Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-04-22 09:42:35

Звіт за квітень 2015

ЗВІТ

щодо роботи зі зверненнями громадян

за квітень 2015 року

 

Одним з об’єктивних показників роботи влади є її реагування на запитання і звернення, що надходять від жителів.

У квітні місяці поточного року виконкомом вживалися дієві заходи для виконання вимог чинного законодавства України щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  громадян на звернення до органів державної виконавчої влади. Керівників структурних підрозділів виконкому зобов’язано забезпечити всебічне, об’єктивне і оперативне вирішення, порушених у зверненнях громадян проблемних питань, у відповідності з чинним законодавством України та посилити вимогливість за дотриманням нормативно-правових актів, спрямованих на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення.

Забезпечено належну взаємодію з місцевими органами державної влади,  комунальними установами міста та організаціями з метою оперативного і всебічного вирішення, в межах наданих їм повноважень,  питань з якими звертаються громадяни на особистому прийомі.

На контролі виконкому залишається персональна відповідальність керівників структурних підрозділів Тернівської міської ради за неналежне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених в адресованих їм зверненнях громадян, а також вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникнення підстав для обґрунтованих повторних і  колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, народних депутатів України.

Всі звернення які надходять до виконкому реєструються за допомогою відпрацьованої системи реєстрації звернень за комп’ютерною програмою  в одній інформаційно-аналітичній системі «Лотус»-«Звернення громадян», використання якої дозволяє більш оперативно і якісно контролювати проходження та виконання документів. Звернення приймаються та реєструються у день їх надходження і після вирішення, звернення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення  формуються у справи. 

У квітні місяці 2015 року до виконавчого комітету Тернівської міської ради надійшло 40 звернень, що більше на 13 (32%)порівняно з минулим місяцем (27 звернень). Із загальної кількості  опрацьованих звернень,  18 – через органи влади, 11 – надійшло поштою та 11, отриманих на особистих прийомах керівництвом виконкому. В цих зверненнях порушено 40 проблемних питань від 101 громадян міста (протягом відповідного періоду минулого місяця порушено 29 питань від 51 громадян), тобто спостерігається динаміка суттєвого збільшення кількості питань на 11 одиниць та на 50 одиниць збільшилась кількість громадян, що зверталися до місцевих та вищестоящих органів виконавчої влади. Аналізуючи звернення громадян, які зареєстровані на особистому прийомі (11 звернень) керівних осіб виконкому необхідно відмітити, що 9 - розглянуті та заявникам надані відповіді згідно з вимогами чинного законодавства, 2 – лишаються на розгляді.

На гарячу лінію міського голови за відповідний період надійшло 1 звернення з приводу видалення сухостою та санітарної обрізки крони дерев. Питання вирішено позитивно.

Аналізуючи зміст цих звернень за місяць, слід зазначити, що заявниками порушувались слідуючи питання:

 

·         Комунального господарства – 26 (65%), або 43,4 % від загальної кількості;

·         Соціального захисту (у т.ч. матеріальна допомога) – 6(15%);

·         Аграрної політики і земельних відносин  – 2 (5 %);

·         забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3 (7,5%);

·         Строкова та контрактна служба в ЗСУ – 1 (0,25 %);

·         Оренда приміщення – 1 (0,25 %);

·         Інші – 1 (0,25).

 

Як свідчить аналіз, до посадових осіб різних рівнів звертаються найменш соціально захищені верстви населення. Тому особлива увага приділяється розгляду звернень  та захисту інтересів осіб, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.

Їх, як правило, подають учасники бойових дій Великої Вітчизняної війни та учасники війни - 1, дитина війни -1, ветеран праці - 1,  інваліди та пенсіонери - 21, решта - працюючі та непрацюючі громадяни міста.

Так, мешканці вул. Лермонтова звернулися на особистий прийом до міського голови з проханням надати дозвіл на влаштування кишені для тимчасового паркування автотранспорту. За дорученням голови питання було вивчено та вирішено позитивно.

