Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-04-22 09:50:31

Звіт за червень 2015

ЗВІТ

щодо роботи зі зверненнями громадян

за червень 2015 року

 

Одним з об’єктивних показників роботи виконкому Тернівської міської ради є її реагування на питання у зверненнях, що надходять від мешканців міста. Тому пріоритетним завданням є забезпечення реалізації та гарантування права громадян на звернення, об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян, реального виконання   прийнятих  у   зв’язку    із    заявою чи скаргою рішень      з метою практичної реалізації Конституції України, Законів України “Про звернення громадян”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента           України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення       реалізації та гарантування конституційного права на     звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
            За звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 32  з них: 10 звернень надійшло поштою, 5 звернень на особистому прийомі керівництвом виконавчого комітету, 17 звернень надійшло через органи влади, 24 - індивідуальних звернень, 8 - колективних звернень та 1 анонімне звернення. Основними питаннями, що порушуються громадянами є:
 - питання соціального захисту - 8 звернення або 25% від загальної кількості;
 - житлово-комунального господарства - 22 звернення або 68%;

 - дотримання законності, та охорони правопорядку - 1 (3%);

 - транспорт та зв’язок - 1 (3%).
            За травень місяць поточного року на розгляд виконавчого комітету надійшло 18 звернень мешканців міста, адресовані обласній державній адміністрації, обласній раді, контактному центру обласної державної адміністрації, що на 5 звернень більше ніж у минулому місяці за відповідний період.

            Аналізуючи звернення громадян, які зареєстровані на особистому прийомі (5 звернень, що на 3 звернення менше ніж у минулому місяці поточного року) керівних осіб виконкому необхідно відмітити, що 1 - вирішені позитивно, 1 - розглянуто та заявнику надано відповідь згідно з вимогами чинного законодавства, 3 звернення залишається на контролі.          

Протягом червня місяця поточного року
міським головою та заступниками проведено 1 виїзний прийом громадян з особистих питань. Під час виїзного прийому звернулося 8 мешканців будинку № 8 по вулиці Харківська з проханням надати дозвіл на влаштування кишені для тимчасового паркування легкових автомобілів. Питання вирішено позитивно.

            З 32 звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради  вирішено позитивно - 4, відмовлено у задоволенні по 1 зверненні, на 13 - дано роз’яснення, 15 - перебувають на розгляді.

            Для забезпечення виконання вимог  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення              реалізації та гарантування конституційного права на звернення до                        органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проведено 1 засідання постійно діючої комісії виконкому з питань розгляду звернень громадян.
            Звернення громадян вирішуються у передбачений Законом України «Про звернення громадян» термін. Загальним відділом виконавчого комітету Тернівської міської ради здійснюється систематичний контроль за своєчасним розглядом заяв, скарг, пропозицій громадян та їх вирішенням, проводиться аналіз звернень громадян та систематизація порушених питань, про що щомісячно подається                   довідка керуючому справами виконавчого комітету міської ради.
            Керівники структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради двічі на рік письмово звітують про роботу зі зверненнями громадян.
            Матеріали про роботу зі зверненнями  розміщуються на офіційному веб-сайті Тернівської міської ради.  Міською газетою «Вісті Тернівки» висвітлюються проблемні питання підняті  громадянами під час цих прийомів обласним та міським керівництвом. Проводиться систематичне інформування мешканців міста про вирішення найбільш важливих питань, що порушуються у зверненнях громадян.
            Робота з розгляду порушених у зверненнях громадян до виконавчого комітету міської ради питань, підвищення відповідальності посадових осіб за реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви та скарги громадян і надалі залишається пріоритетним завданням виконавчого комітету міської ради.

 

 

 

 

Заступник міського  голови                                                          В.І. ГУРСЬКИЙ

 

 



 

 

 

вик.: Христенко

тел.: 0563671377