Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-04-22 10:13:38

Звіт за жовтень 2015

ЗВІТ

щодо роботи зі зверненнями громадян  за жовтень 2015 року

У виконавчому комітеті Тернівської міської ради здійснюється робота щодо вдосконалення форм і методів роботи зі зверненнями громадян у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень міського голови від 08.01.2013 р. №6                                                  «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Контакт - центр «Гарячалінія голови облдержадміністрації», від 25.06.2013 №168 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистих прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету Тернівської міської ради», від 04.04.2013 №88 «Про організацію належного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Гаряча лінія міського голови Тарелкіна В.В.», від 05.01.2015 р. № 1 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян міським головою , заступниками міського голови,  посадовими особами служб, управлінь, відділів виконачого комітету Тернівської міської ради на 2015 рік».

За жовтень 2015 рік до виконавчого комітету Тернівської міської ради надійшло 90 звернення.

За формою надходження:

-          Поштою – 20

-          Особистий прийом міського голови - 8 (у тому числі 1 виїзних)

-          Через органи влади – 62

      За ознакою надходження:

-          певинні - 89

-          дублетні - 0, неодноразові - 0, повторні - 1

      За видами:

-          пропозиції (зауваження) - 0

-          скарги - 0

-          заява (клопотання) - 90

      За статтю авторів зверненн:

-          чоловіча - 30

-          жіноча - 60

      За типом:

-          листи - 82

-          усні - 8

      За суб’єктом:

-          індивідуальні - 66

-          колективні - 16

-          анонімні - 8  

           

            Вирішено позитивно – 48 (50%)

Надано роз’яснення – 13 (15%)

            Контроль – 29 (30%)

 

Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях, це:

- на першому місці питання комунального господарства - 74 звернення, що становить 74% від загальної кількості звернень, із них вирішено позитивно 46 питань (48%). Найбільш характерні питання що порушуються у зверненнях  – це прохання посприяти у благоустрою території, обрізці та кронуванні дерев, ремонту місцевих доріг, ремонту та експлуатації будинків, заміні каналізаційних труб, ремонту покрівлі та комунальних мереж, але основними причинами значної кількості звернень самме з цих питань є недостатнє фінансове забезпечення підприємств житлово –комунального господарства, наявність заборгованості населення за житлово-комунальні послуги та незгода мешканців з високими на їх думку тарифами. Через обмеженість бюджетних коштів, не всі питання, які порушують громадяни у своїх зверненнях, знаходять позитивне вирішення. Досить часто вирішення піднятих у зверненнях питань належить до компетенції управлінь, які юридично знаходяться у м.Павлоград.

На другому місці питання щодо затримки соціальних виплат, де просили роз’яснень щодо умов, порядку та розмірів виплати соціальної допомоги.

Відповідно до затвердженого графіку проведено 1 засідання постійно діючої комісії виконкому з питань розгляду звернень громадян та 1 День контролю в рамках якого здійснюється перевірка стану виконання доручень, наданих органам місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень громадян що надійшли від органів влади вищого рівня.

Матеріали про роботу із зверненнями  розміщуються на офіційному веб-сайті Тернівської міської ради. У місцевій газеті «Вісті Тернівки» висвітлюються проблемні питання порушені громадянами під час особистих прийомів міським головою та керівництвом виконкому.      

            Виконавчий комітет Тернівської міської ради й надалі спрямовує свою діяльність на вдосконалення форм і методів роботи з населенням, забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, задоволення їх справедливих вимог. Питання розгляду звернень громадян є одним з пріоритетних і знаходяться у міського голови на постійному контролі.

 

            Керуючий справами виконкому                                       Л.В. ЦИМБАЛ

 

 

вик. Христенко

тел.: 0563671377