Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-04-22 10:25:25

Звіт за грудень 2015

ЗВІТ

щодо роботи зі зверненнями громадян  за грудень 2015 року

У виконавчому комітеті Тернівської міської ради здійснюється робота щодо вдосконалення форм і методів роботи зі зверненнями громадян у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень міського голови від 08.01.2013 р. №6                                                  «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Контакт - центр «Гарячалінія голови облдержадміністрації», від 25.06.2013 №168 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистих прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету Тернівської міської ради», від 04.04.2013 №88 «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Гаряча лінія міського голови Тарелкіна В.В.», від 05.01.2015 р. № 1 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян міським головою , заступниками міського голови,  посадовими особами служб, управлінь, відділів виконачого комітету Тернівської міської ради на 2015 рік».

За грудень 2015 рік до виконавчого комітету Тернівської міської ради надійшло 41 звернень.

За формою надходження:

-          Поштою – 5

-          Особистий прийом міського голови - 7 (у тому числі 1 виїзний)

-          Через органи влади – 28

-          Від інших органів установ - 1

      За ознакою надходження:

-          первинні - 41

-          дублетні - 0, неодноразові - 0, повторні - 0

      За видами:

-          пропозиції (зауваження) - 0

-          скарги - 10

-          заява (клопотання) - 31

      За статтю авторів зверненнь:

-          чоловіча - 10

-          жіноча - 31

      За типом:

-          листи - 34

-          усні - 7

      За суб’єктом:

-          індивідуальні - 40

-          колективні - 1

-          анонімні – 0

 

            Вирішено позитивно – 18 (45%)

Надано роз’яснення – 17 (43%)

            Контроль – 5 (12%)

Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях, це:

- на першому місці питання комунального господарства - 24 звернення, що становить 59% від загальної кількості звернень, із них вирішено позитивно 15 питань (62%). Найбільш характерні питання, що порушуються у зверненнях  – це прохання посприяти у благоустрою території, обрізці та кронуванні дерев, ремонту місцевих доріг, ремонту та експлуатації будинків, заміні каналізаційних труб, ремонту покрівлі та комунальних мереж, відсутність водопостачання, неякісне надання послуги теплопостачання. Але основними причинами значної кількості звернень саме з цих питань - є недостатнє фінансове забезпечення підприємств житлово –комунального господарства, наявність заборгованості населення за житлово-комунальні послуги та незгода мешканців з високими на їх думку тарифами. Через обмеженість бюджетних коштів, не всі питання, які порушують громадяни у своїх зверненнях, знаходять позитивне вирішення. Досить часто вирішення порушених у зверненнях питань належить до компетенції управлінь, які юридично знаходяться у м.Павлоград.

На другому місці питання щодо затримки соціальних виплат, де просили роз’яснень щодо умов, порядку та розмірів виплати соціальної допомоги.

            Одним із найважливіших механізмів взаємодії з громадськістю є реагування на звернення громадян. У виконавчому  комітеті  Тернівської міської ради робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів роботи,  вжито ряд дієвих заходів щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян та забезпечення організації відповідної роботи згідно з вимогами чинного законодавства України.

            Ефективною формою щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня є проведення виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Для забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, згідно затвердженого графіку здійснено 1 виїзд міським головою.

            2-3 грудня поточного року проведено методично - консультативну допомогу щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян  на відповідність вимогам чинного законодавства на  підприємствах і установах, організаціях та відділах виконкому, а саме в комунальному підприємстві «ТЖКП», юридичному відділі, відділі прогнозування, розвитку споживчого ринку, земельних відносин та управління комунальним майном, в управлінні соціального захисту населення, комунальній установі «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Тернівки».

            Проведено  щомісячне засідання  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян на чолі з  головою комісії  керуючою справами виконкому Цимбал Л.В. , про що складено відповідний протоко від 25  грудня 2015 року, де уважно розглядаються питання щодо організації роботи із зверненнями громадян.

            Проведено щомісячний День контролю, у рамках якого перевірено стан виконання доручень наданих органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян органами державної влади вищого рівня та облдержадміністрацією. День контролю відбувся в комунальному підприємстві «Тернівське житлово-комунальне підприємство» 15  грудня 2015 року.

            З метою підвищення якості обслуговування, забезпечення надійного контролю та зворотнього зв′язку з мешканцями міста прийнято розпорядження міського голови від 04 квітня 2013 року №88 «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять  на телефонну лінію» Гаряча лінія міського голови  Тарелкіна В.В.».  За   грудень 2015 року   на  телефонну лінію звернулося 4 громадян. Всі питання вирішено позитивно.

Виконконом вжито низку організаційних заходів для проведення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Щоквартально аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних.

Матеріали про роботу зі зверненнями  розміщуються на офіційному веб-сайті Тернівської міської ради. У місцевій газеті «Вісті Тернівки» висвітлюються проблемні питання порушені громадянами під час особистих прийомів міським головою та керівництвом виконкому.      

            Виконавчий комітет Тернівської міської ради й надалі спрямовує свою діяльність на вдосконалення форм і методів роботи з населенням, забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, задоволення їх справедливих вимог. Питання розгляду звернень громадян є одним з пріоритетних і знаходяться у міського голови на постійному контролі.

 

      

            Керуючий справами виконкому                                       Л.В. ЦИМБАЛ

 

 

вик. Христенко

тел.: 0563671377