У зв’язку з впровадженням в країні новітніх інформаційно-телекомунікаційних форм взаємодії з громадськістю, все більшої популярності набирає серед населення така форма звернень, як телефонні дзвінки на урядову «гарячу лінію». Про це свідчить постійне зростання кількості звернень жителів нашого міста, направлених вищезазначеною установою до виконкому для опрацювання і вирішення піднятих питань.

На урядову телефонну «гарячу лінію» та гарячу лінію облдержадміністрації  у 18 зверненнях заявники порушували питання щодо затримки виплат, а також потребували роз’яснень щодо умов, порядку та розмірів виплати соціальної допомоги. Надання одноразової матеріальної допомоги у зв’язку з важкими матеріально-побутовими умовами проживання. Низка звернень вміщувала питання розміру тарифів на житлово-комунальні послуги, водопостачання та водовідведення.  Всі ці звернення були належним чином опрацьовані у відповідних службах та  вжиті конкретні заходи по їх вирішенню, про що були проінформовані громадяни та направлена інформація  про виконання доручень до обласної державної адміністрації.

Протягом квітня місяця міським головою за погодженням з комісією з розгляду питань, пов’язаних з наданням  грошової допомоги у невідкладних випадках, 2 громадянам виділено матеріальну допомогу на суму 600 грн. В переважній більшості це допомога громадянам на лікування.

На першому місці  питання комунального господарства - це прохання посприяти у благоустрої території, обрізці та кронуванні дерев, ремонту місцевих доріг; вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, заміні каналізаційних труб, комунальних мереж. Основними причинами значної кількості звернень саме з цих питань є недостатнє фінансове забезпечення підприємств житлово-комунального господарства, старіння житлового фонду і комунікацій, наявність заборгованості населення за житлово-комунальні послуги та незгода мешканців з високими,  на їх думку, тарифами.

Через обмеженість бюджетних коштів, не всі питання, які порушують громадяни у своїх зверненнях, знаходять позитивне вирішення. Досить часто вирішення піднятих у зверненнях громадян питань  належить до компетенції  інших управлінських структур, а не тільки органів виконавчої влади. В таких випадках громадянам даються відповідні роз’яснення.

Виконконом вжито низку організаційних заходів для проведення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Щоквартально аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних.

Ефективною формою щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня є проведення виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Для забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян,   затверджено графік виїздів міським головою.

Протягом  квітня місяця поточного року міським головою та заступниками проведено 1 виїзний прийом громадян з особистих питань. Під час виїзного прийому звернулося 6 мешканців вулиці з проханням відремонтувати міст через річку. Заходи щодо ремонту моста вживаються. Звернення лишається на контролі.

Для забезпечення виконання вимог  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» . проведено 1 засідання постійно діючої комісії виконкому з питань розгляду звернень громадян

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, даних органам місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень громадян що надійшли від органів влади вищого рівня.

Особливої уваги надаємо зворотному зв’язку із заявниками, коли перевіряється конкретний результат. Дуже важливо почути саме від громадянина, наскільки швидко і якісно вирішено питання.

Матеріали про роботу із зверненнями  розміщуються на офіційному веб-сайті Тернівської міської ради. У місцевій газеті «Вісті Тернівки» висвітлюються проблемні питання порушені громадянами під час особистих прийомів міським головою та керівництвом виконкому.

Звернення громадян  забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми  окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому.  І якщо на місцях оперативно і по-діловому реагують на проблеми, тоді людина впевнена, що їй завжди прийдуть на допомогу.

Тому робота зі зверненнями громадян й надалі залишається пріоритетною у повсякденній діяльності виконкому, а  створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, перебуває на постійному контролі керівництва.

 

 

   Керуюча справами виконкому                                       Л.В. ЦИМБАЛ

 

 

 

вик.: Христенко

тел.: 0563671377