Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-04-22 09:41:31

Звіт за березень 2015

ЗВІТ

щодо роботи зі зверненнями громадян

за березень  2015 року

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м.Тернівка Закону України «Про звернення громадян», виконавчий комітет відмічає, що протягом березня 2015 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права  на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на  звернення до органів державної  влади та органів місцевого самоврядування» розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № № 589-р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади».

Протягом березня поточного року до виконавчого комітету Тернівської міської ради надійшло - 27 звернень. У порівнянні з лютим 2015 року  кількість звернень зменшилась на  49% (в минулому місяці - 53 звернення).

Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян, звернення, які надійшли у березні 2015 року характеризуються:

за формою надходження: поштою - 23 звернення, на особистому прийомі - 4 звернень, через органи влади - 18.

за ознакою надходження: первинні - 26, повторні - 1.

за видами:  пропозиції (зауваження) - 2, заяви - 18, скарги - 7

за статтю авторів звернення: чоловіча - 12;  жіноча - 15

за типом: листи - 23, усні – 4

за суб’єктом:  індивідуальні - 26, колективні - 1,  анонімні - 0.

 Із загальної кількості звернень:  поштою - 85%, особистий прийом – 4 звернення (16%, що на 2,1% менше ніж у лютому 2015 року),  через органи вищого рівня – 18 звернень (66%, що на 23 % менше ніж за лютий 2015 рік.

порушено питань - 29, письмових звернень - 23.  З усіх звернень, які надійшли: вирішено позитивно - 5 звернень, роз’яснено згідно із чинним законодавством - 17 звернень, вживаються заходи -  2 звернення, знаходяться на розгляді - 3 звернення.

Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадяни за березень 2015 р. складають питання: комунального господарства - 57,6%, соціального захисту - 38%.            

Від пільгової категорії населення за березень 2015р. надійшло - (9 звернень проти 13),тобто 34,6  % від загальної кількості, що на 69% менше, ніж за минулий місяць. Дана категорія громадян підіймає питання надання матеріальної допомоги, перерахунку пенсії, надання субсидії, отримання соціальних виплат та ін.

Усі звернення, що надійшли до виконкому Тернівської міскої ради, розглянуті в термін, передбачений чинним законодавством.

Крім того, за березень 2015 року від громадян міста надійшло16 звернень на Урядову гарячу лінію та 1 звернення на гарячу лінію голови обласної держаної адміністрації. На телефонну лінію «Гаряча лінія міського голови В.В. Тарелкіна» надійшло 2 звернення на які надано вичерпні відповіді з необхідними рекомендаціями та роз’ясненнями згідно з чинним законодавством..

Звернення розглянуто з дотриманням вимог чинного законодавства про звернення громадян, надано відповіді заявника, роз’яснення порядок оскарження прийнятих рішень.

Аналізуючи звернення громадян, які зареєстровані на особистому прийомі (4 звернення) керівного складу виконкому необхідно відмітити, що всі звернення розглянуті та заявникам надані відповіді згідно з вимогами чинного законодавства. Більшість із громадян отримали відповідь безпосередньо під час прийому.

На веб-сайті виконкому постійно оновлюються звіти, матеріали по роботі зі зверненнями громадян. Публікуються графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом.

Звернення громадян, які надходять до виконавчого комітету систематично аналізуються щомісяця, щокварталу, щорічно. За підсумками проведеного аналізу суспільно значущі проблеми враховуються при складанні планів соціально-економічного розвитку міста, забезпечується оперативне реагування на їх вирішення.

Виконавчий комітет Тернівської міської ради й надалі буде спрямовувати свою діяльність на вдосконалення форм і методів роботи з налеленням, забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, задоволення їх справедливих вимог, тримати питання розгляду з звернень та організації прийому громадян на постійному контролі.

 

 

 

 

          Керуючий справами виконкому                                        Л.В. ЦИМБАЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  вик.: Христенко

  тел.: 7-13-77