Тернівська Міська рада

Тернівська Міська рада

Офіційний сайт міста
2016-04-22 09:40:24

Звіт за лютий 2015

ЗВІТ

щодо роботи зі зверненнями громадян

за лютий  2015 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 29 серпня 2013 року №Р-702/0/3-13 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 15 лютого 2008 року №Р-54/0/3-08» у виконавчому комітеті Тернівської міської ради проведено аналіз стану роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік.
Протягом лютого 2015 року зареєстровано 50 звернень громадян, що більше на 29 (46%) порівняно з лютим
2014 року.
Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян, звернення, які надійшли у січні 2015 року характеризуються таким чином:
за формою надходження: письмові - 6, на особистому прийомі - 12;
за ознакою надходження: первинних - 18, дублетних - 0, повторних - 0;
за видом: пропозицій (зауважень) - 1, заяв (клопотань) - 16, скарг - 1;
за суб’єктом : індивідуальні - 17, колективні - 1;
за типом : телеграм - 0, листів - 14 усних - 4.
Аналізуючи звернення громадян, які зареєстровані на особистому прийомі (
7 звернень) керівних осіб виконкому необхідно відмітити, що 6 - розглянуті та заявникам надані відповіді згідно з вимогами чинного законодавства, 1 (питання відсипки дороги по вул.Західно-Донбаська
) - на розгляді.
В зверненнях письмових та на особистому прийомі заявниками порушувались слідуючі основні питання:
- комунального господарства - 3 (17%)
- праці та заробітної плати - 1 (5,5%)
- соціального захисту населення (у т.ч. матеріальна допомога) - 7 (39%)
- землекористування та земельних відносин - 2 (11%)
- житлової політики - 1 (5,5%)
- інші – 4 (22%)
Протягом
лютого 2015 року до виконкому
звертались громадяни наступних соціальних категорій: учасники бойових дій Великої Вітчизняної війни та учасники війни - 0, багатодітні сім’ї, опікуни, одинокі матері - 1, інваліди та пенсіонери - 4, решта - працюючі та непрацюючі громадяни району.
Також в
лютому
поточного року отримано 12 звернень з Гарячої лінії голови облдержадміністрації - порівняно з груднем 2014 року (19) їх кількість збільшилась на 7 (36%); з них повторних - 4.
Розглянуто позитивно 8 звернень, по 4 зверненнях заявникам надані відповіді з необхідними рекомендаціями та роз’ясненнями відповідно до вимог чинного законодавства.
Порушувались питання: комунальні-7, благоустрою-1, освіти-2, інші-2.
З державної установи «Урядовий контактний центр» у січні 2015 року райдержадміністрацією отримано та опрацьовано 44 звернення (зменшилось в порівнянні з груднем 2014 року на 27 (38%), з них повторних - 1.
Розглянуто позитивно 21 звернення, 7 - перебувають на розгляді, по 16 зверненнях заявникам надані відповіді з роз’ясненням чинного законодавства та необхідними рекомендаціями. 
Порушувались питання: комунальні - 11, соціального захисту - 10, освіти - 5, охорони здоров’я - 2, будівництва та архітектури - 2, аграрної політики - 2, праці та зарплати - 2, землекористування - 2, інші - 8.
Протягом січня 2014 року керівництвом району вживались необхідні заходи щодо забезпечення безпечної життєдіяльності мешканців району в складних погодних умовах та недопущення скарг від громадян.
На виконання Указу Президента України № 109/2008 від 07.02.2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Криворізькою райдержадміністрацією у січні 2015 року здійснено наступні заходи:
- прийнято 1 розпорядчий документ голови райдержадміністрації з питання про роботу зі зверненнями громадян у 2014 році та її вдосконалення в 2015 році розглянуте на колегії райдержадміністрації;
- проведено 1 засідання постійно діючої районної комісії про стан виконання звернень громадян району, які перебувають на довгостроковому та додатковому контролі в райдержадміністрації, також звернення розглядались на оперативних нарадах голови та заступників голови райдержадміністрації;
- проведено 3 гарячі телефонні лінії райдержадміністрації відповідно до «тем тижня», на яких мешканцям надаються відповідні роз’яснення;
- проведено виїзні особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації в Вільненській, Глеюватській, Грузькій, Чкаловській сільських радах;
- особисті прийоми проведено відповідно до затвердженого графіку;
- проведено перевірку щодо дотримання чинного законодавства при роботі зі зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, День контролю в Глеюватській сільській раді, за якими надані відповідні довідки для реагування;
- здійснюється щоденний моніторинг звернень громадян згідно з програмою «Відкрита влада»;
- продовжують роботу «Гарячі телефонні лінії» при відділі житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації з питань комунального напрямку, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, Криворізькому районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; Комунальному закладі «Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги Криворізької районної ради Дніпропетровської області»; 
- в районній газеті „Сільське Криворіжжя” висвітлюється робота суботньої тематичної гарячої телефонної лінії райдержадміністрації, особистих та виїзних прийомів керівництва райдержадміністрації, нарад з сільськими та селищними головами, колегій РДА, де заслуховувались питання роботи зі зверненнями;
- продовжує роботу гаряча телефонна лінія голови райдержадміністрації.
На виконання законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» на Веб-сайті Криворізького району працює рубрика «Звернення громадян», де громадяни мають змогу ознайомитись з нормативно-правовими актами з питань звернень громадян, звітами та заходами щодо вирішення нагальних питань мешканців району.
За сприяння Криворізької райдержадміністрації продовжуються прийоми громадян виїзною бригадою абонентної служби ПАТ «Криворіжгаз» в сільських та селищних радах району.
Якість роботи зі зверненнями громадян є основним показником оцінки діяльності керівництва Криворізької райдержадміністрації та району, яке спрямовує свою роботу на виконання Програм Президента України та забезпечення результативного вирішення проблемних питань, порушених в зверненнях громадян; враховує нагальні проблеми, порушені в зверненнях, при плануванні соціально-економічного розвитку району.

 

 

 

 

 

 

          Керуючий справами виконкому                                        Л.В. ЦИМБАЛ         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Христенко 7-13-77