління комунальним майном, в управлінні соціального захисту населення, комунальній установі «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Тернівки».

§  Забезпечено  щомісячне проведення засідання  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян на чолі з  головою комісії  керуючою справами виконкому Цимбал Л.В., про що складені відповідні протоколи (від 06 січня,           24 лютого, 31 березня, 07 квітня, 22 травня,  02 червня, 07 липня, 31 серпня, 28 вересня, 30 жовтня,  30   листопада, 25  грудня 2015 року, де уважно розглядаються питання щодо організації роботи із зверненнями громадян.

§  Проведено щомісячний День контролю, у рамках якого перевірено стан виконання доручень наданих органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян органами державної влади вищого рівня та облдержадміністрацією. Дні контролю відбулися в комунальному підприємстві «Тернівське житлово-комунальне підприємство», дільниці озеленення та відділів виконкому (15 січня, 26 лютого, 12 березня,  02 квітня, 28 травня, 30 червня,  30 липня, 28 серпня, 28 вересня, 07 жовтня, 13 листопада,  15  грудня 2015 року).

§  З метою підвищення якості обслуговування, забезпечення надійного контролю та зворотнього зв′язку з мешканцями міста прийнято розпорядження міського голови від 04 квітня 2013 року №88 «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять  на телефонну лінію» Гаряча лінія міського голови  В.В. Тарелкіна».  За   звітний період 2015 року   на  телефонну лінію звернулося                   12 громадян. Під час роботи Гарячої лінії міського голови деякі питання вирішувались на  місці, а  інші були поставлені на контроль для подальшого їх вирішення. З них: 9  вирішено позитивно, - 3 надано роз’яснення.   

§  Протягом поточного року міським головою за погодженням з комісією з розгляду питань, пов’язаних з наданням  грошової допомоги у невідкладних випадках, 158 громадянам виділено матеріальну допомогу на суму понад 35 тис. грн. В переважній більшості це допомога громадянам на лікування.

Виконконом вжито низку організаційних заходів для проведення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Щоквартально аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних.

Матеріали про роботу із зверненнями  розміщуються на офіційному веб-сайті Тернівської міської ради. У місцевій газеті «Вісті Тернівки» висвітлюються проблемні питання порушені громадянами під час особистих прийомів міським головою та керівництвом виконкому.      

            Виконавчий комітет Тернівської міської ради й надалі спрямовує свою діяльність на вдосконалення форм і методів роботи з населенням, забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, задоволення їх справедливих вимог. Питання розгляду звернень громадян є одним з пріоритетних і знаходяться у міського голови на постійному контролі.

           

            Керуючий справами виконкому                                       Л.В. ЦИМБАЛ

 

 

вик. Христенко

тел.: 0563671377